Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

אוהל לגג הרכב: טיפים ועצות לתחזוקה

בקטגוריה: טיולים

עצות, תחזוקה ותיקון לאוהל גג לרכב החדש שלכם

MH500 Fresh & Black 2P

אוהל גג לרכב הוא המצאה גאונית שפותחת בפניכם עולם חדש של אפשרויות קמפינג מטורפות - פשוט תצמידו אותו לגג הרכב שלכם וצאו לדרך!

קמפינג הוא פעילות מאתגרת לכל הדעות, גם להרפתקנים המנוסים שבינינו. כשאנחנו מחוץ לסביבה הטבעית שלנו, כל כך הרבה דברים יכולים להשתבש ולהרוס את החוויה ואת החשק לעבור אותה שוב. אמנם אין לנו שליטה על מזג האוויר, הפקקים האינסופיים בכבישים או שכנים רועשים מדי בקרוואן הסמוך, לפחות נוכל להבטיח לכם חווית קמפינג מהפכנית … על גג הרכב שלכם! ככה תוכלו להוריד דאגה אחת מהראש שלכם - לא עוד צוות שלם שנלחם במוטות ויתדות, לא עוד חיפוש אחר קרקע מתאימה, לא עוד אוהל עקום ומסורבל שמגיע ללא הוראות התקנה. תנועה אחת פשוטה וחווית הקמפינג הייחודית שלכם יוצאת לדרך.



יש לכם שאלות בנוגע לאוהל לגג הרכב שלכם? לא לדאוג, אנחנו כאן בשבילכם! אנחנו נדריך אתכם בכל מה שקשור לשימוש, תחזוקה ותיקונים פשוטים ומהירים, כדי שהאוהל ישמש אתכם בהרפתקאות שלכם לאורך זמן.

חשוב לתחזק את האוהל גג לרכב שלכם באופן קבוע:

ניקוי: שטפו את האוהל עם מים פושרים בלבד, ללא חומרי ניקוי, והקפידו לייבש אותו היטב.

ייבוש: אחרי כל ניקוי, ייבשו היטב את אוהל גג לרכב כדי למנוע היווצרות עובש. פתחו את כל הפתחים לרווחה לייבוש מהיר יותר. אל תשכחו לייבש גם את הכיסוי!

אחסון: אחסנו את האוהל במקום יבש בטמפרטורת החדר. סגרו את פתח הכניסה כדי שהאוהל לא יהיה מתוח מדי בפעם הבאה שתפתחו אותו.

עמידות למים: מספר גורמים משפיעים על עמידות אוהל גג לרכב למים כמו חשיפה לשמש, שפשופים כנגד הכיסוי ובלאי טבעי. לכן, מומלץ לרסס את הבד בחומר איטום למים לפחות פעם בשנה.


ההרפתקה הראשונה שלכם - המידע השימושי שלנו

לפני שיוצאים לדרך, איך אפשר לוודא שאוהל לגג הרכב יציב?

בדקו שהאוהל ממוקם במרכז הגג, מכל הצדדים ביחס לכלי הרכב שלכם. וודאו שאתם יכולים לפתוח את תא המטען בבטחה לפני שאתם מחברים סופית את האוהל לגג הרכב. כדי לוודא שהאוהל מחובר נכון, עקבו אחר ההוראות וודאו שלא שכחתם את הדיסקיות.

מהן המידות של האוהל גג לרכב שלי?

מידות הכיסוי: 146 על 123 על 35 ס"מ

מידות החלל הפנימי: 140 על 240 על 106 ס"מ

מידות המזרון: 140 על 235 על 5 ס"מ עם צפיפות של 26 ק"ג/3 מ"ק

מהו עומס המשקל המקסימלי?

משקל אוהל הגג הוא 45 ק"ג ועוד 7 ק"ג סולם.

הסולם יכול לשאת עומס מקסימלי של 130 ק"ג.

האוהל מיועד ל-2 אנשים ומשקל מקסימלי של 200 ק"ג.

איזה סוג של גגון יתאים לאוהל זה?

חשוב להתקין גגון שיכול לתמוך בעומס של 75 ק"ג, ברוחב מינימלי של 78 ס"מ. הקפידו לא להתקין את האוהל ישירות על המוטות המקוריים בגג הרכב מכיוון שהם לא יעמדו בעומס.

שימו לב שעומס המשקל של 75 ק"ג מתייחס לרכב בתנועה. כאשר הרכב נייח, עומס המשקל המרבי גבוה בהרבה. לאחר ההתקנה וכאשר הרכב במצב נייח, מוטות גג הרכב יוכלו לתמוך באוהל הגג, כמו גם במשקל של כל האנשים בפנים (200 ק"ג בסך הכל).

באיזו מהירות אוכל לנסוע עם אוהל גג לרכב ?

אנו ממליצים על מהירות מקסימלית של 130 קמ"ש.

איך אוכל למנוע היווצרות עיבוי באוהל גג לרכב?

גשם מתמשך, אוויר חם שנותר בפנים גם כשהטמפרטורה בחוץ יורדת וחום הגוף - אלו גורמים שיכולים ליצור עיבוי בתוך אוהל הגג שלכם. כדי למנוע את התופעה המטרידה הזו, הנה כמה עצות:

1. פתחו את הפתחים לרווחה - כן, גם אם מטפטף! חשוב לזכור שאוהל הוא מערכת אקולוגית קטנה, שזקוקה לתחלופת אוויר נקי כל הזמן כדי לאפשר שהות נעימה ונוחה בתוכו.

2. הקימו את האוהל ללא קמטים - קמטים באוהל הם מלכודות ללחות! פרסו את הבד בצורה חלקה כדי למנוע כניסה של טיפות המים.

3. הרחיקו את האוהל ממקורות מים - אל תקימו את אוהל הגג בקרבת אגמים או נהרות. חפשו מקום מוצל ומאוורר, שבו הטמפרטורה והלחות נשארות יחסית קבועות.

4. סלקו את העיבוי שכבר נוצר - נגבו את טיפות המים בעדינות באמצעות מטלית, ולאחר מכן פתחו את הפתח הראשי לרווחה ואווררו את האוהל כמה שיותר. 

5. שדרגו את האוורור עם תחתית מזרון - תחתית המזרון תיצור שכבת אוויר נוספת מתחת למזרן, ותשמור עליכם יבשים לאורך כל השהות באוהל. 

מהי טכנולוגיית Fresh&Black?

נצלו את טכנולוגיית Fresh&Black! הודות לפיתוח חדשני זה, הבד המיוחד של אוהל גג לרכב מחזיר את קרני השמש ומונע חדירת אור, ובכך שומר על האוהל קריר יותר וחשוך יותר לשינה טובה. רק אל תשכחו לאוורר את האוהל בערב כדי לאפשר זרימת אוויר מקסימלית!

מוכנים לצאת להרפתקה?

כשאתם מצוידים באוהל לגג הרכב המדהים שלכם ובעצות שלנו, אתם מוכנים לצאת לדרך! הקימו את האוהל בחניונים מורשים בלבד והכי חשוב - זכרו לשמור על הסביבה ולא להשאיר אחריכם דבר מלבד זכרונות נעמים!

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר