הסתר סינון
Filters 0
סדר על פי:
Filters 0

מדיניות משלוחים

משלוח עד הבית

זמן אספקה

לידיעתכם, מועד קבלת ההזמנה מוערך בהתאם למשקל המשלוח:

- עד 6 ק"ג - 5 ימי עסקים
 אזורים חריגים- בהתאם לימי אספקה עד 7 ימי עסקים

לנפחי / מעל 6 קילו / אופניים / מוצרים חריגים

עד 10 ימי עסקים

מחיר משלוח

עלות המשלוח משתנה בהתאם למיקוד שלכם וגם בהתאם למשקל ולמידות של החבילה. בסיום הרכישה, לפני שתמשיכו לתשלום, תוכלו לראות את חישוב עלות המשלוח.

רוב הארץ

עד 6 ק"ג - 30 ש"ח

עד 40 ק"ג - 100 ש"ח

עד 100 ק"ג - 160 ש"ח

עד 200 ק"ג - 300 ש"ח

ישובים מיוחדים

עד 6 ק"ג - 30 ש"ח

עד 40 ק"ג - 150 ש"ח

עד 100 ק"ג - 300 ש"ח

עד 200 ק"ג - 600 ש"ח

תנאי משלוח

ימים א'-ה', משעה 8:00 עד 20:00.

ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג.

- משלוח יעשה בתיאום מול חברה השליחויות באמצעות טלפון או הודעת טקסט. בבקשה ציינו מספר טלפון פעיל.

- המשלוח יתואם בתחילת יום האספקה. בנוסף, כאשר השליח נמצא בדרכו אליכם הוא יצור עימכם קשר באמצעות שיחה או הודעת טקסט הכוללת את פרטיו. 

- אם ברצונכם לשנות את הכתובת למשלוח אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות. שינוי כתובת עלול לשנות את זמן האספקה או להאריכו.

איסוף מהחנויות

זמן אספקה

איסוף מהחנויות אפשרי בכל הסניפים, למעט מסניף אילת

ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף תוך 3 ימי עסקים

מחיר איסוף מהחנויות

ללא עלות

אופן ביצוע הזמנה

בעמוד המשלוחים, לחצו על

"בחירת אפשרות המשלוח" ולאחר מכן "איסוף מהחנות". בחרו את הסניף הרצוי. 

- לאחר ביצוע התשלום וקבלת האישור נתחיל לעבוד על ליקוט ההזמנה שלכם. דואר אלקטרוני יישלח לחשבונכם כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.

- עם הגעתכם לחנות, גשו לדלפק שירות הלקוחות כדי לאסוף את ההזמנה. 

שעות איסוף

לפי שעות הפעילות של הסניף.

לשעות פעילות לחץ כאן.

לוקרים ונקודות איסוף E POST

זמן אספקה

5 ימי עסקים

מחיר משלוח

עד 6 ק"ג (40*30*30) - 15 ש"ח

תנאי איסוף הזמנה
במקרה בו הלוקר הנבחר לא פנוי ישלח מסרון המציין את הנקודה הזמינה הקרובה ביותר אליך.

שעות איסוף :

לפי שעות הפעילות של החנויות והלוקרים

זמן אסיפת הזמנה:

לוקרים - 48 שעות

נקודת איסוף - 5 ימי עסקים

*בעקבות מצב התחלואה הנוכחי יתכנו עיכובים קלים בזמני האספקה

כדי להפוך את הספורט לנגיש לכולם, אנו ב-DECATHLON ישראל עובדים עם מספר חברות שליחויות ( HFD, GETRUCK ) המביאות את ההזמנות שלכם עד לפתח ביתכם! דמי המשלוח נקבעים על פי משקל החבילה או נפחה (הגבוה מביניהם).

מעקב משלוחים

בעת ביצוע ההזמנה תוכלו לראות איזו חברת שליחויות תטפל בהזמנה שלכם. 

לאיתור חבילה של חברת GETRUCK

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו

שאלות נפוצות

איך ניתן לבטל הזמנה?

לפי תקנון האתר ולפי החוק להגנת הצרכן, כדי לבטל עסקה שנעשתה באתר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחד מהאמצעים הבאים: 

מייל: contactus.israel@decathlon.com, בטלפון 077-9829305

באמצעות מכתב רשום לכתובת: הסדנה 1 כפר סבא

בעמוד צור קשר.

בעת הפנייה יש לציין את שם המזמין, מספר ההזמנה וסיבת הביטול.

איך ניתן לשנות כתובת מסירה?

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעים הבאים:

מייל: contactus.israel@decathlon.com, בטלפון 077-9829305

בעמוד צור קשר.

האם ניתן לבצע שינויים / עריכה בהזמנה / באופן האספקה?

לא ניתן לבצע שינויים במוצרים או באופן האספקה לאחר שההזמנה התקבלה אצלנו.

לא מצאתם תשובה למה שאתם מחפשים?

לשאלות בנוגע לדמי המשלוח או סטטוס ההזמנה שלך, אל תהססו לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו בכתובת contactus.israel@decathlon.com ,להתקשר אלינו למספר 077-9829305. או דרך עמוד צור קשר. נשמח מאוד לסייע לכם!

שאלות נפוצות

איך ניתן לבטל הזמנה?

על מנת לבצע ביטול עסקה של הזמנה מהאתר לפי תקנון האתר או לפי החוק להגנת הצרכן, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות המייל: contactus.israel@decathlon.com, בטלפון 077-9829305 או בדואר רשום לכתובת לח"י 4 ראשון לציון. יש לציין את שם המזמין, מספר ההזמנה וסיבת הביטול.

איך ניתן לשנות כתובת מסירה?

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת : contactus.israel@decathlon.com, בטלפון 077-9829305

האם ניתן לבצע שינויים / עריכה בהזמנה / באופן האספקה?

לא ניתן לבצע שינויים במוצרים או באופן האספקה לאחר שההזמנה התקבלה אצלנו.