Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור כיסא מתקפל לקמפינג - כל הטיפים

בקטגוריה: טיולים

מי הזיז את הכיסא שלי?

פיקניק, קמפינג, טיול, קומזיץ או סתם משחק קלפים עם החבר'ה למטה? כל אחד צריך את הכיסא המתאים לו, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן! הציצו בטיפים שלנו לבחירת הכיסא הטוב ביותר להרפתקאות בשטח.

אתם בטח סופר-מתרגשים שהקיץ כבר כאן ומתכננים לצאת לכמה ימים של קמפינג עם המשפחה או החברים. ואולי אתם מעדיפים פיקניק טעים בצל? לא משנה איזה חוויות אתם מתכננים לקיץ הקרוב - אתם תצטרכו מקום נוח לשבת, אבל המבחר של כיסאות הקמפינג המתקפלים רחב כל כך, איך בוחרים את ה-אחד? הרשו לנו להדריך אתכם ולעזור לכם למצוא את הכיסא המושלם עבורכם!

כיסאות קמפינג 

אנחנו  יודעים ש"אין הנחתום מעיד על עיסתו", אבל אנחנו חובבים ותיקים של טיולים ושטח ואנחנו יכולים להגיד בבטחון שהכיסאות שלנו נוחים במיוחד, פשוטים לפתיחה ולקיפול וקלים לנשיאה ממקום למקום. אם אתם מחפשים מוצר פרקטי ופשוט, הם בדיוק בשבילכם.

שרפרף מתקפל

שרפרף מתקפל בעל 3 רגליים הוא בחירה מושלמת אם אתם צריכים כיסא קומפקטי וקל לשימוש מזדמן. השרפרף כמעט ולא תופס מקום כך שתוכלו להניח אותו בתא המטען של הרכב או תחת אחד המושבים ולשכוח ממנו. מארחים את המשפחה אבל אין איפה להושיב את הדודה? השרפרף המשולש בא לעזרתכם! הוא מושלם ככיסא רזרבי בבית או בשטח. 

מה ההבדל בין כיסא קמפינג וכיסא קמפינג עם משענת יד? 

לרוב, כיסאות קמפינג הם פשוטים לפתיחה ולקיפול וקלים לנשיאה ממקום למקום. אם אתם מחפשים מוצר פרקטי ופשוט, הם בדיוק בשבילכם. כיסא קמפינג עם משענות יד הם בדרך כלל גדולים יותר וכוללים משענת לידיים. עדיין קל לקפל ולפתוח אותם אך הם קצת יותר כבדים ומאסיביים בשל התכונות הנוספות שלהן.

כיסא קמפינג עם משענת יד 

מתכננים לצפות בשקיעה או בכוכבים אבל חייבים מקום להניח בו את כוס היין שלכם? אתם זקוקים לכיסא עם משענות יד שיש בהן מקום לכוס. אנחנו מדברים על הרמה הבאה של כיסאות שטח, המציעים נוחות רבה יותר ומקום להניח עליו את הידיים. מלבד מקום לידיים ולכוס, יש כיסאות עם משענות יד שיש להם תכונות שימושיות נוספות: תא אחסון בצד, גב מבד רשת נושם לקיץ ועוד. 

כיסאות מתקפלים לשולחן הקמפינג 

"בואו, בואו לשולחן" - כבר יש לכם שולחן קמפינג מתקפל ואתם מחפשים כיסאות שיתאימו בדיוק עבורו? תוכלו אמנם להשתמש בכיסאות הקמפינג שלנו, אך לפעמים הם נמוכים מדי ופחות נוחים לאכילה סביב שולחן. בדיוק בשביל זה עיצבנו כיסאות קמפינג בשני גדלים שונים כדי שתוכלו למצוא את זה שמתאים לכם בדיוק! כדאי לבדוק את גובה שולחן הקמפינג שלכם כדי להבטיח חוויית אכילה נוחה.

בואו נתאבזר 

מה נותנים לחובבי השטח שיש להם הכל? אביזרים כמובן! יש לכם כבר את כל הציוד הנדרש לקמפינג אבל אתם רוצים להביא רמה חדשה של נוחות למחנה שלכם? הנה שלושה אביזרים שישדרגו את הטיול הבא שלכם: מחזיק לכוס המתאים לכל כיסאות Quechua, כיס אחסון לתלייה על צד הכיסא והדום מתקפל לרגליים לחובבי השנ"צים שיאפשר לכם להירגע בנוחות.

מעוניינים בריהוט קמפינג נוסף שיתאים לכיסא שלכם?

ציוד הקמפימג הוא המומחיות שלנו ואנו יודעים שכשמישהו קונה כיסא קמפינג הוא בדרך כלל יצטרך עוד הרבה יותר מזה. שולחנות, כלי מטבח, תאים לאחסון ציוד וביגוד - בקיצור, כל הציוד שאתם צריכים לחוויית קמפינג נוחה זמין בחנויות Decathlon ובאתר האינטרנט שלנו. 

לסיכום

לבחור כיסא קמפינג יכול להיות בהחלט מבלבל, אבל אנו מקווים שעכשיו יש לכם מעט יותר מידע ואתם יכולים להתחיל לחפש את הכיסא המתאים עבורכם. אנו מאחלים לכם חופשה נהדרת ומהנה, כיף ומנוחה עם משפחה וחברים. אם אתם עדיין מתלבטים, אל תהססו להתייעץ עם הצוות באחת מחנויות Decathlon!

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר