Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

שאלות נפוצות

מועדון לקוחות

איך נרשמים למועדון ?

ההרשמה למועדון היא הרשמה גם לאתר שלנו. להרשמה פשוטה וקלה לחצו כאן
כל מה שתצטרכו זה למלא כתובת מייל, לבחור סיסמה ולציין פרטי התקשרות.

מהן הטבות המועדון?

הרשמה למועדון הלקוחות שלנו מקנה החלפה והחזרה של 365 ימים בכפוף למדיניות ההחלפה וההחזרה. בנוסף, כל הקבלות שמורות במערכות שלנו וניתן לבצע תשלום באמצעות האפליקציה Scan&Go.

איך ניתן לשנות את פרטי המשתמש?

על מנת לשנות את פרטי המשתמש, יש להתחבר למשתמש באתר ולגשת לחשבון שלי>>הפרטים שלי.

האם המועדון כרוך בתשלום?

מועדון הלקוחות שלנו הוא חינמי.

האם ההרשמה למועדון מחייבת קבלת עדכונים?

ניתן לשנות דרך האתר שלנו באזור האישי את האפשרות לקבל מאיתנו עדכונים למייל או לנייד.
על מנת לבטל את האפשרות לקבלת עדכונים, יש לגשת באתר לחשבון שלי>>הפרופיל שלי>>בחירה ב"לא" לגבי התקשרות עם Decathlon.

אילו עדכונים מקבלים חברי המועדון?

חברי המועדון שלנו מקבלים עדכונים למייל או לנייד על מוצרים חדשים, אירועי ספורט או ימים מיוחדים.

האם יש צורך בהצגת מועדון בעת הרכישה?

במעמד התשלום יש להציג לצוות מייל או מספר נייד מקושר לחבר המועדון. לצורך הזדהות מועדון באתר, יש לבצע כניסה עם כתובת מייל המשויכת למועדון בקישור.

איך אוכל לראות את הרכישות שלי ?

ניתן לצפות ברכישות באתר לאחר התחברות עם כתובת המייל שמשויכת לחשבון.

על מנת לצפות ברכישות בסניפים, יש לגשת באתר לחשבון שלי>>ההזמנות שלי מהחנות

על מנת לצפות ברכישות מהאתר, יש לגשת באתר לחשבון שלי>>ההזמנות שלי

איך ניתן להוסיף רכישה למועדון?

על מנת להוסיף רכישה למועדון, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות על ידי שליחת הודעה באמצעות מייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305, פייסבוק או אינסטגרם.
יש לצרף צילום מלא וברור של החשבונית, וכתובת מייל לשיוך המועדון.

האם ניתן לבטל הרשמה למועדון?

על מנת לבטל את ההרשמה למועדון, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו עם בקשה לביטול באמצעות מייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305, פייסבוק או אינסטגרם עם בקשה לביטול. יש לציין שם מלא וכתובת מייל שמשויכת למועדון.

האם אנחנו שומרים/משתמשים במידע?

המידע שלכם נועד אך ורק לתקשורת עם דקטלון.לעולם לא יעשה כל שימוש במידע שלכם על ידי גורם שלישי.

באילו מדינות מועדון הלקוחות תקף ?

המועדון משותף ל44 מדינות בעולם שבהם ניתן לבצע החזרה והחלפה ושמירת קבלות לאחריות.

הזמנות אונליין

מה הם אפשרויות המשלוח וזמני האספקה ?

אנו מציעים מספר אפשרויות אספקה ומשלוח. לפירוט המידע המלא והעדכני ביותר, לחצו כאן.

האם אתם שולחים לכל הארץ?

אנחנו שולחים לכל מקום בגבולות הארץ אך זמני האספקה ליישובים מרוחקים יכולים להשתנות. לפירוט המלא של ימי האספקה ליישובים מרוחקים לחצו כאן

מדוע עליי לשלם דמי משלוח ובהתאם למה הם נקבעים?

על מנת להעניק ללקוחות שלנו את המחיר הטוב ביותר למוצרים שלנו, מחירי דמי המשלוח לא מגולמים בהם ולנו אין כל רווח בכך. דמי המשלוח מועברים ישירות לספק חברת השליחויות. מחיר המשלוח נקבע בהתאם למיקוד, נפח ומשקל ההזמנה. לפירוט המלא לחצו כאן

האם אתם שולחים לחו"ל?

לא, אנחנו שולחים רק בגבולות ישראל.

איך מבצעים הזמנה ?

על מנת לבצע הזמנה באתר שלנו, ראשית יש להירשם אליו או להתחבר למשתמש. לאחר מכן יש להוסיף לסל את המוצרים שרציתם ולעבור למסך העגלה. לאחר מכן, יש למלא כתובת, לבחור באופן אספקה ולעבור למסך התשלום.

האם האתר נגיש לכל אחד? האם אצליח לבצע הזמנה גם אם אני בעל מוגבלות?

התאמות הנגישות באתר של דקאתלון ישראל מאפשרות לאנשים עם מוגבלויות שונות כגון עיוורים ומוגבלי ראיה, אנשים המתקשים להפעיל את ידיהם, אנשים עם מוגבלויות קוגניטיביות, אנשים עם מוגבלות שמיעה ומוגבלויות אחרות לעשות שימוש אפקטיבי בשירותים ובמידע המוצעים באתר.

האם חייב להירשם לאתר/למועדון הלקוחות כדי לבצע הזמנה?

כן, חובה לבצע הרשמה על מנת לבצע הזמנה אונליין.

איך ניתן לעקוב אחר ההזמנה ?

 לחצו כאן על מנת לעקוב אחרי ההזמנה לאחר קבלת המסרון (למשלוחים בלבד)

מה אנחנו עושים עם המידע?

המידע שלכם נועד אך ורק לתקשורת עם דקטלון. לעולם לא יעשה כל שימוש במידע שלכם על ידי גורם שלישי.

איך ניתן לבטל הזמנה ?

על מנת לבצע ביטול עסקה של הזמנה מהאתר לפי תקנון האתר או לפי החוק להגנת הצרכן, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305, באמצעות פייסבוק או בדואר רשום לכתובת הסדנא 1, כפר סבא. יש לציין את שם המזמין, מספר ההזמנה וסיבת הביטול.

האם ניתן לבצע שינוים/עריכה בהזמנה/באופן האספקה?

לא ניתן לבצע שינויים במוצרים או באופן האספקה לאחר שההזמנה התקבלה אצלנו.

איך ניתן לשנות כתובת למסירה?

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות הצ'אט, במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305.

מתי אוכל לאסוף את ההזמנה מהסניף?

כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף, יישלח מייל על כך. לחצו כאן על מנת לצפות בשעות הפעילות של הסניפים.

האם ניתן לארוז את ההזמנה באריזת מתנה ?

כרגע אין אפשרות לארוז הזמנה באריזת מתנה

האם ניתן לצרף להזמנה פתק החלפה ?

על מנת לחסוך בנייר ולמנוע זיהום סביבתי, אנחנו לא מצרפים להזמנות שלנו קבלות או פתקי החלפה. בעת הצורך להחלפה או החזרה על פי מדיניות ההחלפה שלנו, יש לגשת לסניף עם כתובת מייל חבר המועדון.

מדוע ההזמנה שלי הגיעה לנקודת מסירה שונה מהנקודה שבחרתי?

זמינות קבלת חבילות בנקודות מסירה רבות משתנה בהתאם למקום הזמין בנקודה ובלוקרים בפרט. על מנת לא לעכב מסירה, חברת השליחויות אוטומטית מעבירה את ההזמנה לנקודה הקרובה ביותר לזו שנבחרה או לכתובת המגורים שהוזנה ברדיוס של 3 ק"מ. לא ניתן לבצע שינויים בנקודת האיסוף במידה והיא נמצאת באותו עיר מגורים.

מה עליי לעשות במקרה שבו קיבלתי מוצר לא תקין ?

המוצרים שלנו מתוכננים בקפידה עם בקרת איכות לפחות 3 פעמים טרם העברה למשלוח. במקרה והמוצר שקיבלת אינו תקין מכל סיבה שהיא, יש לדווח לצוות האונליין על כך תוך 14 ימים מקבלת ההזמנה. חובה לצרף תמונות ברורות.
בכל מקרה, ניתן לגשת לסניף הקרוב על מנת לבצע זאת.

מדוע ההזמנה שלי מתעכבת מעל לזמני האספקה?

במידה וישנו עיכוב באספקה, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט, במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305

מה עליי לעשות במידה ופריט חסר בהזמנה ?

במידה וישנו חוסר בהזמנה במוצרים אנו מתריעים על כך ללקוח תוך 72 שעות מביצוע הרכישה באמצעות טלפון או מייל. במידה ולא התקבלה התראה לחוסר ובכל זאת חסרים בהזמנה פריטים, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט, במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305.

האם ניתן לקבל חשבונית מס עבור הרכישה?

על מנת שנוכל לשלוח חשבונית מס לרכישה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות הצ'אט, במייל בכתובת: [email protected], או בטלפון 077-9829305 עם צירוף הפרטים הנ"ל:
שם מלאת ח.פ/ת.ז, כתובת. במידה והרכישה התבצעה בחנות, יש לצרף צילום מלא וברור של החשבונית.

למה קיבלתי 2 שיטות שילוח? האם אני משלם על 2 השיטות?

על מנת לאפשר זמינות מיטבית של מלאי, המערכת מאפשרת לפצל את ההזמנה ולקבלה באמצעות שתי שיטות שילוח וזאת במטרה לאפשר הזמנה של כל המוצרים המבוקשים. עבור כל שיטת משלוח יגבה תשלום בנפרד, בהתאם לשיטת המשלוח הרלוונטית עבור אותם מוצרים.
במידה ואחת משיטות המשלוח אינה מתאימה לך, ההמלצה שלנו היא לבטל את המוצר/ים הרלוונטיים לאותה שיטת המשלוח ובכך להישאר עם משלוח אחד.

הוספתי מוצר לעגלת הקניות שלי וקיבלתי שיטת משלוח נוספת, למה?

כדי לאפשר את קבלת כל המוצרים המבוקשים ללא תלות במלאי ממקום אחד, המערכת מחשבת את זמינות המוצרים שבסל הקניות שלך ומציעה לך את האפשרויות הטובות ביותר כדי לקבל את כל המוצרים שאת/ה רוצה להזמין. לעיתים ייתכן וחלק מהמוצרים זמינים במלאי החנות בלבד ולא במחסן ועל כן הפיצול.

הזמנתי איסוף מהיום להיום, מתי ההזמנה תהיה מוכנה?

ניתן לאסוף את ההזמנה מהחנות באותו היום לאחר קבלת מייל.

מדוע זה נותן לי לבחור רק חנות ספציפית לאיסוף ההזמנה?

ההזמנה מתבססת על זמינות המלאי בחנות הקרובה ביותר לכתובת שהזנת בהזמנה. במידה ואת/ה רוצה לבדוק זמינות בחנות אחרת, ניתן לנסות ולהחליף את הכתובת למשלוח.

אם לא הגעתי לאסוף את ההזמנה מה קורה?

הזמנה שלא תיאסף בתוך 10 ימים תבוטל, הסכום ששולם יוחזר לך במלואו והמוצר יוחזר למלאי החנות.

הוספתי מוצרים לסל ולא לא הופיעה לי אפשרות לאסוף את ההזמנה באותו היום. מדוע?

יש שתי אפשרויות: המוצר/ים שבחרת לא זמינים במלאי החנות או שביצעת את ההזמנה אחרי השעה 20:00.

האם השירות של CLICK&COLLECT איסוף מהחנות מהיום להיום תקף בכל הסניפים?

השירות תקף בכל הסניפים בהתאם לשעות הפעילות, למעט בסניף אילת.

האם השירות של CLICK&COLLECT איסוף מהחנות מהיום להיום תקף בימים שישי ושבת?

השירות תקף בהתאם לשעות הפעילות של סניפי דקטלון ועל בסיס זמינות המלאי הקיים.

האם השירות של CLICK&COLLECT איסוף מהחנות מהיום להיום כרוך בתשלום?

השירות ניתן ללא עלות.

ביצעתי הזמנה ואני מעוניין להחליף את המוצר שהזמנתי לפני שאספתי אותה. האם ניתן לבצע החלפה?

לאחר ביצוע הזמנה לא ניתן לבצע החלפה בתוך הזמנה קיימת, אלא רק לבטל את ההזמנה וליצור אחת חדשה. ההמלצה שלנו היא שתאסוף/י את ההזמנה כפי שהזמנת אותו, ובמידה והמוצר זמין במלאי החנות את תבצע/י את ההחלפה במקום. במידה ולא זמין במלאי, תוכל לבטל את ההזמנה במעמד האיסוף.

מדוע לא מופיעה לי האפשרות של משלוח אקספרס הביתה?

הזמנות אקספרס ניתן לבצע רק עד השעה 12:30 ורק בימי חול. ייתכן וההזמנה שניסית לבצע הייתה מחוץ למסגרת הזמנים הזו.
כמו כן, ייתכן ואחד המוצרים שבחרת חורגים מהמשקל/גודל האפשרי למשלוח אקספרס (לא ניתן להזמין עבור מוצרים במשקל גדול מ-5 ק"ג או שהגודל שלהם חורג מ-30*30*30).
חשוב לדעת, הזמנות בשירות זה יהיו על בסיס המלאי הקיים בחנות הקרובה אליכם באזור המרכז בלבד (רשימת ערים נמצאת במדיניות משלוחים באתר). ייתכן והמוצרים שבחרת אינם זמינים בחנות הקרובה אליך ולכן לא ניתן לבצע עבורם משלוח אקספרס.
בכל מקרה, חשוב לדעת שהמערכת מחשבת את אפשרויות המשלוח בהתאם למכלול של כל ההזמנה שלך (מוצרים, כתובת משלוח, שעת ביצוע ההזמנה) ולכן האופציות שילוח שניתנו לך הן הטובות ביותר עבורך.

תוך כמה זמן אני מקבל משלוח אקספרס?

משלוח אקספרס מסופק באותו היום, עד השעה 20:00 בערב, זאת בהנחה שההזמנה בוצע עד השעה 12:30. במידה וההזמנה בוצעה לאחר מכן, היא תסופק ביום העסקים הבא עד השעה 20:00.

ביצעתי הזמנה עם משלוח אקספרס ולא קיבלתי אותה באותו היום. מדוע?

 יש לבדוק באיזו שעה בוצעה ההזמנה, מידה וההזמנה בוצעה אחרי השעה 12:30 היא תסופק ביום העסקים הבא. במידה והיא בוצעה ביום חול ולפני השעה 12:30, יש לפנות לשירות הלקוחות לבירור סטטוס ההזמנה.

עשיתי טעות בכתובת ואני צריך לעדכן אותה, איך זה משפיע על ההזמנה?

שינוי כתובת / פרטים שגויים שהוזנו יגרמו לעיכובים בזמני האספקה. יש לעדכן את שירות הלקוחות בכתובת החדשה ואנו נוודא שהמשלוח אכן יכול להגיע לכתובת זו.

מידע על המוצרים

איך אוכל לקבל מידע על המוצרים? האם ישנה אפשרות להתייעץ ולהתאים מוצר?

האתר שלנו משמש גם כקטלוג מוצרים. לכל מוצר מוקדש עמוד שלם שבו יש את כל המידע הטכני, הוראות השימוש במוצר, תמונות וסרטונים והסברים נוספים. לכל שאלה בנוסף, ניתן לפנות לצוות השירות שלנו באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת: [email protected], ובטלפון 077-9829305.

האם למוצר יש אחריות?

בגלל שאנחנו בטוחים באיכות המוצרים שלנו ומאמינים בהם, לכל המוצרים יש לפחות שנתיים אחריות. לחצו כאן על מנת לצפות בכל המידע על האחריות.

איך אוכל לוודא שאני רוכש את המידה המתאימה לי?

לחצו כאן על מנת להגיע למדריך המידות לכל המוצרים.

האם אוכל לוודא מלאי בסניפים טרם ההגעה ?

בעמוד המוצר מוצג העדכון האחרון של המלאי מהסניפים וחנות האונליין. על מנת לשמור עבור לקוח מוצר, יש ליצור קשר עם הסניפים באמצעות הוואצפ או הטלפון. לחצו כאן למידע על הסניפים .

מתי מתחדש המלאי?

המלאי בסניפים ובאתר מתחדש בכל יום לאלפי מוצרים שונים

כל כמה זמן מתחדש הקטלוג/הקולקציה?

בכל עונה בשנה בהתאם לאקלים, למדינה, לביקוש וכו'. פעמים רבות, מוצרים חוזרים בעונה נוספת כ"מחודשים" ועברנו שיפורים קלים.

איך אדע מה הן הוראות הכביסה לבגד?

לכל מוצר מצורפת תווית עם הוראות הכביסה והשימוש.

האם המוצרים ידידותיים לסביבה ?

החזון שלנו מדבר על עיצוב ותכנון של המוצרים עם חשיבה על איכות הסביבה. לחצו כאן על מנת לצפות  במידע נוסף על העיצוב האקולוגי של המוצרים.

המוצר שרכשתי אינו תקין. מה עליי לעשות?

במידה והמוצר שרכשת אינו תקין מכל סיבה, יש לגשת לסניף הקרוב עם הוכחת קנייה. צוות השירות בסניף יבצע החלפה או החזרה על פי מדיניות ההחלפה כאן

האם ישנם הנחות על המוצרים?

כל תהליכי התכנון, הייצור, הבקרה והאספקה הם פנימיים בתוך דקטלון ונועדו על מנת להוזיל את העלויות למוצרים ככל שניתן. זאת על מנת לוודא שהלקוחות יוכלו לרכוש אותם במחיר הטוב ביותר. לכן, המחירים שלנו אטרקטיביים בכל השנה ואין לנו הנחות מיוחדות או "סיילים".

האם אוכל לתקן את האופניים שלי או להוסיף להם חלקים ?

בסניפים שלנו קיימים סדנאות לטיפול ותיקון של אופניים. ניתן לגשת עם כל אופניים על מנת להתייעץ עם המומחים או לבצע תיקון והחלפה.

האם יש מידע על תיקונים ותחזוקה של המוצר?

בעמוד המוצר מצוין כל המידע על הוראות השימוש במוצרים ועל תחזוקה שלהם. בנוסף, ישנם מוצרים נלווים שמשמשים לתחזוקה והם מוצעים למכירה באתר. לכל שאלה נוספת ניתן לפנות לצוות השירות שלנו באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת: [email protected], ובטלפון 077-9829305.

האם אוכל לרכוש חלקי חילוף לכל המוצרים?

כרגע אין חלקי חילוף לכל קטגוריות המוצרים. אנחנו עושים את המירב על מנת לספק ככל שניתן חלקי חילוף ולחלופין לאפשר מימוש אחריות למוצר.

האם ניתן להעביר מוצרים בין סניפים?

כרגע אנחנו לא יכולים לבצע העברות בין סניפים.

החלפה והחזרה

תוך כמה זמן ניתן לבצע החלפה או החזרה?

על פי מדיניות ההחלפה וההחזרה שלנו, ניתן לבצע החלפה או החזרה בצירוף הוכחת קנייה בכל אחד מהסניפים שלנו. לחברי מועדון תוך 365 ימים מהרכישה ולכל מי שלא חבר מועדון תוך 30 ימים.

האם ניתן לבצע החזרה של מוצר באמצעות הדואר או בשליחות?

כרגע לא ניתן לבצע החלפות והחזרות באמצעות הדואר או שליחויות.

המוצר אינו לשביעות רצוני או מתאים לצורכי הספורט שלי. מה עליי לעשות ?

ראשית, ניתן לפרסם ביקורת על כל המוצרים בעמוד המוצר על מנת לשתף את החוויה בשימוש.

שנית, אם המוצר לא שומש ואינו לשביעות רצון המשתמש או מתאים לצרכי הספורט, ניתן לבצע החזרה או החלפה שלו בסניפים שלנו בכפוף למדיניות ההחזרה וההחלפה בקישור

כיצד ניתן לבצע החלפה או החזרה למוצרים שנרכשו באתר ?

החלפה או החזרה של מוצרים שנרכשו דרך האתר שלנו ניתן לבצע בסניפים שלנו על בסיס הצגת חבר מועדון/מספר הזמנה.

האם ישנם דמי ביטול בעת החזר כספי?

אנחנו לא גובים דמי ביטול עבור החזר כספי.

אילו מוצרים לא ניתן להחליף או להחזיר?

בעת רכישה מהאתר ניתן לבצע החלפה או החזרה בכפוף למדיניות לכל המוצרים.
ישנם מוצרים אשר נרכשו בסניף ולא ניתן לבצע החלפה או החזרה שלהם. לחצו כאן למידע המלא.

איזה סוג החזר אני יכול לקבל?

בעת ההחלפה או ההחזרה ובכפוף למדיניות והצגת הוכחת רכישה, ניתן לקבל זיכוי למימוש באותו היום בחנות. לחלופין, ניתן לקבל החזר כספי מלא באמצעי התשלום (מזומן, אשראי).

תשלום

האם התשלום באתר מאובטח?

אנחנו משתמשים בפרוטוקול מאובטח SSL לכל ההזמנות הנכנסות. הצפנה זו מעניקה לטרנזקציות רמה גבוהה של אבטחה.

האם פרטי האשראי נשמרים?

פרטי האשראי שלך מוגנים. פרטי האשראי חסויים לנו נשמרים בחברת הסליקה והחיוב מתבצע באתר באמצעות IFRAME

מה הם אפשרויות התשלום?

אפשרות התשלום באתר היא באשראי. אפשרויות התשלום בסניפים שלנו הם באשראי ומזומן.

האם ניתן לחלק את התשלום לתשלומים? ולכמה ?

מדיניות התשלומים שלנו זהה באתר ובחנויות:
מעל 400 ש"ח - 2 תשלומים,

 מעל 600 ש"ח - 3 תשלומים,

 מעל 800 ש"ח - 4 תשלומים,

 מעל  1000 ש"ח - 5 תשלומים

האם ניתן להזמין מהאתר ולשלם לשליח/בעת איסוף ההזמנה?

לא ניתן לשלם לאחר ביצוע ההזמנה אלא במעמד הרכישה בלבד.

באילו סוגי אשראי ניתן לבצע תשלום?

בכל סוגי האשראי ניתן לבצע תשלום. שימו לב ובמידה וסוג הכרטיס הוא נטען או דיירקט, לא ניתן לבצע זיכוי או החזר לסוג הכרטיס ולכן יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת: [email protected], ובטלפון 077-9829305.

ניסיתי לבצע רכישה והתשלום שלי נדחה. מה עליי לעשות?

במידה והתשלום לא אומת, יש ליצור קשר עם חברת האשראי.

הבחנתי בחיוב כפול. מה עליי לעשות ?

במידה ואתם צופים בחיוב שני, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת: [email protected], ובטלפון 077-9829305.

האם ניתן לרכוש שובר מתנה?

ניתן לרכוש שובר מתנה בסניפים שלנו. אנו מציעים מגוון של עטיפות לשוברי מתנה ובצבעים שונים.

באיזה סכום ניתן להטעין שובר מתנה ?

ניתן להטעין שובר מתנה החל מ50 שח ועד 1000 שח.

האם ניתן לשלם בשובר מתנה (גיפט קארד) ?

ניתן לשלם באמצעות שובר מתנה בסניפים בלבד על פי התקנון.

לכמה זמן תקף שובר המתנה (גיפט קארד)?

שובר מתנה ניתן למימוש תוך שנתיים.

האם ניתן לטעון שובר מתנה שוב לאחר שמומש?

לא ניתן להטעין שוב שובר מתנה לאחר שמומש

האם ניתן להחליף שובר מתנה (גיפט קארד) בהחזר כספי?

לא ניתן לקבל החזר כספי עבור שובר מתנה.

האם ניתן לאחזר את פרטי שובר המתנה (גיפט קארד) במידה והוא אבד/בלוי?

לא ניתן לאחזר פרטי שובר מתנה. במידה והוא אבד, אין לנו כל דרך לאחזר אותו או לזכות בגינו.

החוויה מהחנות

היכן אני יכול לשתף לגבי החוויה שלי מהחנות ?

אנחנו תמיד שמחים לשמוע מהלקוחות שלנו על החוויות שלהם! מוזמנים לשתף בעמוד הפייסבוק שלנו או בגוגל על החוויה שהייתה לכם בחנות.

האם ניתן לבצע הדפסה בחנות על מוצרים?

כרגע לא ניתן לבצע הדפסה על המוצרים.

מה הן שעות הפעילות של הסניפים?

כל המידע המעודכן לשעות הפעילות של הסניפים כאן.

האם הסניפים נגישים?

דקאתלון ישראל פועלת רבות בכדי להנגיש את שירותיה לאנשים עם מוגבלויות במטרה להעניק חווית שירות שוויונית בחנויות הפיזיות ובאתר האינטרנט.

לפירוט הנגשת חנויות דקאתלון ישראל לחץ כאן

אני נכה. האם אצטרך לחכות בתור בקופה בחנות?

אנשים עם מוגבלות זכאים לקבל שירות ללא צורך להמתין בתור, ניתן לגשת לשירות הלקוחות, להציג את תעודת הנכה ולקבל שירות מבלי לחכות בתור.

האם אוכל לקבל סיוע בהעברת המוצרים לרכב?

בהתאם לחוק נגישות, חברת דקאתלון  עושה כל מאמץ כדי לספק שירות מקצועי, אדיב ומונגש לכל הלקוחות. בכניסה לחנויות דקאתלון מוצב שלט "ניתן לבקש את עזרת הצוות", השירות נועד לסייע לאדם עם מוגבלות בכל שלב באמצעות פניה לאחד מעובדי החנות.

האם אוכל להתמצא בחנות?

דקאתלון ישראל עושה כל שביכולתה על מנת להנגיש את החנויות לחוק הישראלי לשם כך הצבנו שילוט והכוונה בחניה, בכניסה לחנות, לשירותי נכים, לתא הלבשה נגיש, לאזור מנוחה נגיש, לקופה נגישה ועוד. מה שמאפשר לאדם עם מוגבלות להתמצא בחנות בקלות ובבטחה.

האם ניתן להכניס לחנות כלבי נחייה ?

דקאתלון ישראל מאפשרים כניסה של כלבי נחייה ומפעיליהם לכלל החנויות.

האם יש חניה בסניפים ?

בסניפים ביג קריות, ראשון לציון, גן שמואל, באר שבע ונתניה יש חנייה לכולם במתחמים. בסניף תל אביב אין חנייה מסודרת לבאי הסניף אך ישנם חניונים בתשלום בקרבת הסניף.

איך ניתן לקבל מידע לגבי אירועי ספורט ?

אנחנו מפרסמים ברשתות החברתיות ובשילוטים בסניפים על אירועי ספורט מיוחדים. בנוסף, בהרשמה לאתר ניתן לסמן את האפשרות לעדכונים לאירועי ספורט וימים מיוחדים.

איך ניתן להירשם לאירועי הספורט ?

אין צורך בהרשמה, אירועי הספורט שלנו בסניפים פתוחים לכולם.

איך אוכל ליצור קשר עם החנות?

למידע המלא ליצירת קשר עם הסניפים לחצו כאן

אני רוצה להוסיף אבזור נלווה לאופניים שלי או לתקן אותם. האם תוכלו לסייע לי בכך?

בכל הסניפים שלנו יש סדנאות לתיקון ואבזור אופניים. ניתן לגשת לסניף הקרוב עם האופניים (גם אם לא נרכשו בדקתלון) על מנת לאבזר או לתקן את האופניים עם המומחים שלנו. ממליצים לתאם הגעה מראש על מנת להבטיח זמינות של חלקי חילוף או אביזרים באמצעות הצ'אט, המייל בכתובת : [email protected], ובטלפון 077-9829305.

האם אוכל לקבל הדרכה מקצועית לגבי השימוש במוצר ותחזוקתו?

המומחים שלנו בסניפים ישמחו לענות לכם על כל שאלה! בנוסף, ניתן לקבל הדרכה מקצועית על אופן השימוש במוצר ועל תחזוקתו.

איפה ניתן לצפות במשרות הפנויות בחברה?

לחץ כאן כדי לצפות בכל המשרות הפתוחות לגיוס.