כדי להנות משירותי הסדנה עליכם להגיע לכל אחד מסניפינו ולהביא איתכם את המוצר לבדיקה. גשו לעמדת שירות הלקוחות או לעמדת הסדנה.
לאחר אבחון המוצר תקבלו הצעת מחיר לתיקון והסבר נוסף על התהליך.
אם תבחרו לתקן את המוצר תשאירו אותו אצלנו ותוכלו לחזור ולאסוף אותו לאחר קבלת עדכון שהמוצר חזר לעמדת השירות.
בעמדת השירות תינתן לכם חשבונית שאותה תוכלו לשלם באחת מקופות החנות.
ניתן למצוא את המגוון המלא של שירותי הטיפול והתיקון ברחבי הסדנאות שלנו בחנויות.
השירות ניתן עבור מותגי הבית של דקטלון בלבד, שירות למוצרים ממותגים חיצוניים ניתן למצוא במדיניות האחריות באתר.
*המחיר עבור עבודה בלבד ואינו כולל חלקים. הצעת מחיר עבור חלקים תינתן לפי הצורך. האבחון והצעת המחיר ניתנות ללא עלות.