Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

משקפי שמש לספורט: איך לבחור נכון

בקטגוריה: איך לבחור

איך בוחרים משקפי שמש לספורט?

 במהלך פעילות ספורטיבית, משקפי שמש מגינים על העיניים מפני קרני UV וגורמים מזיקים אחרים. גלו כיצד לבחור את משקפי השמש המתאימים ולמנוע הפרעות.


כשאתם עושים ספורט בחוץ אתם צריכים להיות ממוקדים - להתרכז במטרה, להפגיז בביצועים… אתם לא יכולים לדאוג לעיניים שלכם… לכן אנחנו ממליצים להקפיד על הרכבת משקפי שמש במהלך האימון שלכם כדי להגן על העיניים מפני קרני UV וגורמים מזיקים אחרים. אבל איך יודעים באילו משקפיים לבחור?

קיימים 3 סוגים של משקפי שמש לספורט: משקפי שמש לספורט הרים (טיפוס וסקי), משקפי שמש לספורט מים (שייט, גלישה, חתירה בקיאקים) ומשקפי שמש לריצה ורכיבה על אופניים.

 משקפי שמש לטיפוס הרים וסקי

בהרים, קרני ה-UV חזקות אפילו יותר. לפעילויות כמו טיפוס הרים וסקי מומלץ להרכיב משקפי שמש שעוטפים את הפנים. אלה משקפיים בעלי צורה מעוגלת שמתאימה למבנה הגולגולת והפנים דבר זה חשוב במיוחד בגבהים, המאופיינים באור בהיר יותר ואשר בהם השמש משתקפת בצורה חזקה יותר בגלל השלג, רוחות וכו'.

משקפי שמש לשייט וגלישה

אם אתם מפליגים בים הפתוח, גולשים או חותרים בקיאק, אתם זקוקים למשקפי שמש שיגנו על עיניכם מפני קרני השמש, אבל במים כמו במים - המשקפיים יכולים ליפול ולהעלם בקלות במעמקים. מסיבה כדאי לבחור במשקפיים הצפים על פני המים.

 

משקפי שמש לריצה ולרכיבה על אופניים

למשקפי שמש המיועדים לריצה ולרכיבה על אופניים יש צורה מיוחדת המונעת מהם להתכסות באדים. משקפיים ללא מסגרת הם נוחים מאוד להרכבה ומתאימים במיוחד לפעילויות הדורשות סיבולת גבוהה, כגון רכיבה על אופניים, רכיבת הרים, ריצה, ריצת שטח וכו'.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר