Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

החברה תספק אחריות מורחבת למוצרים אלו בלבד על פי חוק ובהתאם לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006 (להלן:"תקנות השירות והאחריות") וכמפורט בתנאים כדלקמן: 

  1. החברה תספק אחריות למוצרים בקטגוריה זו שתחל במועד קבלתו או במועד התקנתו ע"י החברה.

  2. החברה תספק אחריות בהתאם לתעודה זו למוצרים המוגדרים חשמליים או מכניים ובלבד שמחירם עולה על 150 ש"ח, לרבות מכשירי כושר מסוג הליכונים, אופני כושר, שעונים דיגיטליים ומכשירי אימון אירובי למיניהם. רשימת המוצרים והדגמים בקטגוריה מעודכנת באתר החברה. האחריות למוצר לפי מדיניות זו לא תחול על מוצרים שאינם נכללים ברשימה או עבור מוצרים שאינם מתוצרת דקטלון והחברה תשמור לעצמה את הזכות לספק אחריות מורחבת או שונה גם עבור מוצרים נוספים לפי מדיניות האחריות הכללית של החברה שמפורסמת באתר החברה. 

  3. החברה תספק אחריות מורחבת למוצרים אלו למשך שנתיים בהתאם למדיניות זו, ולמשך חמש שנים עבור המסגרת (כל חלקי המתכת המרותכים יחד). 

  4. החברה מתחייבת לתקן בעצמה או באמצעות אחר מטעמה, כל קלקול המכוסה תחת האחריות ובהתאם למדיניות זו שנתגלה במוצר במהלך תקופת האחריות ללא תמורה ובהתאם לשיקול דעתה; במידה והחברה תידרש במסגרת התיקון להחלפה של המוצר כולו או חלקים ממנו, תבוצע ההחלפה ע"י החברה ללא תמורה.

  5. בכל מקרה שבו מוצר יתוקן או יוחלף בהתאם לאמור בסעיף 4, החברה תמסור לצרכן מסמך בכתב המפרט את מהות התיקון, ולגבי החלפת החלקים במוצר - את מהות ההחלפה.

  6. על אף האמור בסעיף 3, החברה תהיה רשאית לדרוש תשלום עבור התיקון, עבור חלקים הנדרשים לתיקון, ועבור הובלתו או החלפתו של המוצר ככל שהחברה הוכיחה שמקור הקלקול הוא באחת מאלו:

5.1 קלקול כתוצאה מכוח עליון לאחר מסירת המוצר;

5.2 קלקול שנגרם מפעולה בזדון או ברשלנות (לרבות שימוש בניגוד להוראות השימוש של המוצר או בניגוד להדרכה שהלקוח קיבל עבור השימוש והתחזוקה למוצר);

5.3 נעשה תיקון או שינוי במוצר ע"י גורם שאינו מורשה לכך מטעם החברה או שהפר את חיובי היצרן על פי התקנות, בנסיבות שאינן מפרות תעודה זו;

5.4 ההתקנה בוצעה בניגוד להוראות היצרן או להוראות החברה;

5.5 טיפול ואחזקה לקויים;

  1. ככל שיידרש תיקון למוצר במסגרת תקופת האחריות, החברה תמסור ללקוח לאחר התיקון מידע בדבר מהות התיקון ומידע עבור החלקים שהוחלפו במוצר אם יידרש.

  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבדוק האם התקיימו כל תנאי האחריות (בפרט, על ידי בקשת תמונות / סרטונים של החלקים הפגומים) ולנקוט בכל האמצעים הנדרשים לביצוע בדיקות אלו.

  3. האחריות מכסה את כל החלקים המכניים, חלקי מנוע, חלקים מתכלים, חלקי מסגרת וחלקים אלקטרוניים. האחריות לא תחול על חלקי סוללה. 

האחריות לא מכסה:

9.1  בלאי רגיל של החלקים (למשל קצף מגן).

9.2 שימוש שאינו ביתי במוצרים (למשל קבוצות קהילתיות, חדרי כושר, מועדונים וכו') למעט מוצרים המוגדרים לשימוש חצי מקצוע.

9.3 הרכבה שגויה (שאינה תואמת את ההוראות המסופקות עם המוצר).

9.4 אי ציות להוראות השימוש והוראות הבטיחות המסופקות עם המוצר (למשל שימוש חיצוני).

9.5 אי ציות להוראות האחסון (אין לאחסן בחוץ או במקום עם שינויים חזקים בטמפרטורה ו/או במקום לח כמו חצר).

9.6 חוסר תחזוקה (למשל הידוק קבוע של הברגים, ניקוי המוצר לאחר השימוש).

9.7 שימוש במוצרי ניקיון שאינם מתאימים לניקוי המוצר.

9.8 שריטות, חלודה ושינוי צבע.

9.9 פגיעות, נפילות וכל נזק שבדרך כלל אינו קשור לאיכות המוצר.

  1. ככל שיידרש תיקון למוצר במסגרת תקופת האחריות, החברה תחליף חלקים בהתאם לצורך והם יהיו מקוריים וחדשים. ככל שהחברה לא תוכל לתקן את המוצר מכל סיבה שהיא ובהתאם לשיקול דעתה, יסופק מוצר חלופי שווה ערך או החזר כספי עבור המוצר.

  2. לאחר תום תקופת האחריות החברה תאפשר רכישה בתשלום לחלקי חילוף בהתאם לשיקול דעתה ולמלאי החלקים הזמין במחסני החברה.

  3. תיקון המוצר: ייעשה תוך 7 ימי עסקים מיום המסירה לתחנת שירות, וא/ו תוך 10 ימים עסקים מיום המסירה לתחנת מכירה.

  4. מסירת המוצר לצורך בדיקה או למימוש האחריות תעשה ע"י הלקוח למרכזי המכירה או השירות, והחברה לא תשא בעלויות הובלה או העברה אליהם, למעט מוצרים שלא ניתן להובילם באופן סביר לתחנות השירות מפאת גודלם, נפחם או היותם מחוברים דרך קבע שבדיקתם ותיקונם יהיו במעון הלקוח ובתיאום מראש עם החברה באמצעות שירות הלקוחות של החברה בטלפון 077-9829305 או באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני [email protected] , ועד 7 ימים מיום הקריאה. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את רשימת המוצרים הנמצאים בקטגוריה זו. 

  5. ללקוח קיימת הזכות לבקש עותק של תעודה זו בשפה הערבית או בעותק קשיח, לשם כך הוא יכול לפנות בכל עת לשירות הלקוחות של החברה בטלפון 077-9829305 או באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני [email protected] או לעמדות השירות והמכירה בסניפי הרשת.

להורדת תעודת האחריות בעברית לחץ כאן

להורדת תעדת האחריות באנגלית לחץ כאן

להורדת תעודת האחריות בערבית לחץ כאן