Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור מכנסיים קצרים לטיולים וטרקים? המדריך למלא

בקטגוריה: טיולים

איך לבחור מכנסיים קצרים לטיולים?

כדי לתמוך בכל ההרפתקאות שלכם, ובמיוחד בעונה החמה, מכנסיים קצרים הם אלמנט חיוני בציוד הטיולים! גלו איך לבחור את אלה המתאימים ביותר לטיולים שלכם.

מכנסי טיולים קצריים

סוגי המכנסיים הקצרים השונים לטרקים

אולי כבר יש לכם זוג אחד או שניים של מכנסיים קצרים בארון.

בואו נעבור על הנקודות לבחירת המכנסיים הקצרים המתאימים ביותר לטיולים בחוץ:

  • מכנסי ספורט משתמשים בבדים קלים יותר ומאווררים יותר. לעתים קרובות, יהיה להם כיס אחד כדי למנוע עומס של אביזרים על המכנסיים. הם בדרך כלל שבירים ולא עמידים מאוד לבלאי. מושלמים לטיולים מהירים, אך הימנעו מישיבה על סלעים.
  • מכנסי ריצה בעלי אותם מאפיינים של מכנסי ספורט.
  • מכנסי דגמ"ח עם מספר כיסים. בדרך כלל יש להם כיסים צדדיים שיכולים להכיל נפחים גדולים. מושלמים אם אתם אוהבים שכל מה שאתם צריכים קרוב אליכם.
  • מכנסי טיולים בולטים בעיצוב שלהם, המבטיח נוחות נהדרת לאורך השימוש, עמידות משופרת לבלאי וחיכוך, וכמובן, נוחות אופטימלית בזמן טיול.
  • בין מגוון מכנסי הטיולים, איך תדעו אילו מהם המכנסים הטובים ביותר עבורכם? בשביל זה אנחנו כאן, להכווין אתכם לבחירה הנכונה!

אילו מכנסי טיולים הכי מתאימים לכם?

בכדי לבחור את מכנסי הטיולים הטובים ביותר ובכדי שתשמרו על טמפרטורת גוף נוחה בשילוב עם חופש תנועה, אנו נסביר לכם על כמה אלמנטים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירה

למה יש מכנסיים קצרים שונים לגברים ונשים?

ההבדלים בצורת הגוף בין גברים ונשים משמעותיים במיוחד באזור הירכיים. לכן חשוב לבחור מכנסיים קצרים המתאימים לסוג הגוף שלכם. עם זאת, לחלק מהגברים ירכיים רחבות ולחלק מהנשים ירכיים צרות. אם לא מצאתם מכנסיים קצרים שמתאימים לכם בצורה מושלמת תמיד תבדקו גם את העיצוב של המין השני.

מכנסיים קצרים לטרקים או מכנסיים קצרים להליכה - איך לבחור?

כל המכנסיים הקצרים שלנו נועדו להציע לכם חופש תנועה ונוחות נהדרית במהלך הטיולים שלכם.

אז, איך תוכלו לבחור מהמגוון שלנו?

מלבד הגודל ומספר הכיסים, ההבדל העיקרי בין המכנסיים הקצרים שלנו טמון בעמידות שלהם לחיכוך. תנו לי להסביר:

כל המכנסיים הקצרים נועדו להחזיק לאורך זמן. מכנסי טרקים מיוצרים לעמוד בכל דבר, תודות לתוספות באזורים החשופים ביותר לחיכוך. עם זאת, חיזוקים ותוספות אלה פירושם שמכנסי טרקים כבדים יותר ממכנסי טיולים קלאסיים.

מכנסיים קצרים מכותנה יהיו כבדים ופחות נושמים ממכנסיים עשויים בדים סינתטיים. אם אתם מתכננים טיול אינטנסיבי, בחרו במכנסיים קצרים סינתטיים, או אם אתם מעדיפים את המגע הרך של הכותנה ויוצאים לטיול נינוח, בחרו בזוג הכותנה.

הבחירה תלויה בצרכים שלכם: מכנסיים קצרים שתשכחו שאתם לובשים כי הם כל כך קלים, או מכנסיים קצרים כבדים יותר שבהם תוכלו לקחת הפסקות ישיבה רבות על הסלעים.

טיפ חשוב: אל תשכחו שהרגליים שלכם יהיו בחוץ באוויר הצח ולכן יהיו בסכנת כוויות שמש! זכרו לקחת קרם הגנה עם  SPF בכדי להגן על העור. 

לטייל במכנסיים קצרים או במכנסיים ארוכים?

טיול בתנאי משתנים עם טמפרטורות משתנות יכול להיות לפעמים אתגר אמיתי אם אין לכם את הציוד הנכון: מכנסיים ארוכים לטיולים, מכנסיים קצרים, מעיל גשם, פליז או שכבה בינונית, וכו', יכולה להיות מכשול של ממש.

מהו הפתרון? מכנסיים/מכנסיים קצרים מודולריים.

פריט לבוש זה לטיולים מאפשר לכם לעבור בין מכנסיים ארוכים למכנסיים קצרים, ולהיפך, בצורה נוחה מאוד. אם אתם בעיצומו של המאמץ הפיזי ומתחילים להזיע יותר מדי, תוכלו להחליף את הבגדים מבלי להוריד את הנעליים שלכם - נוחות, אחד הדברים החשובים ביותר בעת טיולים!

התמקדות במכנסיי טיולים קצרים לנשים

עיצוב קל משקל, נוחות וסגנון... חצאיות קצרות הן אחד המוצרים האהובים על נשים טיילניות.

חצאיות אלו עם חוטים וגומיות מתכווננות מאפשרות לתרמילאים להתאים אותם בצורה מושלמת לצורת הגוף שלהן. הכיסים מוסתרים מתחת לחצאית, כך שתוכלו לשמור על כל הפריטים החיוניים שלכם קרוב אליכם. כמובן, בהתאם למזג האוויר, העדפותיכם ועוצמת הפעילות שלכם.

מזל טוב - מצאתם את המכנסיים קצרים, ארוכים ו/או החצאית שילוו אתכם בהרפתקאות הבאות שלכם בחוץ!

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר