Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
  • בגד ים שלם לילדות 500 - סגול
  • בגד ים שלם לילדות 500 - סגול
  • בגד ים שלם לילדות 500 - סגול
  • בגד ים שלם לילדות 500 - סגול
בגד ים שלם לילדות 500 - סגול

OLAIAN

8789384

בגד ים שלם לילדות 500 - סגול

69.00 ₪
  • בגד ים שלם לילדות 500 - סגול
  • בגד ים שלם לילדות 500 - סגול
  • בגד ים שלם לילדות 500 - סגול
  • בגד ים שלם לילדות 500 - סגול
בגד ים שלם לילדות 500 - סגול
מידה :
לא זמין לרכישה אונליין

זמינות

צוות המעצבים שלנו פיתח את בגד הים לגולשות צעירות ברמת ביניים, הגולשות בגלים עד גובה מטר.

יתרונות

עמיד בפני גלים - לא זז ממקומו

עוצב בקפידה כדי שישאר במקום בגלים של מעל מטר

מידע טכני

גולשת ברמה בינונית

גלישה היא אחד מסוגי הספורט האהובים עליכן ואתן גולשות בקביעות במים חמימים. במהלך האימונים, אתן חותרות עד קו ההתחלה, צוללות צלילת דאק דייב מתחת לגלים הנשברים אם אתן על גלשן קצר או עושות גלגול צב אם אתן על גלשן ארוך. אתן נופלות לעתים קרובות ואתן רגילות שהמים מטלטלים אתכן. אתן רוצות שבגד הים יישאר במקומו בכל תנועה ולא יפריע לכן בחתירה.

מבנה הגוף

פיתחנו את בגד הים השלם CHARLIE לכל הגולשות הצעירות הרוצות לגלוש עם בגד ים ללא החשש שיזוז ממקומו או ייפול. גם הגזרה מעוצבת במיוחד ללבישה נוחה. מתאים לכל מבנה גוף.

מידות בגדי הים לבנות

אנחנו ב-Decathlon מייצרים בגדי ים לגולשים צעירים בתוך התחשבות בצמיחה שלהם. לכן יצרנו קישור בין גובה הילד לבין המידה. הרי גיל איננו מדד מספיק לבחירת המידה הנכונה. הגובה, המשקל, מבנה הגוף והמידות של שתי בנות 10 עשויים להיות שונים לחלוטין. אנחנו ממליצים למדוד את בגד הים אם הדבר אפשרי.

מידות של בגדי ים לבנות:

הנה הקישור בין הגיל לבין הגובה בתוויות בגדי הים שלנו:

8/9 שנים: 133 עד 142ס"מ
גיל 10/11: 143 עד 150ס"מ
גיל 12/13: 151 עד 160ס"מ
גיל 14/15: 161 עד 169ס"מ

מידה יבשה ומידה רטובה

כדי לוודא התאמה מושלמת בתוך המים, חשוב לבחור את המידה הנכונה כשאתן יבשות. כשאתן במים, בגדי הים הופכים לרופפים יותר. לכן אנחנו ממליצים לקנות את המידה הנכונה. כשאתן בתא ההלבשה, אתן צריכות להרגיש שבגד הים יושב עליכן טוב ושהוא מעניק תמיכה טובה. רכיב האלסטן הנמצא בחלק מהבדים של בגדי הים שלנו מתרכך ומשתחרר במים.

נשאר במקומו בגלים: המבחן

אנחנו מעצבים בגדי ים שנשארים במקומם בגלים. כדי לבדוק ולוודא זאת אנחנו נעזרים בקבוצה של לפחות 12 גולשות בעלות מבני גוף שונים העוקבות אחרי פרוטוקול בדיקה ברור. הבדיקה נערכת בבריכה הממוקמת במשרדי העיצוב שלנו בהנדייה. מטרתו של הפרוטוקול היא לשחזר את התחושות שחוות הגולשות כאשר הן נזרקות על-ידי הגלים. אם תוצאות המבחן הן חד משמעיות, אנחנו עוברים לגלישה בים כדי לבחון את בגדי הים שלנו בתנאים אמיתיים.

מעוניינת להחליף את בגד הים שלך?

האם המידה או הסגנון אינם מתאימים לך? האם תרצי להחליף את בגד הים בחנות דקטלון? יש לוודא לא לגזור את התווית מבגד הים ולשמור את הקבלה למקרה ויש צורך בהחלפה.

OLAIAN, מותג הגלישה החדש של DECATHLON

OLAIAN הוא מותג הגלישה החדש של Decathlon, שממוקם בהנדיי שבדרום-מערב צרפת. במשרדינו בחוף הים אנחנו יכולים לעצב בגד ים ועוד באותו יום לבחון אותו בים ולבדוק אם הוא נשאר במקומו בגלים.

מהו מותג OLAIAN?

OLAIAN, מותג הגלישה של DECATHLON
נמצא בהנדייה, בדרום מערב צרפת. OLAIAN הוא מותג הגלישה של Decathlon. במשרדינו בחוף הים אנחנו יכולים לעצב בגד ים ואז באותו היום לצאת לגלוש ולבחון האם הוא נשאר במקומו בגלים, אם הוא נוח ועמיד!

3-5 Business days

3-5 ימי עסקים