Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

נעלי כדורסל מקצועיות: הכירו את 900 NBA MID-3

בקטגוריה: ספורט קבוצתי

נעלי כדורסל מקצועיות הן רכישה חשובה עבור כל שחקן כדורסל, הן מקצוענים והן חובבים. נעליים איכותיות יכולות לספק תמיכה, נוחות וביצועים טובים יותר, מה שיכול לעזור לכם להשתפר וליהנות מהמשחק יותר.

נעלי כדורסל 900 NBA MID-3 של Tarmak מציעות ביצועים גבוהים בסגנון ה-NBA. הנעליים עשויות מחומרים איכותיים ומספקות תמיכה, נוחות וביצועים טובים.


יתרונות הנעליים:

בלימת זעזועים: סוליה עם צפיפות כפולה מספקת בלימת זעזועים טובה, המפחיתה את העומס על כפות הרגליים.

יכולת החזרת אנרגיה: טכנולוגיית TMK-Blade מספקת קפיציות מתפרצת בקדמת כף הרגל, המאפשרת לכם להתקדם מהר יותר ולקפוץ גבוה יותר.

אחיזה: סוליית גומי עם דוגמה רב-כיוונית מספקת אחיזה מיטבית על כל סוגי המשטחים.

התאמה: גפה מחוזקת מבטיחה תמיכה טובה בכף הרגל בכל שלב.

מידע טכני:

גובה גפה: Mid-top

עקב: עקב גבוה

סוליה: גומי

משקל: 420 גרם (מידה 42)

טיפים לבחירת נעלי כדורסל מקצועיות:

שקול את רמת המיומנות ותדירות המשחק שלך: אם אתה מתחיל, אתה זקוק לנעליים עם תמיכה טובה לכף הרגל. אם אתה שחקן מנוסה, אתה יכול לבחור נעליים עם יותר קפיציות.

זהה את הציפיות העיקריות שלך בקשר לסגנון המשחק שלך: אם אתה שחקן התקפה, אתה זקוק לנעליים עם תמיכה טובה בקדמת כף הרגל. אם אתה שחקן הגנה, אתה זקוק לנעליים עם תמיכה טובה בעקב.

בחר את גובה הגפה המתאים: קרסול מכוסה או לא? נעליים עם גפה גבוהה מספקות תמיכה טובה יותר לקרסול, אך הן גם יכולות להיות פחות נוחות.

בחר מידת נעליים גדולה מהמידה הרגילה שאתה נועל לנוחות אופטימלית. צריך להיות רווח של ס"מ אחד בין הבוהן לקצה הנעל, כיוון שאורך ורוחב כפות הרגליים נוטים לעלות במהלך המשחק.

סיכום:

נעלי כדורסל 900 NBA MID-3 של Tarmak הן נעליים מומלצות ואיכותיות המציעות ביצועים גבוהים בסגנון ה-NBA. הנעליים עשויות מחומרים איכותיים ומספקות תמיכה, נוחות וביצועים טובים. הנעליים מתאימות לשחקנים מכל הרמות, והן יכולות לעזור לכם לשפר את המשחק שלכם.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר