Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
Hide filters
15 מוצרים
הצג סינונים
מיין לפי:

מצופים לילדים ותינוקות

לימוד שחייה היא פעילות חשובה בחיי התינוקות והילדים שלכם. חשוב לדעת, ככל שתקדימו את הכניסה הראשונה שלהם למים, אז יהיה להם יתרון משמעותי בהמשך. אם אתם מתכננים להיכנס לים או לבריכה עם הקטנטנים שלכם, מומלץ לעשות שימוש במצופים לילדים שיעזרו להם ליהנות מהמים וללמוד לשחות בצורה בטוחה.

כאשר אתם נכנסים למים עם תינוקות בני שנה או שנתיים, מצוף לתינוק מאפשר להם לצוף ולהתרגל להיות במים. שדרגו לתינוקות שלכם תחושת ביטחון, השתמשו במצוף לתינוק או גלגל ים לתינוק, זה יגרום להם להרגיש בטוחים ויגביר את תחושת המסוגלות והביטחון העצמי שלהם במים. בדקטלון תמצאו מגוון רחב של מצופים לגיל שנה או מצופים לגיל שנתיים, כמו כן גלגלי ים לתינוקות, בחרו את המצופים שאתם אוהבים וכנסו למים יחד עם הקטנים שלכם. 

ילדים גדולים יותר, כבר יכולים לשחות לבד והם יותר חופשיים. לילדים במשקל של 11 עד 30 קילו, אנחנו ממליצים מצופי זרוע שיעזרו להם לשחות לבד עם התמיכה הנדרשת, אם אתם רוצים לספק לילדים תמיכה נוספת, מצופי זרוע-מותן הם הפתרון המתאים ביותר. אפשרות נוספת לילדים היא חגורת מצופים, זה מתאים לילדים במשקל של 15 עד 60 קילו. 

אז תבחרו בין מבחר המצופים לילדים, גלגלי ים לתינוקות או חגורת מצופים שיש לנו בדקטלון וקפצו למים להנות עם הילדים או התינוקות שלכם!