Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור גלשן? כך תתאימו גלשן לרמת המיומנות שלכם

בקטגוריה: גלישה

איך לבחור גלשן

מהי רמת הגלישה שלכם? מתחילים, מנוסים או מומחים?



גולשים מתחילים

רק עכשיו התחלתם לגלוש או אולי אתם גולשים מדי פעם, במהלך חופשה או בטיול גלישה. אתם מעדיפים לעמוד על הקרקע, בגובה גלים נמוכים או באזור אצות. אתם מתאמנים רק בגלל שאתם אוהבים את הים וכי זה נותן לכם הרגשה טובה. במהלך הגלישה, אתם נופלים לעיתים קרובות. עיצבנו עבורכם מגוון רחב של גלשנים המתאימים לכל מבנה גוף. כך תוכלו להתקדם בצורה הבטוחה ביותר. 

גולשים מוסמכים

אתם גולשים באופן קבוע. בזמן הגלישה, אתם חותרים לקו הגולשים, עושים "כמו ברווז" כדי לעבור מתחת לשבירת הגל. אם אתם על גלשן קצר או עושים "גלגול צב" או בכלל על גלשן ארוך משם, אתם גולשים על גלים מתחת לגובה מטר. רוב הזמן אתם בשליטה על היציאה לים ומצליחים לעקוב אחר הגלים. משם, אתם מגבירים מהירות. עיצבנו עבורכם מגוון גלשנים המתאימים לרמה שלכם.

גולשים מומחים

אתם גולשים בהתמדה. זהו הספורט האהוב עליכם. בזמן הגלישה, אתם חותרים לקו הגולשים, עושים "כמו ברווז" כדי לעבור מתחת לשבירת הגל אם אתם על גלשן קצר, או עושים "גלגול צב" אם אתם על גלשן ארוך. אתם נחושים אל מול גלים עוצמתיים הגבוהים ממטר אחד. אתם מסוגלים לגלוש על כל סוגי הגלים ומפגינים מיומנות גבוהה הן בסיבובים והן בפניות ארוכות. עיצבנו עבורכם מגוון גלשנים המתאימים למיומנות ולמבנה גוף שלכם.

בחרו את הגלשן שלכם בהתאם למבנה הגוף

התאימו את הגלשן לגודל שלכם

אם רק התחלתם לגלוש, רצוי לבחור גלשן בעל נפח גדול. ככל שהנפח גדול יותר, כך יותר קל לגלוש ויותר מהר לרכב על הגלים. גלשני קצף הם בחירה טובה למתחילים כי הם מאפשרים יכולת ציפה ולכן יציבות. זה יבטיח שתישארו למעלה אחרי שתצאו לדרך.

גודל הגלשן מותאם למשקל ולגובה שלכם. ככל שהמשקל שלכם גדול יותר, הגלשן צריך להיות ארוך ועבה יותר. בחרו בזהירות. האורך מצוין ביחידות אימפריאליות (1 רגל = כ-30 ס"מ). 

בחרו את הגלשן שלכם לפי סוג הגלים

לא משנה אם אתם גולשים מתחילים, מנוסים או מומחים- חלק מהכיף זה לדעת איך לבחור את הגלשן המתאים לסוג הגל. מקווים שלא תתאכזבו, אבל אין אף גלשן שמתאים בדיוק לגולש מסוים או לכל תנאי הגלים. אם אתם רוצים לגלוש באופן קבוע, עליכם לבנות אוסף של גלשנים שונים בעלי צורות וגדלים שונים המתאימים לכל מזג אוויר ולכל מקום.


יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר