מדיניות משלוחים

משלוח עד הבית
לידיעתכם, מועד קבלת ההזמנה מוערך בהתאם למשקל המשלוח:
- עד 6 ק"ג - 5 ימי עסקים
אזורים חריגים- בהתאם לימי אספקה עד 7 ימי עסקים
עד 10 ימי עסקים
עלות המשלוח משתנה בהתאם למיקוד שלכם וגם בהתאם למשקל ולמידות של החבילה. בסיום הרכישה, לפני שתמשיכו לתשלום, תוכלו לראות את חישוב עלות המשלוח.
רוב הארץ
עד 6 ק"ג - 30 ש"ח
עד 40 ק"ג - 100 ש"ח
עד 100 ק"ג - 160 ש"ח
עד 200 ק"ג - 300 ש"ח
ישובים מיוחדים
עד 6 ק"ג - 30 ש"ח
עד 40 ק"ג - 150 ש"ח
עד 100 ק"ג - 300 ש"ח
עד 200 ק"ג - 600 ש"ח
ימים א'-ה', משעה 8:00 עד 20:00.
ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג.
- משלוח יעשה בתיאום מול חברה השליחויות באמצעות טלפון או הודעת טקסט. בבקשה ציינו מספר טלפון פעיל.
- המשלוח יתואם בתחילת יום האספקה. בנוסף, כאשר השליח נמצא בדרכו אליכם הוא יצור עימכם קשר באמצעות שיחה או הודעת טקסט הכוללת את פרטיו.
- אם ברצונכם לשנות את הכתובת למשלוח אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות. שינוי כתובת עלול לשנות את זמן האספקה או להאריכו.

איסוף מהחנויות
איסוף מהחנויות אפשרי בכל הסניפים, למעט מסניף אילת.
ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף תוך 3 ימי עסקים
ללא עלות
בעמוד המשלוחים, לחצו על
"בחירת אפשרות המשלוח" ולאחר מכן "איסוף מהחנות". בחרו את הסניף הרצוי.
- לאחר ביצוע התשלום וקבלת האישור נתחיל לעבוד על ליקוט ההזמנה שלכם. דואר אלקטרוני יישלח לחשבונכם כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.
- עם הגעתכם לחנות, גשו לדלפק שירות הלקוחות כדי לאסוף את ההזמנה.
לפי שעות הפעילות של הסניף.
לשעות פעילות לחץ כאן.

לוקרים ונקודות איסוף E POST
5 ימי עסקים
עד 6 ק"ג (40*30*30) - 15 ש"ח
שעות איסוף :
לפי שעות הפעילות של החנויות והלוקרים
זמן אסיפת הזמנה:
לוקרים - 48 שעות
נקודת איסוף - 5 ימי עסקים
*בעקבות מצב התחלואה הנוכחי יתכנו עיכובים קלים בזמני האספקה
כדי להפוך את הספורט לנגיש לכולם, אנו ב-DECATHLON ישראל עובדים עם מספר חברות שליחויות ( HFD, GETRUCK ) המביאות את ההזמנות שלכם עד לפתח ביתכם! דמי המשלוח נקבעים על פי משקל החבילה או נפחה (הגבוה מביניהם).
מעקב משלוחים
בעת ביצוע ההזמנה תוכלו לראות איזו חברת שליחויות תטפל בהזמנה שלכם.

לאיתור חבילה של חברת GETRUCK
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו
שאלות נפוצות
איך ניתן לבטל הזמנה?
לפי תקנון האתר ולפי החוק להגנת הצרכן, כדי לבטל עסקה שנעשתה באתר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחד מהאמצעים הבאים:
מייל: contactus.israel@decathlon.com, בטלפון 077-9829305
באמצעות מכתב רשום לכתובת: הסדנה 1 כפר סבא
בעת הפנייה יש לציין את שם המזמין, מספר ההזמנה וסיבת הביטול.
איך ניתן לשנות כתובת מסירה?
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעים הבאים:
מייל: contactus.israel@decathlon.com, בטלפון 077-9829305
האם ניתן לבצע שינויים / עריכה בהזמנה / באופן האספקה?
לא ניתן לבצע שינויים במוצרים או באופן האספקה לאחר שההזמנה התקבלה אצלנו.
לא מצאתם תשובה למה שאתם מחפשים?
לשאלות בנוגע לדמי המשלוח או סטטוס ההזמנה שלך, אל תהססו לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו בכתובת contactus.israel@decathlon.com ,להתקשר אלינו למספר 077-9829305. או דרך עמוד צור קשר. נשמח מאוד לסייע לכם!
שאלות נפוצות
איך ניתן לבטל הזמנה?
על מנת לבצע ביטול עסקה של הזמנה מהאתר לפי תקנון האתר או לפי החוק להגנת הצרכן, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות המייל: contactus.israel@decathlon.com, בטלפון 077-9829305 או בדואר רשום לכתובת לח"י 4 ראשון לציון. יש לציין את שם המזמין, מספר ההזמנה וסיבת הביטול.
איך ניתן לשנות כתובת מסירה?
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת : contactus.israel@decathlon.com, בטלפון 077-9829305
האם ניתן לבצע שינויים / עריכה בהזמנה / באופן האספקה?
לא ניתן לבצע שינויים במוצרים או באופן האספקה לאחר שההזמנה התקבלה אצלנו.