מדיניות החזרה
אם אני חבר מועדון?
בדקטלון אנו גאים באיכות המוצרים שלנו ובמתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו. במיוחד לחברי מועדון, אנו מאפשרים החזרה עד 365 ימים בשני המקרים הבאים:
1. מוצרים לא רצויים: לא משומשים באריזה מקורית
בעת החזרת מוצרים לא רצויים, ביכולתך לבחור באפשרות החזר כספי או החלפה, שים לב כי אנו לא מבצעים החלפה או החזרי כספי כאשר מדובר במוצרים מתכלים כמו אוכל או שתיה.
2. המוצר אינו משביע רצון לצרכי הספורט שלך
נא שים לב שזכות הביטול לא תחול בכל הנוגע למוצרים הבאים:
- לא ניתן לבטל רכישת מוצרים בעלי סבירות לנזק במתכוון או שלא נשמרו כראוי. 
- לא ניתן לבטל רכישת מוצרים אשר בוצע בהם שימוש שלא למטרתם המקורית
- לא ניתן לבטל רכישת מוצרים מתכלים כגון שתיה או מזון, מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם
- לא ניתן לבטל רכישת מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית או במיוחד עבור הצרכן
- לא ניתן לבטל רכישת מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
עפ"י ההערכה שלנו (מצב המוצר ואורך/תדירות השימוש), הצוותים שלנו שומרים על הזכות לקבל או לדחות החזרת מוצרים ובמקרה של החזרה, יבחרו פתרון מתאים על פי שיקול דעתם (תיקון, החלפה, החזר כספי חלקי או מלא). בשני המקרים, נדרש לספק את מספר חבר מועדון והוכחת קניה. השתמש בכרטיס חבר מועדון של דקטלון בעת הקניה, כך נוכל לספק העתקי קבלות אלקטרוניים לחשבון האישי שלך.
אם אני לא חבר מועדון?
תוכל להחזיר מוצרים תוך 30 ימים מיום הקניה בהצגת הוכחת קניה
למידע נוסף על תנאי השימוש והשירות
תנאי שימוש כלליים ותנאי מכירה ("תנאי שימוש")
איך להחזיר פריטים שנרכשו בחנות?
ניתן להחזיר פריטים שנרכשו בחנות בכל חנויות הרשת.
בעת החזרת הפריט, יש להציג חברות מועדון והוכחת קניה (קבלה) של הפריטים המוחזרים.
יש לשים לב, רכישות שבוצעו באתר, אינן יכולות להיות מוחזרות דרך שירות הדואר. כרגע - בעתיד הקרוב נשיק שירות החזרות
החזר כספי יכול להתבצע אך ורק לאותו כרטיס האשראי שממנו בוצעה הרכישה.
כאן תוכל למצוא את פרטי הקשר ואת זמני הפתיחה של החנויות שלנו >>
https://www.decathlon.co.il/iw/c/89-our-store2
כיצד להחזיר מוצרים שנרכשו באתר?
ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באתר בכל חנויות הרשת.
התהליך יתבצע בכפוף לאמור למדיניות ההחזרה. כמו כן, יש להשאיר את תווית המוצר ולשמור את הקבלה.
בקישור מטה תוכלו למצוא את פרטי ההתקשרות עם החנויות שלנו >>
https://www.decathlon.co.il/iw/c/89-our-store2
למה חייבים להירשם לאתר לפני הזמנה?
על מנת לספק לכם את ההזמנה אנחנו צריכים את פרטי המידע שלכם בנוגע להזמנה: כתובת משלוח, צורת תשלום, דוא"ל וכו.
יצירת החשבון תקנה לכם חברות מועדון מלאה המאפשרת לכם ליהנות ממגוון שירותים: החלפה או החזרה עד שנה, איתור הזמנות וקבלות ישנות וכו.
המידע שלכם נועד אך ורק לתקשורת עם דקטלון
לעולם לא יעשה כל שימוש במידע שלכם על ידי גורם שלישי.
בכל עת, תוכלו לעשות שינוי בפרטים שלכם באזור האישי באתר. במידה ותרצו נסיר את המשתמש שלכם ממאגר הנתונים.
מה אנחנו עושים המידע?
המידע שלכם נועד אך ורק לתקשורת עם דקטלון
לעולם לא יעשה כל שימוש במידע שלכם על ידי גורם שלישי.
פרטי האשראי חסויים לנו נשמרים בחברת הסליקה והחיוב מתבצע באתר באמצעות IFRAME
האם התשלום באתר מאובטח?
אנחנו משתמשים בפרוטוקול מאובטח SSL לכל ההזמנות הנכנסות
ההצפנה הזו מעניקה לטרנזקציות רמה גבוהה של אבטחה.
פרטי האשראי שלך מוגנים.
הפרטים האישיים שלך אינם נגישים לאחרים.

מסננים מסננים

Sort מסננים
מסננים סנן מסננים