Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור פנס ראש לריצה, לדייג, לטיולים ועוד

בקטגוריה: איך לבחור

איך בוחרים פנס ראש לטיולים?

"אור עולה בבוקר" שרה הזמרת האדירה שושנה דמארי ז"ל, אבל היא לא גילתה לנו מה קורה כשהחושך יורד ואנחנו צריכים אור :( כאן נכנס לתמונה פנס הראש - אביזר חיוני לפעילויות לילה שונות כגון רכיבה על אופניים, הליכות, טיולי מחנאות,  מסעות דיג, ריצות כביש ושטח ופעילויות רבות נוספות. אנחנו כאן כדי להדריך אתכם איך לבחור פנס ראש מקצועי ומתאים לצרכים שלכם. ו

שדה ההארה

טווח ההארה של פנסי ראש נקבע על ידי עוצמת ההארה שלהם, הנמדדת ביחידות לומן. גם לרוחב אלומת האור של הפנס משפיעה על טווח ההארה. 

אם אתם עוסקים בפעילות איטית כמו הליכה, מחנאות או דיג, בחרו בפנס בעל עוצמה מינימלית של 40 לומן עם אלומת אור רחבה. אם הפעילות שלכם נמרצת יותר (ריצה, רכיבה על אופניים ועוד) עליכם לראות לרוחק כדי להתכונן מראש למכשולים העומדים בדרככם, לכן עליכם לבחור בפנס ראש חזק יותר בעל עוצמה מינימלית של 100 לומן.  

מצבי תאורה

פנסי ראש שונים מציעים מצבי תאורה שונים. הנה כמה מצבים נפוצים ושימושיים:

  • מצב אור עוצמתי המיועד לפעילות אינטנסיבית או לסביבה חשוכה במיוחד.
  • מצב חסכוני (אקו) להארכת חיי הסוללה.
  • מצב אדום כדי להאיר ולראות בלי לסנוור אנשים אחרים.
  • מצב הבהוב בחזית - מבליט אתכם ומשמש כאבוקה המבליטה את מיקומכם.
  • מצב הבהוב באדום (לרוב באור אחורי, בעורף) - נועד לסמן את הנוכחות שלכם בשטח, לדוגמה בזמן רכיבת בעיר או בכביש. זוהי פונקציה חיונית לשמירה על בטיחותכם - אל תהססו להשתמש בה!

חיי הסוללה

משך חיי הסוללה של פנס ראש יכול לנוע בין שעתיים ועד 30 שעות (!) - הכל תלוי בסוג הפנס ובמצב התאורה בו אתם משתמשים. ככל שהתאורה עוצמתית יותר, כך חיי הסוללה יתקצרו. קראו היטב את המפרט הטכני של הפנס ונסו להעריך את המצב שישמש אתכם בזמן הפעילות שלכם. כך תוכלו לקבוע האם הסוללה תספיק למשך הפעילות שלכם. אתם זקוקים לתאורה לפרק זמן ארוך? במקרה הזה, פנס ראש נטען יכול להיות פתרון מתאים עבורכם!

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר