Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

הכירו את האוהל גג לרכב של חברת דקטלון

בקטגוריה: טיולים

דקטלון משיקים בישראל את אוהל הגג שלהם, המותאם לכל המכוניות!

לאחר שהושק בהצלחה באירופה מביאה דקטלון את אוהל לגג ברכב הראשון שלה!

האם חלמתם פעם לצאת להרפתקה? להכיר מחדש את הטבע? מה לגבי לישון על מכונית? :) טוב, גם אם אף פעם לא חשבתם לישון על מכונית - עכשיו אתם יכולים! לאחר שנתיים של בדיקות ופיתוח הוא הגיע: אוהל גג לרכב החדש. אוהל זה הוא התוספת האחרונה למשפחת אוהלי QUECHUA, מותג הטיולים של דקטלון. אוהל הגג מתאים לכל המכוניות המצוידות בגגון (כל גגון היכול לשאת 75 ק"ג לפחות ואשר רוחבו גדול מ-78 ס"מ) והוא מאפשר לכם לתכנן מסלול טיול גמיש בהתאמה אישית. את האוהל קל להרכיב ולפרק הודות למערכת ההרכבה המהירה והוא מצויד בטכנולוגיית Fresh & Black המגינה עליכם גם מהחום וגם מאור השמש כשאתם מתעוררים בבוקר ורוצים להמשיך לישון. האוהל אפילו מצויד במזרן ספוג עבה ואיכותי כדי שתוכלו להנות משנת לילה מרעננת גם כשאתם ישנים מחוץ לבית.

עם אוהל על גג הרכב, קמפינג בכל יום במקום אחר מעולם לא היה קל יותר!

עם אוהל הגג השינה בחוץ הופכת לעסק הרבה יותר פשוט: הודות למערכת הפתיחה המוגנת בפטנט תוכלו לפתוח את האוהל ולקפל אותו תוך 5 דקות. אחרי שהרכבתם את האוהל ופתחתם אותו, כל מה שנותר הוא להוריד את הסולם וזהו, האוהל מוכן! לאחר השינה פשוט מרימים חזרה את האוהל ומכסים אותו עם הכיסוי הייעודי! האוהל עמיד בגשם וברוח, ניתן לתיקון (תיקון מוצרים טוב יותר לסביבה מקניית מוצר חדש!) ומגיע עם אחריות ל-5 שנים!

הערכה מכילה: אוהל אחד, מזרן קצף, סולם אלומיניום מתכוונן (עד לגובה 2.50 מטר), ערכת חיבור לגגון (4 רפידות + ברגים),

 תיק נעליים חיצוני עמיד בגשם (המאפשר לחלוץ את הנעליים לפני הכניסה לאוהל כדי שחלל השינה שלכם נותר נקי ונעים), רצועת חיבור לאביזרים.

משקל: אוהל 45 ק"ג / סולם 7 ק"ג

האוהל גג לרכב זמין לרכישה רק באתר דקטלון!

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר