Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך בוחרים מעיל נגד מים

בקטגוריה: כושר גופני

איך לבחור מעיל נגד מים

לבחור ג'קט עמיד במים זה לא פשוט, לכן אנו ממליצים לעיין בעצות שלנו לבחירה הנכונה!

באזור ההרים מזג האוויר משתנה במהירות ולכן מומלץ ללבוש ג'קט חסין למים בעת טיול רגלי. מותג הבית שלנו קשואה מציע מגוון רחב של מעילים וג'קטים - דקטלון חסינים למים, מעילים קלים, חמים, מעילי 3 ב-1, ומעילים עם או בלי אוורור המציעים רמות איטום שונות. 

ישנם 3 קריטריונים שקובעים את הבחירה של מעיל עמיד במים: רמת העמידות בפני מים, הטמפרטורות בחוץ ועוצמת האימון שלכם:

עמידות בפני מים: בהתאם לרמת ההגנה שאתם זקוקים לה, אתם יכולים לבחור בין רמות עמידות שונות. לכל מעיל יש ניקוד המסמל את רמת העמידות שלו במים מ-1 עד 5. דירוגים אלה פותחו באמצעות בדיקות מעבדה טכניות. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך המעיל עמיד יותר במים.

הגנה מפני גשם: דירוג של 2 ו-3 מציין שהמעיל יכול לספק הגנה במהלך משקעי גשם של 12-6 ס"מ למשך שעה עד שעתיים.

הגנה מפני סערה: דירוג של 4 מציין שהמעיל יכול לספק הגנה במהלך סערה עם משקעי גשמים של עד 30 ס"מ למשך 3 שעות.

הגנה מפני סופה: דירוג של 5 מציין שהמעיל יכול לספק הגנה במהלך סופת רעמים, עם משקעי גשם של עד 1.8 מטר למשך 4 שעות!

הטמפרטורה בחוץ: אנחנו מציעים שני סוגים של מעילי טיולים: מעילים קלים ומעילים חמים. מעילים קלים הם חסרי ריפוד או בעלי ריפוד קל, ולכן הם מתאימים ללבישה במזג אוויר חם, במהלך חילופי עונות או בחורף, מעל שכבה חמה כמו פליז  מתאים לתנאי מזג האוויר בישראל.

במזג אוויר קר, למעילים חמים יש ריפוד חם ובחלקם הוא נשלף, מעילים כאלה נקראים מעילי "3 ב-1". משמעות הדבר היא שבהתאם לטמפרטורה, תוכלו להסיר את השכבה הפנימית (שכבת צמר או ריפוד המחובר ברוכסן) ולהפוך אותו למעיל קל.

עוצמת המאמץ: לבסוף, הקריטריון האחרון שיש לקחת בחשבון הוא האינטנסיביות של הטיול שלכם. ככל שהמאמץ הנדרש רב יותר, כך תזיעו יותר, במקרה זה תזדקקו למעיל מאוורר. אנחנו מתכוונים לאוורור מכני עם רוכסן אוורור. הם ממוקמים בדרך כלל מתחת לזרועות, אך בחלק מהכיסים יש גם רשת המסייעת לנידוף הזיעה.

לקבלת אוורור טוב עוד יותר, לבשו בגדים נושמים מתחת למעיל וזכרו לשמור על קצות השרוולים ועל תחתית הג'קט פתוחים.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר