Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
  • קסדת רכיבה על סוסים 100 - שחור
  • קסדת רכיבה על סוסים 100 - שחור
  • קסדת רכיבה על סוסים 100 - שחור
קסדת רכיבה על סוסים 100 - שחור

FOUGANZA

961392

קסדת רכיבה על סוסים 100 - שחור

129.00 ₪
  • קסדת רכיבה על סוסים 100 - שחור
  • קסדת רכיבה על סוסים 100 - שחור
  • קסדת רכיבה על סוסים 100 - שחור
קסדת רכיבה על סוסים 100 - שחור
מידה :
לא זמין לרכישה אונליין

זמינות

רוכבים מתחילים? צוות המעצבים הנלהב שלנו יצר קסדה זו להגנה במקרה של נפילה.

יתרונות

הגנה מפני פגיעה

קסדת רכיבה עמידה, מאושרת לתקן EN1384:2017

ניתן להתאמה

הגלגלת האחורית החכמה מאפשרת להתאים במהירות את גודל הקסדה.

נוחות למשתמש

ריפוד ספוג ברצועות ובחלק הפנימי של הקסדה לנוחות מרבית.

אוורור

שומרים על ראש שקט על האוכף: מעטפת חיצונית מנדפת חום.

יציבות

מערכת רתמה של ארבע-נקודות לתמיכה טובה.

מידע טכני

תקנים:

קסדת רכיבה המאושרת לתקן EN1384: 2017.

מידות:

XS ‏(48‏-52 ס"מ), S ‏(52‏-55 ס"מ), M ‏(55‏-58 ס"מ), L ‏(58‏-61 ס"מ).

משקל קל:

530 גרם במידה בינונית M (בין 55 ל-58 ס"מ).

הגנה:

מתחילים לרכוב על סוסים? בחרו בקסדת הרכיבה 100 שלנו, היא נועדה בדיוק בשבילכם. הקסדה עברה תהליכי הדמיה בסדנאות שלנו ונועדה לספוג חלק מהאנרגיה הנוצרת בזמן בחבטות באמצעות עיוות חלקי של המעטפת או החומר המגן.
במקרה של נפילה, יש להחליף את הקסדה: הנזק לא תמיד גלוי לעין והוא בדרך כלל נגרם בחלקו הפנימי של המוצר.

עיצוב אנטומי:

ציוד הרכיבה צריך לספק תחושת נוחות ולהתאים למידות המשתמש. קסדת רכיבה 100 ניתנת לכוונון, להתאמה מושלמת למידות הראש. הקסדה זמינה בארבע מידות, בין XS ל-L, מ-48 עד 61. מומלץ לנסות את הקסדה ולכוון את הגלגלת כדי למצוא את המידה הנכונה. קל מאוד להתאים את הקסדה להיקף הראש.

נוחות:

כדי ליהנות מהרכיבה חשוב להרגיש בנוח. המהנדסים של Fouganza הוסיפו לרצועות הקסדה ריפוד ספוג לנוחות מרבית. חלקה הפנימי של הקסדה מכיל גם הוא ריפוד ספוג שניתן להסיר ולכבס במכונת כביסה בטמפרטורה של 30°. הספוג מתחת לסנטר מונע צביטה של העור, כפי שקורה לעתים קרובות לילדים החובשים את קסדת הרכיבה הראשונה שלהם.

התאמה:

ציוד הגנה אפקטיבי הוא ציוד המותאם כראוי למשתמש. קסדת רכיבה 100 כוללת מערכת קשירה עם ארבע נקודות חיבור צידיות. ארבע נקודות אלה, המחברות את הרתמה למעטפת הקסדה, מאפשרות הגנה מאוזנה ותמיכה טובה לראש. תוכלו לרוץ בטרוט ולדהור גאלופ כרצונכם: אם מידתו של ציוד ההגנה מתאימה הוא לא יזוז לשום מקום! לא תצטרכו לדאוג שהקסדה תחליק לכם על העיניים ותחסום את שדה הראייה!

אוורור:

כיוון שסוסים עלולים להיות בלתי צפויים לפעמים, בנוסף לבעיות לא צפויות אחרות העשויות לצוץ במהלך השיעור, המעצבים של קסדת הרכיבה 100 הכניסו בה תכונה נוספת שתאפשר לכם לשמור על קור רוח: הקסדה כוללת כחמישים חריצים בחלקה העליון המיועדים לנידוף חום. צוות Fouganza רצה לוודא שתוכלו להתמקד ברכיבה בלי לסבול יותר מידי מחום!

עיצוב:

יכול להיות לכם ציוד נחמד גם אם אתם רק מתחילים ברכיבה. המעצבים של קסדת רכיבה 100 התחשבו גם בזה: והקסדה זמינה במספר צבעים.

טיפול קל:

לטיפול שוטף בקסדה, יש לנקות את חלקה החיצוני באמצעות מטלית.
מומלץ בחום שלא להשתמש בחומרים ממסים או בחומרים חריפים אחרים, העלולים להשפיע על יעילות הקסדה ולהסב לה נזק. שימוש בתיק בד קטן לצורך אחסון הקסדה ונשיאתה יגן עליה מפני לכלוך, שריטות ואור.

התאמת הקסדה:

על הקסדה להיות צמודה לקרקפת (בלי ללחוץ אותה בכוח) כדי לספק הגנה מיטבית. כשהרתמה מותאמת כנדרש הקסדה לא תחליק קדימה, לצדדים או אחורה.
הרצועה של הקסדה צריכה לעבור מתחת ללסת, ולא מעל לסנטר. על הרצועה להיות הדוקה מספיק כדי למנוע מהקסדה מלהחליק, אך אין לאפשר לה לחנוק אתכם.

ספיגת זעזועים:

קסדת רכיבה זו עוצבה כך שתספוג חלק מהאנרגיה במקרה של חבטה על ידי עיוות חלקי של מעטפת הקסדה או החומר המגן.

קסדה מפחיתה את דרגת חומרתן של חבלות ראש. ההגנה שמציעה קסדת הרכיבה תלויה בסוג התאונה, הואיל וחבישת קסדה לא מונעת תמיד מוות או פציעה ארוכת טווח.

הוראות שימוש:

אנו מודעים לכך שאתם להוטים למדוד את הקסדה שלכם, אך מטעמי בטיחות יש לקרוא בעיון את ההוראות טרם השימוש.
הקסדה מיועדת לרכיבה על סוסים בלבד ואין להשתמש בה לספורט מוטורי, ספורט שלג או ספורט אווירי. לצערנו, קסדה זו לא תתאים לגלישה במזחלות, בפורמולה 1 או בדאייה בדאון. אנו ממליצים לבחור במיגון מתאים יותר.

אורך חיים:

אוהבים את קסדת הרכיבה מדגם 100? למרבה הצער, לא תוכלו להשתמש בה לנצח. כדי להבטיח המשך הגנה אפקטיבית, מומלץ להחליף את הקסדה לאחר כל נפילה. גם אם אולי נראה שהיא לא נפגעה ייתכן נזק פנימי שאינו גלוי לעין. ואפילו אם התמזל מזלכם ואף פעם לא נפלתם מהסוס, מומלץ להחליף את הקסדה כל חמש שנים.

תנאי החזרה לציוד מגן אישי

קסדת רכיבה היא סוג של PPE (ציוד הגנה אישי)

ודאו כי המוצר מתאים לכם (דגם, מידה, צבע) לפני הרכישה.

אם יש צורך להחזיר את המוצר, עליכם לוודא שכל ההוראות, התוויות, והאריזה המקורית מוחזרות גם הן. כך נוכל למכור את המוצר שוב. ביחד, נוכל לדאוג לכדור הארץ.

3-5 Business days

3-5 ימי עסקים