Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך בוחרים מעיל פוך?

בקטגוריה: ספורט חורף

המדריך המלא לבחירת נכונה של מעיל פוך

מחפשים מעיל קומפקטי או קצת יותר מרופד? יוצאים לטיול רגלי או עוצרים למנוחה קצרה? האם מזג האוויר הצפוי נעים או קר ממש? לפעמים לא כל כך קל לבחור את מעיל הפוך הנכון… קראו את ההמלצות שלנו ותוכלו לבחור בקלות!

2 קריטריונים יעזרו לכם לבחור את מעיל הפוך הנכון: הטמפרטורה בחוץ וסוג הפעילות אליה תזקקו לו.

  1. בחירת מעיל על פי הטמפרטורה בחוץ

כשבוחרים מעיל חורף, השאלה הראשונה צריכה להיות באיזו טמפרטורה תלבשו אותו? כל מעילי החורף שלנו נבדקו על מנת להבטיח שיעניקו נוחות מיטבית בהתאם לטמפרטורות הקיצוניות שעלולות להיות במהלך הטיול. כדי לערוב לכך, הבדיקות שלנו נערכות בתנאי הליכה אמיתיים במהירות של 5 ק"מ לשעה, רוח קלה במהירות של 5 ק"מ לשעה ובלבוש חורפי מלא: שכבת פליז, כפפות, מכנסיים תרמיים, גרביים וכובע.

-‍ למזג אוויר קר מאוד (מתחת ל-°C 10-)

למעילי פוך מרופדים יש שכבת ריפוד עבה יותר שלוכדת את האוויר ומגנה עליכם מפני הקור.

- למזג אוויר קר (טמפרטורה מעל ל-°C 10-)

מבחר מעילי הפוך הקלים שלנו מתאימים לטמפרטורות מעט גבוהות יותר. הם פחות מרופדים, דבר שהופך אותם לקלים וקומפקטיים יותר לעומת מעילי החורף המרופדים.

 

  1. סוג השימוש
    א) טיולים רגליים אינטנסיביים כרוכים בפעילות הדורשת מאמץ מתמשך (למשל, בגלל הבדלי גובה). כשאתם בהליכה אינטנסיבית או מטיילים במשך מספר ימים, אנחנו ממליצים לבחור מעיל פוך קל וקומפקטי. את המעיל הקומפקטי אפשר לשאת בתיק קטן או אפילו להכניס לאחד הכיסים של המעיל. כך תוכלו לשאת אותו בנוחות ובקלות בתרמיל הגב וללבוש אותו כשתרצו להתחמם אם עצרתם למנוחה.‍
    ב) טיולים קצרים יותר ופחות מאומצים, סביר להניח שתלבשו את המעיל, לכן מומלץ לבחור דגם פחות קומפקטי.
    ג) מעילי הפוך שלנו דוחים מים אך לא עמידים למים לכן אנחנו ממליצים ללבוש מעל מעיל הפוך מעיל עמיד למים או פונצ'ו, למקרה שיורד גשם.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר