Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור רולר בליידס או גלגליות לילדים - כל מה שחשוב לדעת

בקטגוריה: רולרבליידס

איך לבחור רולרבליידס או גלגליות לילדים?

צרפו את הקטנטנים שלכם להנאה שבהחלקה על גלגיליות ולמדו אותם להרשים בסקייט פארק ולהחליק בסטייל.

החלקה על גלגיליות היא גם דרך נהדרת ללמד את הילדים שלכם שיווי משקל קואורדינציה, וגם דרך מהנה לחקור את הסביבה ולפתח קשרים עם חברים ומשפחה. בחירת הציוד לתחביב החדש שמצאתם תלויה ברמת המיומנות ובסוג התרגילים שמחפשים לבצע. כאן תמצאו הנחיות ברורות בנוגע לציוד שילדיכם צריכים, בהתאם לרמת המיומנות שלהם - מתחילים, רמת ביניים או מומחים.

איפה קונים רולר בליידס או גלגליות לילדים?

Oxelo הוא המותג הבריטי המוביל לגלגיליות ורולר בליידס לילדים. הילדים שלכם מחליקים רגע לחנות או מבצעים פעלולים בסקייט פארק המקומי? בין אם הם חדשים בענף או שהם גרסה צעירה של טוני הוק בהתהוות, Decathlon מציעה טווח רחב של רולר בליידס לילדים. מצאו היכן לקנות גלגיליות לילדים ואת כל הציוד הנלווה, לבנים ולבנות בכל הגילאים, כולל גלגיליות מיוחדות לגילי 4 עד 9 המספקות נוחות, יציבות וביצועים.

מדריך לקניית גלגיליות לילדים

מידות

כלל האצבע הוא לוודא כי הגלגיליות מחזיקות את הרגל באחיזה חזקה ויציבה, עם שכבה אחת של גרביים למניעת שלפוחיות ואי-נוחות. מומלץ גם לבחור מידה אחת מעל לתמרונים נוחים (אלא אם כן צוין אחר במדריך המוצר הספציפי).

גלגיליות לילדים ניתנות בדרך כלל לכוונון, כך שהן לא יהיו קטנות מדי עבור ילדיכם בזמן הקרוב ומאפשרות לכם מרווח טעות בקנייה אם אין באפשרותכם למדוד אותם בחנות. אם אתם מעדיפים גלגיליות לא מתכווננות לילדים, כדאי לעיין בטבלת המידות לפני הרכישה.

תוכלו לחפש רולר בליידס לפי גיל בהתאם למידת הילד ולרמת המיומנות שלו.

גלגיליות מומלצות לפעוטות

גלגיליות מרובעות מספקות את היציבות ושיווי המשקל הדרושים לשמירה על בטיחות הקטנטנים שלכם, עם התמיכה הרבה הדרושה להם כדי ללמוד לתמרן על ארבעה גלגלים. המנח של ארבעת הגלגלים - שניים מקדימה ושניים מאחור - מציע שיווי משקל גבוה ומהירויות נמוכות יותר ומאפשר כניסה רכה ונעימה לעולם הסקייטינג.

גלגיליות מומלצות לגיל 5

גלגיליות מומלצות לילדים בני 5 שמות את הדגש על נוחות, תמיכה בקרסול, ואפשרות כוונון. ודאו שהגלגיליות של ילדיכם עשויות מחומרים עמידים שיוכלו לספוג נפילות ושפשופים בקלות. הקפידו לצייד אותם בקסדות ומגנים לטובת השקט הנפשי שאתם צריכים כדי לשחרר אותם ולבחון את הגבולות שלהם בנוחות ובבטיחות.

גלגיליות מומלצות לגילי 7 עד 9

גלגיליות מומלצות לילדים בני 7 עד 9 יכולות להיות עם גלגלים מסודרים בריבוע או בקו ישר כמו רולר בליידס, תלוי במידת הניסיון שיש להם בהחלקה על ארבעה גלגלים. אם הילדים שלכם מחליקים כבר תקופה, ייתכן שהם פיתחו את הכוח הנדרש בקרסוליים לצורך תמרון עם רולר בליידס בביטחון. אך אם הם רק בתחילת הדרך בספורט, אנו ממליצים להישאר עם הגלגיליות המרובעות ללמידה בטוחה יותר.

מותג הבית שלנו Oxelo מציע טווח מקיף של מידות, גילאים וסגנון החלקה.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר