Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איזה שק שינה לבחור? קראו עכשיו

בקטגוריה: טיולים

איזה שק שינה לבחור?


שאלות רבות עולות כאשר אנו רוצים לרכוש שק שינה, כמו למשל האם השק הוא עבור מאהל או לקמפינג, עם או בלי מזרן מובנה ועוד. 

ישנן מספר אפשרויות העומדות לרשותכם עבור שינה מהנה בטבע. פייר, מנהל מוצר שלנו לאביזרי "שינה", משתף עמכם את עצתיו:


שק שינה למאהל

  • "מעצם הגדרתם, שקי שינה למאהל צריכים להיות קלים, קומפקטיים ונוחים לנשיאה. יש להם כיסוי המגן על הראש מפני הקור. צורת הסרקופג מתאימה יותר לגוף, ומספקת חום מוגבר מאחר שנפח האוויר שיחומם קטן יותר מזה של שק שינה מלבני מסורתי. כשאנו מייצרים שקי שינה למאהל, אנו משתמשים ברכיבים טכניים בעלי ביצועים גבוהים כמו: בטנת פוליאסטר רב-סיבית או חומרים טבעיים – נוצות השומרות היטב על החום".

"יש שקי שינה 'הכול באחד' עם מזרנים מובנים. הם מכונים גם "Sleepin Bed, בגרסה קלה במיוחד שמטרתה לחסוך במקום. מומלץ להפריד את המזרן משק השינה כאשר הוא מאוחסן, לפני חיבורו מחדש לפני השינה רצוי ליהנות מכל היתרונות שמציע "מזרן + מבנה שמיכה אלסטי. בסופו של דבר, טווח הטמפרטורות של שקי השינה הוא בין 15 ל5-  מעלות".
שקי שינה לקמפינג

"בקמפינג, אין צורך לסחוב את שקי השינה, לפחות לא למרחקים ארוכים, ולכן הם לא חייבים להיות קלים במיוחד וגם לא קומפקטיים במיוחד. לכן, אנו מציעים בטנת סיבים המספקת נפח מוגבר. המטרה היא ליצור נוחות שינה.

במקרים אלו מומלץ שק שינה בצורה מלבנית, המספק קלות וחופש תנועה גדולים יותר.

שקי שינה המיועדים לקמפינג יש טווח טמפרטורות נוח שמתאים לקיץ מ-15 מעלות. הטיפ החשוב האחרון הוא לבחור את שק השינה שלכם בהתאם לשימוש, מיקום ועונה, כדי להיות בטוחים על מנת שתשיגו את שק השינה המתאים ביותר שיבטיח נוחות מוחלטת, שינה טובה ובריאה במהלך הלילה. מעבר לכך, זכרו שינה טובה גורמת ליהנות יותר מפעילויות בחוץ במלואן".

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר