Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

מדיניות משלוחים

משלוח חינם עד הבית מעל 199 שקלים *בכפוף לתקנון

ועכשיו לזמן מוגבל - שולחנות פינג פונג במשלוח חינם! *בכפוף לתקנון ההטבה

משלוח עד הבית

זמן אספקה

לידיעתכם, מועד קבלת ההזמנה מוערך בהתאם למשקל המשלוח:

עד 12 ק"ג, במימדים של 50*40*40 - 3-5 ימי עסקים
אזורים חריגים- בהתאם לימי אספקה 5-7 ימי עסקים

לנפחים / מעל 12 קילו / אופניים / מוצרים חריגים
3-5 ימי עסקים

*** יום ההזמנה אינו נחשב יום עסקים

מחיר משלוח

עלות המשלוח משתנה בהתאם למיקוד שלכם וגם בהתאם למשקל ולמידות של החבילה. בסיום הרכישה, לפני שתמשיכו לתשלום, תוכלו לראות את חישוב עלות המשלוח.

כל הארץ

עד 12 ק"ג - 30 ש"ח (הגבלת נפח 40*40*50), משלוח חינם בקניה מעל 199 ש"ח, בכפוף לתקנון

עד 40 ק"ג או מעל נפח 40*40*50 -
150 ש"ח

מעל 40 ק"ג ומעל נפח 40*40*50 -
350 ש"ח

תנאי משלוח

ימים א'-ה', משעה 8:00 עד 20:00.

ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג.

- משלוח יעשה בתיאום מול חברה השליחויות באמצעות טלפון או הודעת טקסט. בבקשה ציינו מספר טלפון פעיל.

- המשלוח יתואם בתחילת יום האספקה. בנוסף, כאשר השליח נמצא בדרכו אליכם הוא יצור עימכם קשר באמצעות שיחה או הודעת טקסט הכוללת את פרטיו. 

- אם ברצונכם לשנות את הכתובת למשלוח אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות. שינוי כתובת עלול לשנות את זמן האספקה או להאריכו.

איסוף מהחנויות

זמן אספקה

איסוף מהחנויות אפשרי בכל הסניפים, למעט מסניף אילת

ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף תוך 3 ימי עסקים (לא כולל יום ביצוע ההזמנה)

מחיר איסוף מהחנויות

ללא עלות

אופן ביצוע הזמנה

בעמוד המשלוחים, לחצו על

"בחירת אפשרות המשלוח" ולאחר מכן "איסוף מהחנות". בחרו את הסניף הרצוי. 

- לאחר ביצוע התשלום וקבלת האישור נתחיל לעבוד על ליקוט ההזמנה שלכם. דואר אלקטרוני יישלח לחשבונכם כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.

- עם הגעתכם לחנות, גשו לדלפק שירות הלקוחות כדי לאסוף את ההזמנה. 

* הזמנה שלא תיאסף בתוך 14 ימי עסקים תבוטל, הסכום ששולם יוחזר ללקוח והמוצר יוחזר למלאי החנות.

שעות איסוף

לפי שעות הפעילות של הסניף.

לשעות פעילות לחץ כאן.

לוקרים ונקודות איסוף E POST

זמן אספקה

3-5 ימי עסקים (לא כולל יום ביצוע ההזמנה)

מחיר משלוח

עד 6 ק"ג (30*30*30) - 15 ש"ח

תנאי איסוף הזמנה
במקרה בו הלוקר הנבחר לא פנוי ישלח מסרון המציין את הנקודה הסמוכה לכתובת הלוקר המקורית.

שעות איסוף :

לפי שעות הפעילות של החנויות והלוקרים

זמן אסיפת הזמנה:

לוקרים - 48 שעות

נקודת איסוף - 3-5 ימי עסקים

משלוח מהיר (Express) עד הבית

זמן אספקה

משלוח מהיום להיום.

*הזמנות אחרי השעה 12:30 יעברו ליום עסקים הבא

השירות זמין באזור המרכז בלבד.

*הזמנות בשירות זה יהיו על בסיס המלאי הקיים בחנות הקרובה אליכם באזור המרכז. 

*יתכנו שינויים במלאים ו/או בזמינות של המוצרים.

*יתכנו עיכובים בזמני המשלוח בשל תקלות.

מחיר משלוח

עד 5 ק"ג (30*30*30) - 45 ש"ח

תנאי משלוח

ימים א'-ה', משעה 8:00 עד 20:00.

*הזמנות אחרי השעה 12:30 יעברו ליום עסקים הבא

ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג.

-משלוח יעשה בתיאום מול חברה השליחויות באמצעות טלפון או הודעת טקסט. בבקשה ציינו מספר טלפון פעיל בטופס ההזמנה באתר.

- אם ברצונכם לשנות את הכתובת למשלוח אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות. שינוי כתובת עלול לשנות את זמן האספקה או להאריכו.

* על מנת לאפשר זמינות מיטבית של מלאי, תינתן אפשרות לפיצול ההזמנה וקבלתה באמצעות שתי שיטות שילוח. עבור כל שיטת משלוח יגבה תשלום בנפרד.

איסוף מהחנויות באותו היום

זמן אספקה

-ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף בטווח זמן של שעה עד יום עסקים אחד.

-לאחר ביצוע התשלום וקבלת האישור נתחיל לעבוד על ליקוט ההזמנה שלכם. דואר אלקטרוני יישלח לחשבונכם כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף. 

-עם הגעתכם לחנות, גשו לדלפק שירות הלקוחות כדי לאסוף את ההזמנה.

*הזמנות אחרי השעה 20:00 יעברו ליום העסקים הבא.

מחיר איסוף מהחנויות

השירות ניתן ללא עלות.

אופן ביצוע הזמנה

-הזמנות בשירות זה יהיו על בסיס המלאי הקיים בחנות הקרובה אליכם. יתכנו שינויים במלאים ו/או בזמינות של המוצרים. 

-בעמוד המשלוחים, לחצו על "בחירת אפשרות המשלוח" ולאחר מכן "איסוף מהחנות". בחרו את הסניף הרצוי. 

- לאחר ביצוע התשלום וקבלת האישור נתחיל לעבוד על ליקוט ההזמנה שלכם. דואר אלקטרוני יישלח לחשבונכם כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף.

- עם הגעתכם לחנות, גשו לדלפק שירות הלקוחות כדי לאסוף את ההזמנה. 

*השירות תקף בכל הסניפים בהתאם לשעות פעילותם, למעט סניף אילת

* הזמנה שלא תיאסף בתוך 14 ימי עסקים תבוטל, הסכום ששולם יוחזר ללקוח והמוצר יוחזר למלאי החנות.

שעות איסוף

לפי שעות הפעילות של הסניף.

לשעות פעילות לחץ כאן.

איסוף מהמחסן בקיסריה - אספקה מהירה

פרטים נוספים

ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף בתיאום מראש בלבד

-לאחר השלמת ההזמנה מוקד שירות הלקוחות שלנו ייצור איתכם קשר (בהתאם לשעות הפעילות) לגבי המשך הטיפול בהזמנה ורמת הדחיפות, ורק לאחר יצירת הקשר הזמנתכם תועבר לטיפול במחסן. במידה ולא יצרו איתכם קשר תוך 1 יום עסקים, אנא צרו קשר בהקדם עם שירות הלקוחות בטלפון 077-9829305. שימו לב, ההזמנה תטופל רק לאחר סגירת הפרטים מול שירות הלקוחות.

רוב ההזמנות הדחופות יטופלו תוך יום עסקים אחד (לא כולל שישי שבת), בכפוף לדחיפות, הנחיות פיקוד העורף וכוח האדם במחסן. אין אנו יכולים להתחייב בשלב זה על זמני אספקה והם עשויים להשתנות בהתאם למצב החירום והנחיות פיקוד העורף.

דואר אלקטרוני יישלח לחשבונכם כאשר ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף. 

-עם הגעתכם למחסן, יש להתקשר למספר הטלפון שקיבלתם לצורך הוצאת ההזמנה אליכם לרכב. מטעמי בטיחות אין להיכנס רגלית לשטח המחסן ויש לפעול בהתאם להנחיות שקיבלתם מנציג המחסן. 

השירות ניתן ללא עלות.

אופן ביצוע ההזמנה: 

-הזמנות בשירות זה יהיו על בסיס המלאי הקיים במחסן. יתכנו שינויים במלאים ו/או בזמינות של המוצרים.

-בעמוד המשלוחים, לחצו על "בחירת אפשרות המשלוח" ולאחר מכן "איסוף מהחנות", ואז לגלול עד להופעת אפשרות של "איסוף ממחסן דקטלון קיסריה - אספקה מהירה".

* הזמנה שלא תיאסף בתוך 14 ימי עסקים תבוטל, הסכום ששולם יוחזר ללקוח והמוצר יוחזר למלאי החנות.

שעות איסוף - לפי שעות הפעילות של המחסן:

ימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00 בתיאום מראש בלבד ולאחר קבלת אישור שההזמנה מוכנה לאיסוף.

* על מנת לאפשר זמינות מיטבית של מלאי, תינתן אפשרות לפיצול ההזמנה וקבלתה באמצעות שתי שיטות שילוח. עבור כל שיטת משלוח יגבה תשלום בנפרד.

דקטלון עושה את מירב המאמצים לספק את הזמנתכם בזמן, יחד עם זאת ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים בשל עומס חריג בחברות השליחויות או בשל אירועים חריגים שאינם בשליטת דקטלון.

כדי להפוך את הספורט לנגיש לכולם, אנו ב-DECATHLON ישראל עובדים עם מספר חברות שליחויות המביאות את ההזמנות שלכם עד לפתח ביתכם! דמי המשלוח נקבעים על פי משקל החבילה או נפחה (הגבוה מביניהם).

מעקב משלוחים

בעת ביצוע ההזמנה תוכלו לראות איזו חברת שליחויות תטפל בהזמנה שלכם. 

שאלות נפוצות

איך ניתן לבטל הזמנה?

לפי תקנון האתר ולפי החוק להגנת הצרכן, כדי לבטל עסקה שנעשתה באתר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחד מהאמצעים הבאים: 

מייל: [email protected], בטלפון: 077-9829305

באמצעות מכתב רשום לכתובת: הסדנה 1 כפר סבא

בעמוד צור קשר

בעת הפנייה יש לציין את שם המזמין, מספר ההזמנה וסיבת הביטול.

איך ניתן לשנות כתובת מסירה?

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעים הבאים:

מייל: [email protected], בטלפון: 077-9829305

בעמוד צור קשר

האם ניתן לבצע שינויים / עריכה בהזמנה / באופן האספקה?

לא ניתן לבצע שינויים במוצרים או באופן האספקה לאחר שההזמנה התקבלה אצלנו.

לא מצאתם תשובה למה שאתם מחפשים?

לשאלות בנוגע לדמי המשלוח או סטטוס ההזמנה שלך, אל תהססו לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו באחת מהדרכים הבאות:

בכתובת מייל: [email protected] ,להתקשר אלינו למספר 077-9829305 או דרך עמוד צור קשר. נשמח מאוד לסייע לכם!