Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

למה לבחור אימון אירובי?

בקטגוריה: כושר גופני

למה לבחור אימון אירובי?

יש המון סיבות טובות! כתרגיל סיבולת, אימון אירובי מחזק את שרירי הלב ומווסת את הקצב שלו. אבל קחו בחשבון שיש לו יתרונות נוספים, וטובים!

אימון אירובי, שניתן לתרגל עם ציוד אימון אירובי או בלעדיו, מספק יתרונות פיזיים ונפשיים רבים. רוצים להוריד כמה קילוגרמים, לשמור על הבריאות, להרגיש טוב לגבי הגוף שלכם או להשלים את אימוני הספורט שלכם? אימון אירובי הוא בשבילכם!

לב של ספורטאי בזכות אימון אירובי

74% מהאנשים שעושים אימון אירובי רואים בו דרך להישאר בריאים או לרדת במשקל. ובאמת, לספורט זה, שמטרתו בין היתר להעלות את קצב הלב, יש את האפקט המועיל של חיזוק שרירי הלב. "כאשר אנחנו גורמים ללב לעבוד אנחנו מלמדים אותו סיבולת ויכולת לעמוד בדרישות שאנחנו מציבים לו", מסביר מאמן הספורט סטפן גרי. כל אחד יכול ליהנות מאימון אירובי ללא קשר למצב הפיזי או לגיל. פשוט היצמדו לרמה שלכם ועשו תרגילים שתואמים ליכולות הפיזיות שלכם! ואם אתם רוצים להגן על המפרקים, במיוחד כשאתם רק מתחילים, שקלו ספינינג. אימון אירובי עוזר ללב להגיע לביצועים מלאים ולשמור עליהם. זה מאפשר ללב להתמודד טוב יותר עם הדרישות שאתם מציבים לו עם השנים, ולהכין את עצמו לתקופות של מאמץ פיזי אינטנסיבי, כמו ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים וכו'.

אימון אירובי: הבריאות שלכם אומרת תודה

כידוע, ספורט תורם לשמירה על הבריאות שלנו. לדוגמה, אנשים שעושים אימון גופני ממוקד סיבולת מדי יום מקטינים את הסיכון לחלות במחלות לב בחצי. אימוני כושר בעוצמה בינונית עוזרים לחזק את המערכת החיסונית של הגוף. ככל ששרירי הלב מתחזקים, הסיכון ליתר לחץ דם, סוכרת מסוג 2 והתקפי לב, גם הוא יורד. כבר הזכרנו שאימון אירובי טוב לבריאות?

ירידה במשקל ובניית שרירים עם אימון אירובי

עדיין בעניין הבריאות, אימון אירובי הוא ספורט שגורם לגוף להוציא הרבה אנרגיה. רוצים לחזק חלקים מסוימים בגוף? להוריד את חמשת הקילוגרמים שאתם מנסים להיפטר מהם מאז ראש השנה האחרון? לקבל דחיפה של אנרגיה? בחרו באימון אירובי, שניתן לעשות עם ציוד חדר כושר או בלעדיו. ניתן ליהנות מהספורט הזה עם חבל קפיצה בלבד! יש הרבה אפשרויות שיתאימו לכם, כגון שיעורים בקבוצות, בודי אטאק, זומבה, אימון מעגלים וכו', והם הזדמנות נהדרת להתאמץ במלוא המרץ! לבסוף, אימון אירובי גם מחזק את השרירים, מה שעוזר לכם להתמקד באזורים ספציפיים מאוד בגוף שלכם. באופן טבעי, חלק מציוד האימון, כמו הליכון, אופני כושר או מכונת חתירה, בין היתר, יכולים גם לשחק תפקיד מועיל מאוד בשגרת האימון האירובי שלכם, מכיוון שהם מאפשרים להתאמן בבית, למשל כשאתם עם הילדים או כאשר מזג האוויר גרוע. יש הרבה דרכים שונות ליהנות מהספורט הזה, זה תלוי בכם לגלות מה הכי מתאים לכם! אנחנו ממליצים להיוועץ במאמנים מקצועיים כדי שתוכלו להגיע לתוצאות הטובות ביותר!

תיהנו בזמן אימון אירובי

אימון אירובי מספק הזדמנות מצוינת לקחת קצת זמן לעצמכם בכל יום, ליהנות ולהתרחק מהתחייבויות משפחתיות ומקצועיות שלכם. בין אם אתם מתאמנים לבד, בזוג, עם חברים, או אם אתם עושים בודי אטאק, אימון מעגלים, פיתוח גוף, ספינינג או קפיצות, אימון אירובי הוא בראש ובראשונה ספורט שמאפשר לכם לקחת הפסקה ולנקות את הראש. "הרבה אנשים בוחרים ריקוד כושר, כמו זומבה, שיש לו צד כיפי ומהנה", ממשיך סטפן גרי. "זה מתאים לכולם, וזה הזדמנות נהדרת ליהנות מזמן איכות עם אחרים." התנאי היחיד? להשאיר את הדאגות שלכם בחדר ההלבשה!

לסיכום

אימון אירובי הוא ספורט נהדר עם יתרונות רבים, הן פיזיים והן נפשיים. הוא יכול לעזור לכם לשמור על בריאותכם, לרדת במשקל, לבנות שרירים ולהנות מהחיים. אז למה אתם מחכים? צאו להתאמן!

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר