Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור קורקינט לילדים - המדריך המקיף

בקטגוריה: קורקינט

כיצד בוחרים קורקינט לילדים?

קורקינט: שני גלגלים הטומנים בחובם כל כך הרבה יתרונות… בשנים האחרונות, עלתה הפופולריות של הקורקינט בקרב ילדים עד שהוא הפך לבן אצולה של ממש בקרב כלי התחבורה.

ילדים אוהבים לרכב על הקורקינט משום שהוא מגניב לגמרי וממלא להם את אחר הצהריים בשעות של הנאה, אבל יש לו גם יתרונות אחרים:  זהו כלי נהדר להתפתחות פסיכומוטורית עד גיל 7 והוא גם מקור מעולה להוצאת אנרגיה. גלישה בקורקינט מפתחת את הכושר הגופני, הקורדינציה והבטחון וגם מאפשר לילד (בהנחה שהוא מבוגר מספיק) לשנע את עצמו מחוג לחוג, מבית הספר לחברים וכדומה.

 כדי לתרגל גלישה בקורקינט בתנאים הטובים ביותר חשוב לבחור את הדגם המתאים וכרגיל, אנחנו כאן כדי לעזור :)

ילדים שגילם שנתיים עד 4 שנים 

בגילאים אלו, מתקשים רוב הילדים להשיג איזון טוב על רגל אחת (וגם לספר סיפור בלי להגיד אלפיים פעם "אֵהההה", אבל זה לא קשור לנושא :). הקורקינטים שלנו מפותחים על ידי מעצבי מוצר מקצועיים הבוחנים את מאפייני תנועתם של ילדים ומעצבים את המוצרים עבורם בהתאם. באמצעותם הם לומדים להסתובב, להתגלגל ולצבור ביטחון בצורה אינטואיטיבית ומהנה. 

ללמידה מהנה וקלה יותר, תוכלו לבחור דגם עם מגש העשוי משני חומרים וגלגלים זוהרים. החומר יאפשר לילד למצוא את מיקומו האידאלי בצורה טובה יותר והגלגלים הקלים והזוהרים יהפכו את הלמידה לקלילה וכייפית. גם דגם תלת-גלגלי (אחד מקדימה ושניים מאחורה) יכול לעזור לילדים בגלישה בטוחה ונוחה ולסייע להם ללמוד להתאזן

ילדים שגילם 4 עד 6 שנים 

ילדים בגילאים אלו עדיין לומדים כיצד להתאזן, אך יתכן שהם כר ירגישו בטוחים מספיק להשתדרג לדגם דו-גלגלי. אם הם מעוניינים לנסות לעבור לקורקינט דו-גלגלי הם זקוקים לדגם קל ויציב המותאם לגודל שלהם. סייעו להם ללמוד כיצד להתאזן על קורקינט דו-גלגלי ברחבי הבית, בגינה או בפארק ועודדו אותם לנסות לנסוע מרחקים קצרים בכוחות עצמם (תוך השגחה צמודה כמובן!)

לנוחות רבה יותר ואחסון קל יותר, בחרו בדגם מתקפל המצויד בידית בלימה על הכידון. ידית הבלימה מאפשרת לילדכם לבלום בלי לאבד איזון.

ילדים שגילם 6 עד 9 שנים 

לרוב, ילדים גולשים בקורקינט בפארקים ולמרחקים קצרים. הם זקוקים לכלי בעל כושר תמרון גבוה שיעמוד בכל שביל מתפתל ופנייה חדה בדרך. קורקינט בעל גלגלים קטנים יסייע לילדיכם לוסת את מהירותם ולקחת את כל הפניות בסטייל..

דגם עם בלם בכידון ומתלה הסופג את הרטט והשיפוע של הקרקע יגרום לגלישה שלהם להיות נוחה יותר. בלם היד יאפשר להם לשלוט במהירות בצורה טובה יותר, אבל אל תזניחו גם את הבלם האחורי ולמדו אותם להשתמש בו כראוי לבטיחות מרבית במקרה של בלימת חירום.

ילדים מעל גיל 9 

החל מגיל 9, ילדים ובני נוער צעירים נהנים במיוחד מתחושה של חופש ועצמאות: לגלוש על הקורקינט לבד לבית הספר, להסיע את עצמם לחוג או לחברים או לצאת לטיולים קצרים. כדי להנות מכל מה שיש לגלישה בגיל העשרה להציע הם זקוקים לנוחות ולביצועים טובים יותר - זה בדיוק הזמן להשתדרג לקורקינט בעל גלגלים גדולים יותר. הגלגלים הגדולים האלו מאפשרים להם להגיע ליעדם רחוק יותר, מהר יותר ובפחות מאמץ.

אם ילדכם גולשים בקורקינט לעיתים קרובות תוכלו לבחור דגם עם מתלה מקדימה ועם ידית בלם בכידון. בלם היד מאפשר שליטה טובה יותר במהירות והמתלה סופג רעידות וקפיצות מהקרקע. 

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר