Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור את הלבוש המתאים לריצה בחורף

בקטגוריה: ריצה

איך לבחור את הלבוש המתאים לריצות בחורף?

איך לבחור את הלבוש המתאים לריצות בחורף?

כשמזג האוויר מתקרר, עלינו להקדיש יותר מחשבה לבגדי הריצה שלנו כדי שנוכל לשמור על חום גוף מתאים. אם אתם כבר מנוסים בריצות חורף, אז אתם יודעים מה עובד בשבילכם. אבל אם אתם רק מתחילים או לא בטוחים – המשיכו לקרוא.
לשאלה מה מתאים ללבוש כשרצים בחורף אין פתרון אחד שמתאים לכולם. עוצמת האימון, אורך המסלול וממדי הגוף הם חלק מהגורמים שישפיעו על התשובה. עליכם לזכור שכשמתחילים לזוז, הגוף מתחמם. לכן, השיטה המומלצת היא ללבוש שכבות של ביגוד מקצועי ולכלול פריטים שניתן להוריד בקלות ולשאת אותם ללא בעיה, תוך כדי ריצה.

הנה כמה פרטי לבוש חיוניים 

כפפות ריצה – הידיים הן הראשונות לחוש את הצינה. אם אתם מתחילים להתחמם, אפשר להוריד את הכפפות בקלות.

סרט ראש רב תכליתי –סרטים הם שימושיים במיוחד. אפשר לשים אותם כסרט על הראש, ככובע, או לאסוף בעזרתם את השיער.

כובע – בחרו כובע דק וצמוד. בדיוק כמו הכפפות וסרט הראש, גם את הכובע אפשר להוריד ולשאת בקלות.

שכבת בסיס –שכבת בסיס נושמת, בעלת יכולת גבוהה לנידוף זיעה היא פריט חיוני לוויסות חום הגוף. עם שרוולים קצרים או ארוכים – הבחירה היא שלכם.

טייץ – כדי לשמור על שרירי הרגליים בטמפרטורה הנכונה, בחרו טייץ נושם עם יכולת גבוהה לנידוף זיעה, כדי לא להתחמם ולהזיע יתר על המידה. אם אתם סובלים מקור באופן קיצוני, בחרו טייץ עם בטנה מוברשת.
מעיל רוח – הגנו על עצמכם ממשבי הרוח החזקים בעזרת מעיל רוח קל משקל. אפשר להוריד אותו בקלות ולקשור אותו סביב המותניים. חלק מהדגמים מתקפלים בקלות כך שאפשר אפילו להחזיק אותם ביד

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר