Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור רולר בליידס לילדים - המדריך המלא

בקטגוריה: רולרבליידס

רולרבליידס: 4 גלגלים שיש בהם המון :)


איך תבחרו את הרולר-בליידס המתאימים לילדיכם?

שיווי משקל, קואורדינציה, ביטחון עצמי, המוווון כיף - החלקה קבועה ברולרבליידס יכולה להעניק לילדים בני כל הגילים את כל התכונות האלו. כל מה שנותר להחליט הוא: בפארק או למטה בגינה?

כמו בענפי ספורט אחרים, גם בענף ההחלקה על הרולרבליידס יש סוגים שונים של דגמים המתאימים למטרות ולרמות שונות. מותג הבית שלנו לפעילות גופנית אורבנית Oxelo מציע עצות מקצועיות למחליקים על רולרבליידס ומציע טיפים לבחירת רולרבליידס לילדים לפי הגיל, הרמה והיכולת שלהם. ההמלצה הראשונה היא תמיד אותה ההמלצה: ציידו את הילדים בקסדה ובמגינים מתאימים בכל פעם שהם מחליקים! 

עכשיו אפשר לדבר על המידה הנכונה.

מידות

כלל האצבע בכל הנוגע למידות הוא לבחור רולרבליידס שמתאימים בצורה הדוקה לכף הרגל של ילדיכם (עם זוג גרביים אחד שיסייעו במניעת היווצרות שלפוחיות ואי-נוחות.

לרוב, רולרבליידס לילדים הם ניתנים להתאמה כך שתוכלו לשנות את המידה בהתאם לצמיחת הילד. רולרבליידס עם מידה מתכווננת מתאימים במיוחד למקרים שהם אתם רוכשים לילדים את הרולרבליידס בלי שהם מדדו אותם בחנות, 

משום שזה משאיר לכם מקום לתמרון. אם אתם רוכשים רולרבליידס שלא ניתנים להתאמה כדאי להיוועץ במדריך המידות לפני הרכישה.

גיל

תוכלו לבחור לרכוש רולרבליידס המיועדים לגיל ספציפי, מוצר שלרוב מביא בחשבון את מידת הילד ואת רמתו.

 

פעוטות

גלגיליות Quad (שני גלגלים מקדימה, שני גלגלים מאחורה היוצרים צורת מרובע) יציעו לפעוטות את היציבות והאיזון להם הם זקוקים. ההחלקה בגלגיליות מסוג זה היא לרוב איטית יותר ומאפשרת שליטה רבה יותר - הדגם המומלץ להיכרות עם עולם ההחלקה.

גיל 5

הדגם הטוב ביותר עבור גיל זה הוא דגם המציע נוחות ותמיכה בקרסול לצד אפשרויות לכיוונון המידה. וודאו שהרולרבליידס של ילדיכם עמידים כדי שיוכלו לשאת את החבטות והשריטות שהם עתידים לספוג. מגינים וקסדה הם חובה בכל הגילים ורמות ההחלקה - ציידו את ילדיכם בציוד מגן כדי לשמור עליהם.

גיל 7-9

הגלגיליות הטובות ביותר לגילאים אלו יכולות להיות גלגיליות Quad או רולרבליידס, תלוי בכמה ניסיון צברו הילדים על ארבעה גלגלים. אם הם כבר מחליקים תקופה, יתכן שהקרסוליים שלהם כבר התחזקו מספיק כדי לתמרן בבטחה את הרולרבליידס. אם הם חדשים בעולם ההחלקה, אנו ממליצים להתחיל מגלגליות Quad. 

רמה

למתחילים

ברמה הזאת רק מתחילים להתנסות בהחלקה על רולרבליידס. הילדים עדיין לומדים איך לשמור על שיווי משקל וקואורדינציה.

למנוסים

ברמה הזאת הילדים כבר התנסו קצת בהחלקה על רולרבליידס. הם מסוגלים לבצע תנועות בסיסיות: לקום, לדחוף, להסתובב ולעצור באמצעות המעצור שבקצה.

למומחים

ילדים ברמה הזאת רוצים להחליק למשך זמן ממושך ובמהירות גבוהה. הם יודעים לבצע סיבובים חדים ועצירות טי. הם מסוגלים לבחור לאיזה כיוון להחליק, לבצע עצירות חירום ולהימנע או להתחמק ממכשולים.

אוליבייה - מומחה להחלקה על רולרבליידס

כשלומדים להחליק על רולר-בליידס, זה מאוד טבעי ליפול. אם אתם רוצים להימנע מפציעות, אני ממליץ לחבוש קסדה וללבוש מגנים.







יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר