Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

קרוס קאנטרי: הכירו את RACE 740 ROCKRIDER אופני הרים איכותיים

בקטגוריה: אופניים



RACE 740 ROCKRIDER: אופני הרים קרוס קאנטרי קלים ואיכותיים
אם אתם מחפשים אופניים קלים ואיכותיים לרכיבה מהירה ויעילה בשטח,
אופני ההרים ROCKRIDER RACE 740 של דקטלון הם בחירה מצוינת עבורכם.
האופניים מצוידים בשלדת קרבון מלאה, מערכת הינע מכנית של Sram Eagle, מזלג RockShox Recon GOLD RL עם מהלך של 100 מ"מ, גלגלי "29 Sun Ringle Duroc 30 SRC מוכנים לשימוש ללא פנימית, ובלמי Sram Level T.


טיפים לרכישת אופני הרים:

אם אתם מתכננים לרכוש אופני הרים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את האופניים המתאימים לכם:

קחו בחשבון את הצרכים שלכם: האם אתם רוכבים בשטח טכני או בשטח שטוח יותר? האם אתם זקוקים לשלדה קלה או לשלדה חזקה יותר עם בולם זעזועים מלא?

התייעצו עם רוכבים מנוסים: רוכבים מנוסים יכולים לתת לכם טיפים חשובים בבחירת אופני הרים.

נסו את האופניים לפני שאתם קונים אותם: חשוב לנסות את האופניים לפני שאתם קונים אותם כדי לוודא שהם מתאימים לכם.

אופני הרים RACE 740 של דקטלון הם בחירה מצוינת עבור רוכבים שרוצים אופניים קלים ואיכותיים במחיר משתלם. הם מצוידים ברכיבים איכותיים מהחברות המובילות בעולם, והם מציעים רכיבה מהירה ויעילה בשטח.

יתרונות:

קלות: שלדת הקרבון המלאה של האופניים מאפשרת להם להיות קלים במיוחד, עם משקל של 11.5 ק"ג בלבד במידה M (ברוטו).

יעילות: מערכת ההנעה מכנית של Sram Eagle מספקת טווח הילוכים רחב ומדויק, המאפשר לכם למצוא את ההילוך המתאים לכל תנאי הרכיבה.

נוחות: מזלג RockShox Recon GOLD RL עם מהלך של 100 מ"מ מספק נוחות ויציבות ברכיבה על שבילים לא סלולים.

ביצועים: גלגלי "29 Sun Ringle Duroc 30 SRC מוכנים לשימוש ללא פנימית מספקים גלגול יעיל ויציבות.

בלימה: בלמי Sram Level T מספקים בלימה חזקה ומדויקת.

פרטים טכניים:

שלדה: קרבון מלא

משקל: 11.5 ק"ג במידה M (ברוטו)

מערכת הנעה: Sram GX Eagle

מזלג: RockShox Recon GOLD RL

גלגלים: Sun Ringle Duroc 30 SRC

בלמים: Sram Level T

הנדסה מדויקת:

אופני ההרים RACE 740 של דקטלון הם תוצר של הנדסה מדויקת. שלדת הקרבון המלאה של האופניים מספקת להם מראה מודרני וקל משקל. מערכת ההנעה Sram GX Eagle מספקת טווח הילוכים רחב ומדויק, המאפשר לכם למצוא את ההילוך המתאים לכל תנאי הרכיבה. מזלג RockShox Recon GOLD RL עם מהלך של 100 מ"מ מספק נוחות ויציבות ברכיבה על שבילים לא סלולים. גלגלי "29 Sun Ringle Duroc 30 SRC מוכנים לשימוש ללא פנימית מספקים גלגול יעיל ויציבות. בלמי Sram Level T מספקים בלימה חזקה ומדויקת.

רכיבה מהירה ויעילה:

אופני ההרים RACE 740 של דקטלון הם אופניים קלים ואיכותיים המתאימים לרכיבה מהירה ויעילה בשטח. שלדת הקרבון המלאה של האופניים מספקת להם משקל נמוך, המאפשר לכם לרכוב מהר יותר וקלות יותר. מערכת ההנעה Sram GX Eagle מספקת לכם טווח הילוכים רחב ומדויק, המאפשר לכם למצוא את ההילוך המתאים לכל תנאי הרכיבה. מזלג RockShox Recon GOLD RL עם מהלך של 100 מ"מ מספק לכם נוחות ויציבות ברכיבה על שבילים לא סלולים. גלגלי "29 Sun Ringle Duroc 30 SRC מוכנים לשימוש ללא פנימית מספקים לכם גלגול יעיל ויציבות. בלמי Sram Level T מספקים לכם בלימה חזקה ומדויקת.

איכות ללא תחרות:

אופני ההרים RACE 740 של דקטלון הם אופניים איכותיים המתאימים לרכיבה מהירה ויעילה בשטח.

מחיר משתלם:
אופני ההרים RACE 740 של דקטלון הם אופניים איכותיים במחיר משתלם. הם מצוידים ברכיבים איכותיים מהחברות המובילות בעולם, אך הם מוצעים במחיר נוח שמתאים לכל כיס.

סיכום:

אופני ההרים RACE 740 של דקטלון הם בחירה מצוינת לרוכבים המחפשים אופניים קלים ואיכותיים לרכיבה מהירה ויעילה בשטח. הם מצוידים ברכיבים איכותיים מהחברות המובילות בעולם, והם מוצעים במחיר משתלם.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר