Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

בישול בשטח: טיפים לבישול קל ומהיר בטיולי הקמפינג

בקטגוריה: טיולים

טיפים לבישול קל ומהיר בטיולי הקמפינג

האביב בעיצומו ואין זמן מושלם מזה לצאת לטיולי שטח בטבע הישראלי. אבל חווית הקמפינג שלכם לעולם לא תהיה שלמה ללא ארוחה חמה ומשביעה - זה כל מה שאתם הולכים לחלום עליו בסוף היום הארוך של טיולים.

בדיוק בשביל זה, ריכזנו עבורכם את כל הטיפים לבישול קל ומהיר בטיול הקמפינג שלכם. כאן תוכלו ללמוד כיצד לשמור על הנוחות והבטיחות גם מחוץ לבית: כיצד נכון לאחסן את המזון, לבשל אותו ולצרוך אותו. העצות עלינו, המתכונים עליכם!


ערכת בישול לשטח

שמירה על טריות המזון

כולנו מכירים את החום ישראלי - מה שמבשר חופשה נהדרת כשלעצמו. כדי לשמור על טריות המזון, חשוב לשמור אותו קר. למטרה זו, תוכלו למצוא מגוון רחב של קופסאות וצידניות בלי בעיה.

בקמפינג אנחנו ממליצים על קופסאות רב שימושיות קשיחות לקירור המזון. טיפ קטן עבור קופסאות פלסטיק הפשוטות ביותר: הצטיידו תמיד בשני קרחונים לפחות לקירור. כשתשתמשו באחד מהם בקופסת הקירור שלכם, השני ימתין לתורו במקפיא, שלרוב זמין באתרי קמפינג מורשים. אל תשכחו להשאיר את קופסת הקירור בצל. כאשר מכינים אוכל בשטח, הקפידו לצרוך את המזון המבושל בסמוך לבישולו על מנת לשמור על הטעם והערכים התזונתיים שלו. 

שמירה על טריות המזון

אמנם גזייה לבישול בשטח נראית לנו מאוד אותנטית, אבל אם אתם בטיול עם הילדים, אנחנו ממליצים לקחת איתכם כיריים גז ניידות, שלרוב מצוידות בתומכי סירים ומבערים בגדלים שונים. היציבות שלהן היא המפתח לבטיחות, ובזכות המבערים, הבישול יהיה יעיל יותר. זכרו להתקין את הכיריים במקום המוגן מרוחות והקפידו להרחיק אותן מהישג ידם של ילדים. טיפ חשוב - מקמו את הכיריים גם הרחק מהאוהל. לעולם אל תתקינו את הכיריים בתוך האוהל, גם אם יורד גשם!

לא פחות חשוב מזה, לצורך הכנת המזון לבישול ולבישול עצמו, בחרו תמיד משטח נקי ונגיש - ככה כולם יוכלו לעזור ולקחת חלק.

אף פעם לא מאוחר לשמור על הסביבה: לעולם אל תזרקו פחיות גז ריקות, קחו אותן איתכם והשליכו למתקני מיחזור מתאימים בלבד.

 בחירת כלי בישול לשטח

עבור ההרפתקאות שלכם בחוץ, מומלץ להצטייד בכלי בישול מנירוסטה בעלי ציפוי למניעת הידבקות. הטיפול בהם פשוט יותר בהשוואה לכלי בישול מאלומיניום, בהם האוכל לא פעם נדבק לתחתית. מצד שני, הם שבירים יותר ונשרטים ביתר קלות. לכן הקפידו להשתמש אך ורק בסכו"ם מעץ או מפלסטיק בעת הבישול והאכילה.

לניקוי כלי הבישול, אל תשתמשו בספוג שוחק שעלול לגרום להם נזק. כדאי ללכת על מברשת רחצה פשוטה, עם נוזל כלים רגיל.

לא מספיק להשתמש בכלים רב שימושיים על מנת לשמור על הסביבה לטווח הארוך - הקפידו לא להשאיר אחריכם את שאריות המזון - הן עלולות להיות מסוכנות לחיות וציפורי הבר, לזהם את הקרקע והמים באזור ולהרוס את הטיול למי שבא אחריכם. 

כעת, כל מה שנותר לכם זה להצטייד בחוברת מתכונים לבישול בשטח ואתם מוכנים לצאת לדרך! אז שיהיה בתיאבון.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר