Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
  • קונוס Essential 30 ס"מ חבילה של 4- כתום
  • קונוס Essential 30 ס"מ חבילה של 4- כתום
קונוס Essential 30 ס"מ חבילה של 4- כתום

KIPSTA

8547467

קונוס Essential 30 ס"מ חבילה של 4- כתום

64.00 ₪
  • קונוס Essential 30 ס"מ חבילה של 4- כתום
  • קונוס Essential 30 ס"מ חבילה של 4- כתום
קונוס Essential 30 ס"מ חבילה של 4- כתום
מידה :
לא זמין לרכישה אונליין

זמינות

מעצבי הכדורגל שלנו פיתח את הקונוסים הגדולים המעוצבים בצורת חץ כדי להפוך את האימון שלך במועדון או בבית להכי פשוט ואפקטיבי שניתן.

יתרונות

עמידות לאורך זמן

הקונוסים הגדולים האלה עמידית בפני זריקות בזכות החומר הגמיש שלהם.

יציבות

חיתוכים בבסיס לאחיזה טובה יותר במגרשי דשא או דשא מלאכותי.

קלות למידה

צורת החץ של הקונוס הגדול מצביעה על הכיוון שאליו צריך להתאמן.

נראות

ניתן לראות את הקוניסים מעל ל50 מטר בזכות הצבע הצהוב ניאון שלהם.

נוחות שימוש

חסוך זמן ומקום: את הקונוסים שלך קל לערום.

מידע טכני

מבחר Essential

צפינו בשחקנים על המגרש והקדשנו זמן רב בדיבור עם מאמנים כדי לבסס את הצרכים שלהם לארגון התרגילים: סימון נקודות על האדמה, התחמקות וכו'. כדי לענות על הצרכים האלו, עיצבנו את המבחר של מבחר Essential. מוצרים שימושיים ונגישים שממלאים תפקיד מפתח (סימון, מטרות, וכו') לאימונים מהנים ואפקטיביים לכל הגילאים. קונוסים גדולים שמאפשרים לך לסמן את המגרש. עקוב אחר הסיפור!

צוות מעצבי הכדורגל שלנו מסבירים את הזהות של מבחר ה-Essential

"רצינו להוסיף למבחר של מבחר Essential עם קונוסים הגדולים האלו. לכן, הוספנו את צורת החץ האיקונית המותוות באמצעות השינוי בטקסטורה בין החלקים האטומים והחלקים הבוהקים של הפלסטיק. הקונוסים הגדולים האלו ניתנים לשימוש כמיכשולים ולסימון מגרש המשחקים: לדוגמא: החץ מבהיר מיד לאיזה צד אתה צריך ללכת כדי להמנע ממכשולים. רצינו ליצור קונוסים עמידים עם סימון ויזואלי ברור"

הגודל והעיצוב הנכון לאימון אינטואיטבי יותר

בקונוסים ניתן להשתמש לסימון, הגבלה או התחמקות תלוי בטווח הגילאים. דיויד, מנהל הבדיקות של Kipsta ומאמן, מסביר הכל:
"לילדים הקונוסים הגדולים הם לסימון המגרש: הם מספקים לילדים אמצעי ויזואלי ל סימון. בקונוסים ניתן להשתמש בסימון שני שערים קטנים או שער במשחק. למבוגרים, הקונוסים הגדולים יכולים לשמש כמיכשולים: הגודל שלהם גורם להם להיות קשים להתחמקות, אתה חייב להתרכז באמת."

אמינות ועמידות נבדקו על המגרש

זהות ויזואלית יחודית ועיצוב אינטואטיבי! אך מעל הכל, רצינו שהקונוסים האלו ישפרו את האימונים שלך לכמה שיותר זמן. כדי להרגיע את עצמנו, בדקנו את המוצרים על המגרש בKipstadium בטורקואן, ועם השחקנים U9, U10, U11 בלאנס שבצרפת. הבדיקות התובעניות האלו בתנאי משחק אמיתיים אישרו שצורת הקונוסים היא לא רק אמינה ועמידה, גם לחלוטין יחודית!

קונוסים יציבים על מגרשי דשא או מגרשים מלאכותיים.

כדי להשאיר את הקונוסים יציבים על מגרשים מלאכותיים או מדשא, צוות המעצבים שלנו עלה על פיתרון חכם: בבסיס של כל קונוס יש חיתוכים קטנים לקבלת אפקט של מסרק. הדשא נתפס ביניהם ומסייע לאחיזה של הקונוס בכל תנועה. פשוט ויעיל!

תעלה מדרגה באימונים שלך ונסה את DECATHLON COACH

אפליקציית DECATHLON COACH פותחה בכדי לאפשר למשתמשים לעקוב אחרי תוכניות אימונים שנוצרו על ידי מאמנים מוסמכים שלנו. בנוסף לריצה והליכה, האפליקציה מציעה עכשיו תוכניות אימונים מיוחדות שעוזרות ומאמנות אותך במהלך אימונים אישיים. להורדה של האפליקציה החינמית: https://www.decathloncoach.com/fr/home/

3-5 Business days

3-5 ימי עסקים