Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
Hide filters
16 מוצרים
הצג סינונים
מיין לפי:

איזו צידנית מתאימה לקמפינג או טיולים? 

אם אתם מתכננים את הטיול הבא שלכם בטבע, פיקניק או קמפינג בשטח; תצטרכו לקחת איתכם צידנית שתשמור על האוכל שלכם טרי. אוכל טרי ושתייה קרה הם חיוניים לטיול מוצלח, במיוחד אם אתם מתכננים קמפינג ארוך הכולל לינה בשטח או ארוכות משפחתיות להרבה אנשים.

אם אתם יוצאים לפיקניק או טיול של יום אחד, ייתכן שלא תצטרכו לסחוב הרבה אוכל. במקרים כאלה, מספיק לקחת צידנית קטנה לאוכל והשתייה שאתם צריכים. אם אתם מתכננים טיול עם הליכה, כדי שיהיה לכם נוח, מומלץ לקחת תיק צידנית בנפח של 10 עד 30 ליטר. אלה תיקים שמסוגלים לשמור על האוכל טרי במשך 5 שעות לפחות והוא נוח לנשיאה בזכות הרצועות מתכווננות שלו והריפוד בגב. 

אם אתם מתכוננים לקמפינג כולל לינה בשטח או טיול של הרבה אנשים, תצטרכו צידנית גדולה יותר, של לפחות 35 ליטר. בדקטלון תמצאו מגוון קופסאות קירור אשר יכולות לשמור על טריות האוכל ל-12 שעות או יותר, בנוסף תוכלו להשתמש בקרחונים כדי לשמור על האוכל טרי בצידנית לאורך זמן ממושך יותר.

בנוסף לגודל הצידנית, תצטרכו לבחור בין צידניות קשיחות או רכות. כאשר יש לכם אוכל שחשוב לשמור על הצורה שלו, מומלץ לקחת לטיול צידנית קשיחה. לא הייתם רוצים להכין עוגה ולגלות שבטעות חפץ כבד נפל עליה בדרך. אם אתם רק סוחבים שתייה או אוכל קשיח (כמו פירות לדוגמה), תוכלו לבחור בצידנית רכה, שהיא בדרך כלל גמישה יותר. אם אתם במקום צפוף, כדאי לקחת איתכם צידנית מתקפלת, כדי שתוכלו לשמור אותה מקופלת אחרי הארוכה או כאשר לא תצטרכו להשתמש בה. 

עכשיו שאתם יודעים איזו צידנית מתאימה לטיול הבא שלכם, רק נותר לכם לבחור את היעד ולהכין את האוכל!