תקנון מועדון לקוחות

  1. תיאור המועדון ותנאיו

  1. 1.1. מועדון הלקוחות של דקטלון ישראל בע"מ ("המועדון" ו-" דקטלון") נועד להציע ללקוחות דקטלון הטבות ייחודיות ואפשרות צבירת נקודות על רכישות ופעילויות נוספות.

  2. 1.2. החברות במועדון מזכה את החברים בהטבות שונות, ובהן צבירת נקודות הניתנות להמרה בשוברים, גישה מוקדמת להשקות, והטבות נוספות, הכל כמפורט בתנאי תקנון זה להלן.

  3. 1.3. המועדון מתבסס על מנגנון צבירת נקודות בגין פעולות שונות שמבוצעות על ידי החברים ("פעולות מזכות" כמפורט סעיף 3 להלן), אשר דקטלון מבקשת לעודד

  4. 1.4. הנקודות שייצברו בהתאם לתנאי תקנון זה ניתנות להמרה לשוברים, כאשר לכל שובר שיוצע על ידי דקטלון ייקבע ערך מימוש בנקודות לפי שיקול דעתה.


  1. הצטרפות למועדון ותנאים כלליים

  1. 2.1. ההצטרפות למועדון מותנית בהרשמה באתר דקטלון בכתובת www.decathlon.co.il, באפליקציה או באחד מסניפי הרשת, והינה בכפוף למסירת פרטים מלאים ונכונים על ידי הלקוח.
    ההצטרפות אינה כרוכה בתשלום.

  2. 2.2. לקוח שהצטרף למועדון בהתאם לאמור בתקנון זה יכונה להלן "חבר מועדון" או "חבר". למען הסר ספק, חבר מועדון הוא גם לקוח שהצטרף למועדון לפני כניסתו לתוקף של תקנון זה.

  3. 2.3. החברות במועדון זמינה ללקוחות פעילים בלבד. לצורך זה, "לקוח פעיל" הוא אדם, שבמהלך תקופה רציפה של שלוש )3( שנים, ביצע אחת או יותר מהפעולות הבאות: )א( ביצע רכישה באתר או באפליקציה או באחד מסניפי החנות; )ב( התחבר לחשבונו באתר ובאפליקציה; )ג( ביצע כניסה לקישור שנשלח אל חשבון הדוא"ל שלו, על ידי החברה. מבוהר, כי חבר מועדון שחדל מלהיות "לקוח פעיל" כאמור בסעיף זה לעיל, תופסק חברותו במועדון לאלתר ולא יהיה זכאי עוד להטבות ו/או זכויות כלשהן מכוחו.

  4. 2.4. החברות במועדון החברים מחייבת קיום קשר שוטף בין החברה לבין החבר/ה, לצרכי עדכונים על זכאויות במועדון, תזכורות, מידע לגבי תנאים במועדון וסטטוס נקודות, מועדי פקיעת זכויות ועדכונים תפעוליים שוטפים. באפשרותך לבחור את אופן ההתקשרות המועדף עליך באמצעות האזור האישי.


  1. צבירת נקודות

  1. ניתן לצבור נקודות באמצעות כל אחת מהפעולות המפורטות להלן שיבצע חבר המועדון ("פעולות מזכות"):

  2. 3.1. צבירת נקודות באמצעות רכישות: בגין כל רכישה (פרט לרכישות לפי סעיף 4.1 להלן), יהיה זכאי חבר המועדון לצבירת נקודות, בהתאם לערך הקניה, באופן שבו בגין כל 1 שקל חדש, תיצבר לחבר המועדון נקודה אחת. סכומים שאינם מספרים שלמים, יעוגלו לפי הכללים הבאים:

    • 10 אגורות עד 49 אגורות יזכו בצבירת 0 נקודות.
    • חמישים אגורות עד 1 שקל חדש יזכו בצבירת נקודה אחת.

  3. 3.2. צבירת נקדודות על פעילויות ספורטיביות: ניתן לצבור נקודות גם עבור ביצוע פעילויות גופנית ברמצעות אפליקציות הכושר - Decathlon Coach ו- Garmin Connect ("האפליקציות המזוהות").
    כל שעת פעילות גופנית שבועית שתתועד באמצעות אחת האפליקציות המזוהות, תזכה את חבר המועדון בצבירה של 10 נקודות ועד לא יותר מ52- שעות בשנה קלנדרית אחת )520 נקודות(. על מנת לצבור נקודות באופן זה יש להירשם ולשייך את החשבון שלך באפליקציה למשתמש בדקטלון.

  4. צבירת נקודות באמצעות כתיבת חוות דעת: ניתן לצבור נקודות בעבור פרסום חוות דעת על מוצרים, בהתאם ובכפוף לתקנון חוות דעת שבאתר. בגין כתיבת חוות דעת אחת יהיה זכאי הלקוח לצבירה של 20 נקודות. הצבירה בגין חוות דעת מוגבלת לעד 12 חוות דעת בשנה קלנדרית.

  5. 3.4. צבירת נקודות בעת הצטרפות חבר חדש: חבר מועדון חדש )המצטרף למועדון בפעם הראשונה, בהתאם ובכפוף להוראות הנזכרות לעיל( יהיה זכאי לקבל נקודות הצטרפות במעמד הרישום בכמות כפי שתיקבע על ידי החברה מעת לעת.

  6. 3.5.צבירת נקודות ביום הולדת: חבר מועדון אשר הזין את תאריך לידתו יהיה זכאי ל150- נקודות במועד יום הולדתו, אשר יתעדכנו באופן אוטומטי ביום זה.

  7. 3.6.צבירת נקודות בגין ביצוע רכישה ראשונה באפליקציית הסלולר בלבד: בגין ביצוע רכישה ראשונה באפליקציה הסלולרית של דקטלון, החל מחודש מאי ,2025 יזוכה חבר המועדון ב350- נקודות. ההטבה ניתנת פעם אחת בלבד לכל חבר.

  8. 3.7. אלא אם נאמר במפורש אחרת, הנקודות ייצברו לחשבון חבר המועדון בתוך 48 שעות ממועד ביצוע הפעולה המזכה, וזאת בכפוף לעיכובים אפשריים הנובעים מתקלות טכניות או נסיבות אחרות שאינן בשליטת החברה.

  9. 3.8. כל נקודה תהיה בתוקף למשך 12 חודשים ממועד הצבירה בלבד, ולאחר מכן היא תמחק ולא יהיה ניתן לעשות בה שימוש.

  10. 3.9.החברה תהיה רשאית מעת לעת להוסיף פעולות מזכות. לפעולות המזכות החדשות, תקבע החברה ערכי זיכוי בנקודות, בהתאם לשיקול דעתה. בנוסף, החברה תהיה זכאית לגרוע מהמועדון מעת לעת פעולות מזכות קיימות. גריעה של פעולה מזכה מהמועדון לא תפגע בניקוד שנצבר בגין אותה פעולה לפני גריעתה מהמועדון.

  11. 3.10. ניתן לבדוק אודות סטטוס הנקודות באזור האישי.

  1. מגבלות ושימושים

  1. 4.1. לא ניתן לצבור נקודות על רכישת כרטיסי מתנה ודמי משלוח.

  2. 4.2. חשבונות עסקיים )B2B )אינם זכאים לצבירת נקודות.

  3. 4.3. החברה עושה מאמצים סבירים להבטיח את תקינות מערכות המידע והטכנולוגיה המאפשרות את צבירת הנקודות, ניהולן ומימושן. יחד עם זאת, ייתכנו מעת לעת תקלות טכניות, עומסים או בעיות זמניות אחרות אשר עלולים להשפיע על היכולת לצבור או לממש נקודות באופן מלא או במועד המבוקש. במקרים כאמור, החברה אינה מתחייבת לאפשר מימוש נקודות בזמן אמת ו/או במועד מסוים, ולא תישא באחריות לכל נזק, הפסד או הוצאה שייגרמו לחבר המועדון כתוצאה מאי-מימוש נקודות עקב תקלה או עיכוב טכני.

  1. מימוש נקודות

  1. 5.1.ניתן לממש את הנקודות אך ורק באמצעות המרתן לשוברי מתנה דיגיטליים ("השוברים").

    • 350 נקודות = שובר 5 ₪;
    • 500 נקודות = שובר 10 ₪;
    • 700 נקודות = שובר 20 ₪;
    • 1,000 נקודות = שובר 30 .₪
  2. 5.3. השוברים ניתנים למימוש בחנויות פיזיות בלבד, ולא ניתנים למימוש באתר הסחר המקוון או באפליקציית הסלולר של החברה. ניתן להשתמש ביותר משובר אחד בכל רכישה.

  3. 5.4.השוברים יהיו בתוקף למשך 24 חודשים ממועד ההמרה ולאחר מכן תוקפם יפקע ולא יהיה ניתן לעשות בהם שימוש.

  1. ביטול עסקה

  1. 6.1. על ביטול עסקה למימוש נקודות בשוברים, יחולו ההוראות הקבועות במדיניות ביטול העסקה של החברה במכר מרחוק.


  1. מחיקת נקודות

  1. 7.1. יתכן שמעת לעת יכיל האתר קישורים לאתרים חיצוניים או יכיל פונקציות, עזרים, תוספים, "ווידג'טים" או כלים, אשר עשויים להיות מופעלים על ידי צדדים שלישיים, להוביל לאתרים השייכים לצדדים שלישיים, להציע שירותים של צדדים שלישיים או להציע הצעות ומבצעים שונים מטעם צדדים שלישיים ("שירותי צד שלישי"). מטרת פרסום הקישורים היא לספק למשתמש גישה למידע, מוצרים או שירותים שעשויים לעניין את המשתמש או להיות שימושיים עבורו, לרבות על מנת לספק למשתמש כלים שונים אשר עשויים לשפר את חווייתו באתר (לדוג' - תוסף צ'אט עם נציג וירטואלי או תוסף בחירת מידה אוטומטיבמקרה של ביטול עסקה שבגינה נצברו נקודות על ידי חבר המועדון, הנקודות שנצברו יבוטלו גם הן וינוכו אוטומטית מחשבונו. אם במועד המחיקה כבר מומשו הנקודות, תנוכה מחשבון החבר כמות נקודות זהה ממאזן הנקודות הקיים. במידה ולא קיימות מספיק נקודות למחיקה, חשבון הנקודות של החבר ייכנס ליתרת חובה )מינוס(. כל נקודה שתיצבר לאחר מכן תקוזז תחילה מיתרת החובה, עד לאיזון החשבון.

  1. ביטול חברות

  1. 8.1. מבלי לגרוע מהאמור בסעיף ,2.3 חבר יכול לבטל את חברותו במועדון בכל עת, על ידי מחיקת חשבון דקטלון. במקרה כזה, כל הנקודות שנצברו על ידי החבר יימחקו ולא יהיה ניתן לשחזרן.


  1. הטבות נוספות
  1. 9.1. חברי מועדון זכאים להטבה בלעדית של החזר כספי או החלפת מוצר מעבר לתקופה לה המחויבת על פי דין - בתוך 365 ימים ממועד הרכישה, בכפוף להצגת חשבונית מקורית או קבלה, ובתנאי שהמוצר לא נעשה בו שימוש, הוא לא נפגם, והוא מוחזר באריזתו המקורית. ההחזרה או ההחלפה תבוצע באחת מחנויות הרשת בלבד.

  2. 9.2. החברה רשאית להציע לחברי המועדון הטבות נוספות, קבועות או מזדמנות, לפי שיקול דעתה הבלעדי.


  1. שינויים ועדכונים

  1. דקטלון תהיה רשאית לבטל את תכנית המועדון ן/או לשנות את תנאי המועדון, ובכלל זה, תהיה רשאית לשנות ו/או לבטל את תנאי הזכות להטבות או נקודות, את תנאי מימוש הנקודות ותוקפן, את תנאי ההטבות ו/או השוברים עצמם וכיו"ב, והכל בהתאם למדיניותה של החברה ולשיקול דעתה, והכל בכפוף להוראות הדין.

  1. שירות לקוחות ותמיכה

במקרה של תקלה בצבירת נקודות או במקרה של בעיה עם השוברים ניתן לפנות לשירות הלקוחות.

צרו קשר באמצעות טלפון 077-9829305 בין הימים א' – ה' בין השעות 9:00–19:00 וביום ו' בין השעות 9:00–14:00, או באמצעות המייל [email protected] (מענה עד 3 ימי עסקים).