• " />
    Hide Filters
    הצג סינונים 0
    מיין לפי :
    סינונים 0

    טיולים בהרים: רשימת ציוד מומלץ לטיולים שחובה לכל הרפתקן

    בקטגוריה: טיולים

    עונת הטיולים כבר כאן, וזה הזמן להתחיל לתכנן את המסעות הבאים שלכם. אם אתם מתכננים לצאת לטייל בהרים, חשוב להצטייד בציוד מתאים שיבטיח לכם חוויה בטוחה ומהנה. ישנם מספר דברים לקחת לטיול שכל מטייל יודע שעליו לקחת, כגון: נעלי הליכה טובות, בגדי טיולים נוחים ועמידים בפני מזג אויר, תיק גב נוח ופונקציונלי, מעיל מחמם וקל משקל, כובע להגנה מפני השמש  ועוד כמה פריטים. 

    כל הרפתקן טיולים צריך לחשוב היטב על ציוד הטיולים שלו בהרים, בקור ובתנאים שונים מהיום היום שאנו רגילים אליו.
    אנחנו בדקטלון פיתחנו עבורכם כמה מוצרים ייחודיים לטיולים בהרים שיכולים להפוך לכם את הטרק להרבה יותר נוח, ובכתבה זו נציג לכם ארבעה מהם:

    • תיק גב NH Escape 500 Rolltop: תיק זה הוא אופציה נהדרת לטיולים בהרים, גם לטיולים ארוכים. הוא מציע מקום רב לאחסון הציוד שלכם, נוחות רבה ואפשרות להתאמה אישית.
    • נעלי הליכה MH500 Mid: נעליים אלו הן בחירה מצוינת לטיולים בהרים בתנאי מזג אוויר מגוונים. הן מצטיינות באחיזה וביציבות, ומספקות תמיכה לכף הרגל.
    • מעיל MT500 לנשים עד 10°C- עם כובע ופוך מונופיבר: מעיל זה הוא בחירה מצוינת לטיולים בהרים בתנאי מזג אוויר קרים. הוא מציע בידוד תרמי מעולה, עמידות למים, ונוחות רבה.
    • מקל טיולים קומפקטי מאוד - MT900: המקל קל משקל, קל לנשיאה וקל לכוונון. הוא מציע שילוב של עמידות, נוחות וקומפקטיות

    התיק האולטימטיבי לטיולים - תיק הגב NH Escape 500 Rolltop

    יוצאים לטייל? קבלו את כל הסיבות שיגרמו לכם לבחור בNH Escape 500 Rolltop



    חדשנות ופונקציונליות:  שילוב ייחודי של נוחות, ארגון, עמידות ואמינות. הוא מתאים  לטיול יומיומי קצר וגם ישמש אתכם בטיול ארוך ומאתגר.

    נוחות ייחודית: גב מרופד, ידית ורצועות כתף מיוחדות, הניתנות להתאמה. חמישה פדים לגב המורכבים מסוגים שונים של ספוג, המספקים תמיכה ונוחות מושלמת, גם בטיולים ארוכים ומאתגרים.

    ארגון מושלם: 13 תאים הכוללים מקום ייעודי למחשב נייד וטאבלט, תאים עם רוכסנים, ואפילו תא גמיש לטלפון נייד על רצועת הכתף.  תוכלו לארגן את הציוד שלכם בצורה מסודרת ונוחה, בלי לאבד דבר.

    עמידות ואמינות: חומרים איכותיים, שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, ועברו בדיקות מעבדה מדויקות. התיק עמיד לשחיקה, עמידות מפני דהייה של הצבע, והתמודדות מול מים.

    עיצוב ידידותי לסביבה: עיצוב שנוצר בתהליך צביעה ידידותי לסביבה, המשמר את איכות הצבע והעמידות לאורך זמן. התוצאה?תיק יפהפה ואלגנטי, שבתהליך הייצור שלו הושקעה מחשבה על מנת לצמצם ככל האפשר את הפגיעה באיכות הסביבה.

    מידות מתאימות לכל הרפתקה: התיק בגובה של 46 ס"מ, רוחב של 28 ס"מ ועובי של 22 ס"מ, הוא מתאים גם לבטן המטוס, כך שתוכלו לקחת אותו לכל מקום בעולם.

    יש לכם את כל המידע, אתם יכולים לצאת לדרך!

    כל מה שאתם צריכים לדעת על נעלי טיולים MH500 Mid עמידות למים: 

    נעלי ההליכה MH500 Mid של דקטלון הן בחירה מצוינת לכל מי שמחפש נעליים איכותיות ויעילות לטיולים.

    הנעליים מציעות עמידות למים, ביצועים מעולים במסלולי הליכה שונים וכן תהליך ייצור המצמצם ככל הניתן את ההשפעה על הסביבה.

    היתרונות העיקריים של הנעליים:   

    עמידות למים: הרגליים שלכם יישארו יבשות גם במקומות לחים ורטובים.

    ביצועים במסלולי הליכה שונים: הנעליים מציעות יציבות ואחיזה יוצאות דופן.

    ידידותיות לסביבה: מעל 25% ממשקל הנעליים מורכב מחומרים ממוחזרים.

    טיפים לטיול מוצלח:

    בחירת המידה הנכונה: הנעליים צריכות להיות צמודות מספיק כדי לספק תמיכה, אך לא צמודות מדי עד לכדי כאב.

    השתמשו בגרביים נכונות: גרביים מיוחדות לטיולים מספקות תמיכה ונוחות נוספות.

    התאימו את קשירת השרוכים: השרוכים צריכים להיות מהודקים מספיק כדי לספק תמיכה, אך לא מתוחים מדי כדי לא להגביל את זרימת הדם.

    הקפידו על תחזוקה נכונה: שטפו את הנעליים לאחר כל שימוש, ויבשו אותן היטב לפני אחסון.

    מקל טיולים קומפקטי מאוד -דגם MT900:

    אם אתם מתכננים לצאת לטיול הליכה או טרקים, חשוב להצטייד במקלות הליכה איכותיים. מקלות הליכה יכולים לספק לכם תמיכה, יציבות ואיזון, ובכך להקל על ההליכה ולשפר את הנוחות שלכם. לפני שנכיר את מקל ההליכה שלנו, קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להבין איזה מקל הליכה הכי טוב עבורכם.

    טיפים לבחירת מקל הליכה

    התייחסו לסוג ההליכה שאתם מתכננים לעשות: אם אתם מתכננים לצאת לטיול שטח מאתגר, תצטרכו מקל הליכה חזק ועמיד יותר.

    קחו בחשבון את הגובה שלכם: המקל צריך להיות בגובה המתאים לכם, כך שתוכלו להשתמש בו בנוחות.

    בחרו מקל עם אחיזה נוחה: האחיזה צריכה להיות מספיק רחבה כדי לספק לכם תמיכה טובה, אך לא כל כך רחבה עד שהיא תפריע לכם.

    קחו בחשבון את המשקל שלכם: אם אתם מטיילים עם ציוד כבד, תצטרכו מקל הליכה חזק יותר.

    טיפים לתחזוקת מקל הליכה

    • לאחר השימוש, שטפו את המקל עם מים וייבשו אותו היטב.
    • אם המקל נרטב, הניחו אותו לייבוש במקום מוצל.
    • אם המקל נתקע בבוץ, נקו אותו בעזרת מברשת יבשה.
    • אין לשמן את המקל.

    את מקל ההליכה הקומפקטי מאוד, עיצבנו ממש לאחרונה. דגם זה מעוצב ומתוכנן במיוחד עבור מטיילים, והוא מציע שילוב של עמידות, נוחות וקומפקטיות:

    עיצוב ותכונות

    - מקל ההליכה הקומפקטי והמתקפל שלנו עשוי מאלומיניום 7075-T6, שהוא סוג אלומיניום חזק ועמיד במיוחד. המוטות רחבים יותר מהמקובל, מה שמעניק למקל עמידות רבה יותר.

    - הידית של המקל עשויה מספוג EVA, שהוא חומר רך וגמיש המספק אחיזה נוחה ויציבה. הידית ארוכה ועוצבה בצורה תלת-מימדית, מה שמאפשר אחיזה נוחה בכל מצב.

    - המקל ניתן לכוונון לאורך המתאים לכם, באמצעות מנעול חיצוני. טווח הכוונון הוא מ-110 עד 130 ס"מ.

    - בסוף המקל יש קצה משופע, המסייע בהחלקה קלה על פני הקרקע.

    סיכום

    מקל ההליכה הקומפקטי והמתקפל שלנו הוא בחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים מקל איכותי, עמיד ונוח. המקל קל משקל, קל לנשיאה וקל לכוונון. הוא מציע שילוב של עמידות, נוחות וקומפקטיות, אמנם אנחנו לא אובייקטיבים, אבל גאים לומר שהוא בהחלט שווה את ההשקעה.

    המעיל שקור לא מדבר אליו! מעיל MT500 לנשים עד 10°C- עם כובע ופוך מונופיבר 


    עם בואו של החורף ועונת הטיולים למדינות קרות ביותר, צאו אל הקור עם שילוב מושלם של סגנון, חום ועמידות בפני מזג אוויר - מעיל MT500 לנשים עד 10°C- עם כובע ופוך מונופיבר עוצב בשביל הנשים הנועזות וההרפתקניות; המעיל הוא יותר מאשר בגד. הוא ביטוי לאהבתך לטבע. זו הצהרה על התשוקה שלך לטייל בתנאים המאתגרים ביותר.


    פלומת מונופיבר מאושרת RDS עבור חום בלתי מתפשר:

    המעיל עוצב על ידי צוות של אוהבי טרקים, ויש  לו פלומת מונופיבר העומדת בתקן RDS עבור שמירה על חום יוצאת מן הכלל. המעיל נבדק בתא תרמי, הוא מבטיח נוחות פעולה בטמפרטורות נמוכות עד 10°C-. השילוב של נוצות ופלומה של ברווז מבטיח תחושה קלילה, מה שהופך אותו לפרטנר האידיאלי לחופשת החורף שלך.

    המילוי המחמם:
    אם תהיתם איך ניתן ליצור מעיל מחמם כל כך - זהו קסם כוח המילוי. כוח המילוי נמדד באינץ' מעוקב (CUIN) - למעיל שלנו יש כוח מילוי של 800 CUIN, מה שמבטיח בידוד עליון על ידי לכידת אוויר רב יותר. התוצאה? מעיל ששומר עליך בחום מבלי להוסיף נפח.

    משקל המילוי מותאם אישית לגודל שלך:
    אף טרקר אינו דומה לשני וכך גם לא הצרכים של כל אחד ואחת. המעצבים של המעיל MT500 מבינים את השוני באוכלוסייה, ומציעים משקל מילוי מותאם אישית לגדלים. מ-XS עד 2XL, כל מעיל עוצב לחום אופטימלי מבלי לפגוע בנוחות.

    מי אמר שאי אפשר לטייל בסגנון?
    המעיל MT500 שובר את הסטריאוטיפ עם עיצוב המשלב בקלות מעשיות ואופנה. הכובע, הניתן לכוונון להתאמה צמודה, מספק כיסוי נוסף. בד הרשת של המעיל לא רק מוסיף נגיעה של אלגנטיות אלא גם משפר את תכונות העמידות בפני מזג אוויר שלו. אם חשבתם שיהיה קשה להכניס אותו למזוודה, גם על זה חשבנו! ניתן לקפל את המעיל לעצמו ככיסון קטן כך שניתן להכניס אותו למזוודה בקלות.

    פלא דוחה מים:

    בעוד בד המעיל הוא דוחה מים, אנו ממליצים לשלב אותו עם שכבה עמידה במים בגשם כבד. הפנים מטופלים לדחיית מים (ללא PFC), מה שמבטיח שהמעיל יישאר קליל גם בתנאים לחים. על מנת להבטיח עמידות לאורך זמן, אנו מציעים להשתמש בתרסיס מחדש של דוחה מים לאחר כל כביסה.

    אל תשכחו לשמור על החבר הטוב שלכם בתקופת החורף הקרה:  

    ה-MT500 הוא יותר ממעיל; הוא בן ברית אמין לטיולים בהרים. כדי לשמור על המעיל במצב מושלם, יש להקפיד על הטיפים הבאים:

    - כביסה במכונה במים קרים עם דטרגנט ידידותי לפלומת מונופיבר.

    - שימוש בכדורי טניס בזמן ייבוש במייבש.

    - הימנעות מחשיפה ארוכה לקרינת השמש.

    נבדק ואושר על ידי הלקוחות: 

    בנובמבר 2021, המעיל שלנו עבר בדיקות קפדניות על ידי מטפסות הרים עצמאיות וחברות Forclaz. המשוב שלהן אישר את האיכות של ה- MT500, מה שהופך אותו לבחירה מבוססת לטיולים בהרים.

    סיכום:

    צעדו בביטחון אל תוך ארץ הפלאות של החורף עם המעיל MT500 לנשים עד 10°C- עם כובע ופוך מונופיבר. זה לא סתם מעיל; זו מחויבות לכבוש את הקור בסגנון ועמידות. התכוננו להגדיר מחדש את חוויית טיולי החורף שלכם!

    יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר