Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור שולחן פינג פונג - המדריך המלא

בקטגוריה: טניס שולחן

איך לבחור שולחן פינג פונג?

 מחפשים שולחן טניס למועדון שלכם, לבית הספר או פשוט שולחן שעומד בתקני משחק ITTF? כול הפרטים שאתם צריכים בדיוק במדריך הזה! 

טניס שולחן אקדמי דורש הקפדה באימונים כדי להשיג עקביות, דיוק וכוח. משחקים בו לשיפור עצמי וגם לתחרויות. הציוד שבו משתמשים חייב להיות מסוגל להוציא את המיטב מכם. בדרך כלל הם מוסמכים על ידי הפדרציה הצרפתית (FFTT) או הבינלאומית (ITTF).

שולחנות פינג פונג אקדמאים שמורים למועדונים, בתי ספר וקהילות, אך שחקן טניס שולחן מומחה יכול לבחור לצייד אותם לקבלת חוויית משחק חזקה עוד יותר!

שולחנות אלה מצוידים במגשי חלקיקים המיועדים לשימוש בפנים; הם מחוברים לשולחן עם ברגים (בניגוד למגשי המלמין, שאותם מדביקים). עמודי הרשת ממוקמים כך שיהיו תואמים לתקני ITTF.

 איכות הריבאונד

כדי שחוויית המשחק תהיה מושלמת, איכות הקפיצה חיונית. אתם לא רוצים לראות ריבאונד שגוי באמצע משחק! שולחנות אקדמאים מבטיחים לכם ריבאונד הומוגני, ומונעים מסלולים לא אקראיים (המסלול תלוי במכת הכדור בלבד) ומספקים גובה ריבאונד מספיק שיאפשר משחק איכותי.

שני אלמנטים משפיעים על יתרון זה: עובי הלוחות וקשיחות מבנה המתכת התומך בלוחות אלה, המכונה חגורה.

אנו מודדים את איכות הריבאונד באמצעות המבחן הבא: מפילים כדור מגובה 30 ס"מ על הלוח. גובה הריבאונד מעריך את האיכות. בדיקה זו מתבצעת ב-12 נקודות נפרדות בלוח כדי לבדוק את ההומוגניות של הריבאונד.

יציבות

יציבות היא מרכיב משמעותי באיכות הריבאונד וחשוב לשים אליה לב במהלך יצור שולחן אקדמאי. ככל שהמבנה קשיח יותר ומשקלו של השולחן כבד יותר, כך דרישות השחקנים יפריעו למשחק פחות.

אנו מודדים יציבות באמצעות מבחן תפיסה שנערך עם פאנל של שולחן טניס.

העברה נוחה

בשולחנות האקדמיים, יש רק שאלה אחת לשאול לגבי גלגלים: "האם אצטרך להזיז את השולחן או לא?"

אם כן, בחרו בדגם בעל גלגלים קטנים עם בלמים למיטוב יציבות השולחן, ואם לא, דגם מקובע ללא גלגלים יתאים לכם.

קלות הפתיחה

האם השולחנות שלכם יהיו ממוקמים בחדר שבו מתבצעות פעילויות אחרות? או שאתם צריכים לשנות את החדר באופן קבוע כדי לארגן תחרויות, למשל? אם כן, קלות התנועה ופתיחת השולחן הם קריטריונים שיש להקפיד עליהם.

שולחן מקובע, שולחן מצויד בגלגלים – חשבו על התדירות שבה תזיזו את השולחן שלכם.

כעת יש בידיכם את כל המידע בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה!

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר