Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
Hide filters
1 מוצרים
הצג סינונים
מיין לפי:

איזה אופניים חשמליים לקנות

אופניים חשמליים הם אופניים עם מנוע חשמלי שמשתמש בסוללות. אופניים שיש להם פדלים, ברגע שהם נעזרים במנוע, גם הם נחשבים לאופניים חשמליים.

לאופניים חשמליים יש יתרונות רבים. לדוגמה, הם מאפשרים לכם להתמודד עם עליות תלולות בפחות מאמץ או לרכב לעבודה בלי להזיע כתוצאה ממאמץ פיזי, מספקים לכם ניידות ללא הגבלה, רכיבה נוחה, תמיכה של המנוע עד 25 קמ"ש, מתאים לכל הגילאים ועוד הרבה יתרונות נוספים.

סוגים שונים של אופניים חשמליים

אם אתם מחפשים אופניים חשמליים מומלצים, כדאי שתכירו את הסוגים השונים הזמינים עבורכם. יש סוגים רבים של אופניים חשמליים, ביניהם אופניים עירוניים חשמליים, ככל הנראה הסוג המוכר ביותר על ידי רוב, ואפילו אופני הרים חשמליים. אופני עיר חשמליים הם מצויינים למי שזקוק לנסוע במהירות ונוחות מנקודה לנקודה אחרת (כמו לדוגמה מהבית לעבודה). אופני הרים חשמליים מתאימים למי שאוהב לרכב בשטח, המנוע יסייע לכם להשיג גבהים חדשים, בנוסף אופני הרים חשמליים עובדים גם בעיר בדיוק כמו אופני עיר חשמליים.

גדלים ומידות לאופניים חשמליים

לבחור את המידה הנכונה לאופניים החשמליים שלכם מעולם לא היה כל כך פשוט. אתם מוזמנים להיעזר בטווחים הבאים: 

גובה 140 ס"מ עד 154 ס"מ: מידת השלדה XS

גובה 150 ס"מ עד 164 ס"מ: מידת השלדה S

גובה 165 ס"מ עד 174 ס"מ: מידת השלדה M

גובה 174 ס"מ עד 185 ס"מ: מידת השלדה L

גובה 185 ס"מ עד 195 ס"מ: מידת השלדה XL

כמה זמן מחזיקה סוללה של אופניים חשמליים

הסוללה של אופניים חשמליים בדרך כלל מחזיקה בין 60 ק"מ ועד 115 ק"מ, תלוי ברמת האוטונומיות, זאת אומרת כמה אתם נעזרים בכוח של המנוע. במצב מושבת (0), אתם לא משתמשים במנוע בכלל. במצב חיסכון (1) טווח הנסיעה יכול להגיע עד 115 ק"מ. במצב סטנדרטי (2) טווח הנסיעה יכול להגיע עד 80 ק"מ. במצב בוסט (3) טווח הנסיעה יכול להגיע עד 60 ק"מ.

בנוסף, יש פרמטרים אחרים שעולים להשפיע על טווח הנסיעה של הסוללה כמו: משקל אופניים, משקל הרוכב, תנאי השטח או לחץ בצמיגים.

אז עכשיו שאתם יודעים איזה אופניים חשמליים לקנות, בחרו את הדגם המתאים לכם בין מגוון האופניים החשמליים שלנו.