Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

אביזרים לכדורגל: מה נדרש כדי להתחיל לשחק כדורגל? - מדריך

בקטגוריה: כדורגל

איזה ציוד ואביזרים לכדורגל אתם צריכים כדי להתחיל לשחק כדורגל?

אם אתם מתכננים להצטרף למועדון כדורגל, אתם תצטרכו להצטייד בציוד מתאים. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הציוד לכדורגל הנכון. 

יש הבדל גדול בין שחקנים חובבנים לבין מי שרוצה באמת להתקדם במשחק ולהפוך לשחקן מקצועי, והטיפים שלנו כאן מכוונים בעיקר לשחקנים מן הסוג השני.

ציוד כדורגל

תבחרו נעליים המתאימות לרמתכם

אם אתם שחקנים מתחילים, אל תתביישו לקנות נעלי כדורגל המיועדות למתחילים. זה רק יעזור לכם להרגיש יותר בנוח וללמוד מהר יותר. 

יותר מדי שחקנים בוחרים נעלי כדורגל רק בגלל הנראות המלהיבה, ואז הם מתאכזבים שהן לא מתאימות או שהן גורמות להם לכאבים. 

אל תדאגו מהנראות - יש היום המון דגמים מעוצבים שמיועדים בדיוק לשחקנים מתחילים. דגמי ה-Agility 300 למבוגרים ודגמי ה-Agility 100 של KIPSTA למתחילים כיום הם נעלי כדורגל ממש אטרקטיביים ונוחים, שווה להציץ.

בגדים קלים ועמידים

חשוב מאוד שהבגדי כדורגל שלכם יהיו קלים ונוחים כדי שלא יפריעו לכם בזמן המשחק.

חשוב לא פחות שהבגדים יהיו עמידים - הם הולכים לעבור המון באימונים ובמשחקים עצמם. אם תשימו עליכם בגדים איכותיים מההתחלה, הם יישארו איתכם לאורך זמן

מגני שוקיים - עם או בלי הגנת קרסול?

יש מגני שוקיים עם אפשרות להוסיף הגנה לקרסול, ויש בלי. ההמלצה שלנו היא לבחור בדגם שאפשר להסיר ממנו את ההגנה על הקרסול. כך תוכלו לנסות עם ובלי ולהחליט מה יותר נוח לכם.

הכינו בגדי בסיס לימים קרים

כשיש לכם אימון בערב חורפי קר, אל תוותרו עליו רק בגלל הקור! 

פשוט לבשו מתחת לבגדים בגדי בסיס חמימים שישמרו על חום גופכם. למשל, חולצת ה- KEEPDRY 500  של KIPSTA , נועדה בדיוק למטרה הזו - היא שומרת על חום הגוף אבל גם מאפשרות לזיעה להתאדות. מגדירים את עצמכם סובלים מקור? KIPSTA דאגו גם למכנסיים ארוכים שמתאימים לכדורגל ושישמרו לכם על חום הגוף גם בימים קרים מאוד.

ככה תוכלו לצאת ולהתאמן בכל מזג אוויר!

כמובן שיש עוד הרבה ציוד ואביזרי כדורגל כגון גרבי כדורגל, כפפות שוער, כובעים וצעיפים, מבחר של כדורי כדורגל ועוד מבחר גדול של מוצרים לאימונים ולמשחקים. את כל זה תוכלו למצוא בקטגוריית הכדורגל שלנו ולהנות מחווית משחק מושלמת.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר