Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור בגדי יוגה דינמיים? כל המידע שאתם צריכים

בקטגוריה: יוגה ופילאטיס

תחשבו דינמי

היוגיסטים ביניכם בוודאי יודעים שיוגה אינה סתם "יוגה"; יש עשרות סוגים שונים של יוגה ולכל סגנון יש את האופי והדרישות שלו. היום נעסוק ביוגה הדינמית - יוגה המתאפיינת בתנועה זורמת יותר בין האסאנות. 

היוגה הדינמית מצריכה בגדים בעלי תכונות ספציפיות שיעזרו לכם להוציא את המיטב מעצמכם ומהאימון שלכם, כי אתם צריכים להיות מסוגלים לנוע בין התנוחות בצורה חלקה וללא הפרעה. 

העיפו מבט בטיפים שלנו לבחירת ציוד האימון המתאים ליוגה דינמית כדי שחלילה לא תתקעו במעבר בין "כלב מביט מטה" לתנוחת הקוברה… ;)

אטימות

אתם בטח כבר יודעים שבשיעורי יוגה אתם מבצעים שלל תנועות ותנוחות אשר במהלכן המכנסיים שלכם עלולים להמתח ולזוז עם הגוף. אם אתם חשים חוסר נוחות ולא מעוניינים שאחרים יראו את גופכם דרך המכנסיים שלכם, בחרו במכנסיים אטומים. בדקו אותם מול המראה בתנוחת כריעה וודאו שהם אטומים מספיק לטעמכם. 

חופש תנועה

אימון יוגה דינמי דורש קלילות, זרימה וגמישות. אתם לא רוצים שהמכנסיים הרחבים או השרוול הנשפך יגבילו את טווח התנועה שלכם וימנעו מכם מעבר חלק בין תנועה לתנועה. אנחנו ממליצים על בגדים צמודים, המרגישים כמו חלק מהגוף, שיהיו נוחים ולא יזוזו גם כאשר תבצעו תנוחות מורכבות (וכייפיות!) יותר, כמו עמידות ראש או עמידת עורב. בגדים צמודים גם מקלים על המדריך או המדריכה שלכם לראות אם אתם מבצעים את התנוחה כמו שצריך.

אחד האויבים המרכזיים של ספורטאים ויוגיסטים הם התפרים; לפעמים, תפר אחד קטן בגרב או בחולצה יכול לשגע אתכם במהלך אימון שלם :( הקפידו לבחור בבגדים שהתפרים שלהם לא יציקו לכם בזמן תנועה. תוכלו לבחור גם בבגדים ללא תפרים כדי להיות לגמרי חופשיים מדאגה.

בגדים נושמים

בדים נושמים הם חיוניים לתרגול יוגה דינמית, כיוון שזו דורשת לרוב מאמץ פיזי רב יותר מסגנונות יוגה אחרים. בדים נושמים יכולים להפוך את כל האימון שלכם לעסק הרבה יותר קריר ונוח - בחרו בבגדים העשויים מבדים קלילים, רצוי כאלו הנוצרו במיוחד לנידוף זיעה ויש להם תכונות נידוף מובנות.

גלו את מבחר בגדי יוגה לנשים של דקטלון - לחצו כאן!

גלו את מבחר בגדי יוגה לגברים של דקטלון - לחצו כאן!

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר