תקנון הגרלה

רכישה ראשונה מעל 299 ש"ח באפליקציית דקטלון ישראל בע"מ


  1. הגדרות

  1. "אתר החברה"

    אתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.decathlon.co.il .

  2. "הגרלה"

    ההגרלה שתערוך החברה במועד הנקוב בסעיף ‏‏5 לתקנון זה.

  3. "ההיתר הכללי"

    היתר כללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית לפי חוק העונשין התשל"ז – 1977.

  4. "הזוכה"

    משתתף אשר הוגרל ועלה בהגרלה, הגיע לסניף פתח תקווה לאיסוף הפרס והזדהה באמצעות תעודה מזהה.

  5. "החברה"

    עורכת ההגרלה – דקטלון ישראל בע"מ, ח.פ 515523256.

  6. "המשתתף"

    כל אדם אשר ביצע רכישה ראשונה באפליקציה של חברת דקטלון ישראל בע"מ, בסכום של מעל 299 ש"ח (לא כולל עלות המשלוח).

  7. "הפרסים"

    שלושה פרסים כמפורט בנספח א' לתקנון זה המהווה חלק בלתי נפרד ממנו.

  8. "מספר זוכה"

    מספר סידורי אשר עלה כמספר הזוכה בהגרלה.

  9. "מפקח ההגרלה"

    עו"ד עידו פרישתא ממשרד ארנון, תדמור-לוי ושות' – משרד עורכי דין, מ.ר 42191.


  1. מהות הפעילות

  1. 2.1. כל משתתף אשר יבצע רכישה ראשונה באמצעות אפליקציית דקטלון ישראל במהלך תקופת הפעילות, ייכנס באופן אוטומטי למאגר המשתתפים בהגרלה.

  2. 2.2. ביום 24.6.2025, תערוך החברה הגרלה, במסגרתה יוגרלו מבין כלל המשתתפים שלושה זוכים, אשר יזכו כל אחד בשובר מתנה (Gift Card) בשווי של 1,000 ש"ח למימוש בחנויות החברה. החברה תיידע את הזוכים על זכייתם באמצעות שיחת טלפון ואימייל.

  3. 2.3. הזוכים יקבלו הודעת דוא"ל ושיחת טלפון מנציג שירות הלקוחות של החברה. במהלך שיחת הטלפון יתבקשו הזוכים לבחור את הסניף אליו ברצונם לגשת לצורך איסוף כרטיס המתנה מבין הסניפים שתציע להם דקטלון. מיקום איסוף הפרס ייקבע בהתאם לבחירת הזוכה בשיחה.


  1. מועדי הפעילות

  1. 3.1.תקופת הפעילות תתקיים בין התאריכים 8-21.6.2025 (כולל) (להלן: "תקופת הפעילות").

  2. 3.2. החברה תהיה רשאית מכל סיבה שהיא, לעדכן את המועדים הנקובים בתקנון זה, כולם או חלקם, וכן לשנות את תנאיהם, מועדיהם או כל פרט אחר הקשור אליהם, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

  1. זכות השתתפות בהגרלה

  1. 4.1. הזכאות להשתתף בהגרלה מוקנית לכל אדם אשר במהלך תקופת הפעילות, ביצע רכישה ראשונה בסכום כולל של 299 ש"ח ומעלה (לא כולל עלות משלוח). ההשתתפות בהגרלה מוגבלת לביצוע רכישה ראשונה בלבד.

  2. 4.2. לא יורשו להשתתף בהגרלה משתתפים העונים על ההגדרות הבאות:

    4.2.3. החברה או מי מטעמה, המפקח או מי מטעמו, מנהליהם, שותפיהם, עובדיהם ובני משפחותיהם.

  3. 4.3. משתתף אשר השתתפותו אסורה על פי תקנון זה אינו זכאי להשתתף או לזכות בהגרלה.

  4. 4.4. אם מסיבה כלשהי משתתף שאינו זכאי להשתתף בהגרלה זכה בהגרלה או החל במימוש הזכייה ובקבלת הפרס, תהא זכייתו (לכאורה) בטלה מעיקרה ויהא עליו להשיב לחברה את הפרס אשר קיבל (או את שוויו הריאלי אם הפרס לא ניתן להשבה).


  1. מועד וביצוע ההגרלה

  1. 5.1. בתום תקופת הפעילות, תאסוף החברה את פרטי כלל המשתתפים אשר עמדו בתנאי הזכאות והשלימו רכישה ראשונה מעל 299 ש"ח, באפליקציית דקטלון ישראל, במהלך תקופת הפעילות.

  2. 5.2. ההגרלה לזוכים תתבצע ביום 24.6.2025, במסגרתה יוגרלו שלושה זוכים באופן אקראי. ההגרלה תתבצע באמצעים ממוחשבים, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה

  3. 5.3. ההגרלה תערך במשרדי החברה שברחוב הסדנה 1, כפר סבא, בנוכחות המפקח או מי מטעמו.

  4. 5.4. על עסקת המרת נקודות לשוברים, חלים כללי הביטול של עסקאות מכר מרחוק לפי חוק הגנת הצרכן, התשמ״א סך הכל במסגרת ההגרלה יוגרלו 3 זוכים.

  1. בירור הזכייה

  1. 6.1. עד 3 ימי עסקים מיום ההגרלה החברה תעדכן את הזוכים על זכייתם באמצעות שיחה טלפונית ו/או באמצעות הודעה בכתב שתשלח בדוא"ל.


  1. קבלת פרסי ההגרלה

  1. 7.1. לאחר פרסום תוצאות ההגרלה כאמור לעיל, ולאחר שהזוכה יבחר את הסניף ממנו ברצונו לאסוף את הפרס, יהיה זכאי לממש את זכייתו ולקבל את כרטיס המתנה בהגיעו לסניף שנבחר, בכפוף להצגת תעודה מזהה, שתואמת לפרטים האישיים של הזוכה כפי שנמסרו לצורך ההגרלה.

  2. 7.2. מובהר, כי החברה תאפשר לזוכים לקבל את הפרס במשך תקופה בת 30 ימים ממועד ההודעה לזוכים. בחלוף מועד זה, לא יהיו זכאים המשתתפים לכל פרס שהוא, אף אם הם הוגרלו כזוכים.

  1. פרסי ההגרלה

  1. 8.1. כל אחד מהזוכים בהתאם לתקנון זה יקבל פרס לפי רשימת הפרסים המצורפת כ נספח א' לתקנון זה. הזוכה יתבקש לאשר בכתב את קבלת הפרס.

  2. 8.2. הפרס אינו ניתן להמרה, לא בכסף ולא בשווה כסף ולא בכל פרס או מוצר אחר, אלא אם צוין אחרת במפורש.

  3. 8.3. החברה תהייה רשאית, בכל עת ולפי שיקול דעתה, לשנות או להחליף את הפרס בפרס אחר בשווי דומה או לשנות את מועדי מימוש הפרס או לבטלו. מובהר, כי זכות זו אינה מוענקת לזוכה והוא לא יהיה רשאי לדרוש במקום הפרס כסף או שווה ערך כסף.

  4. 8.4. מובהר כי הזכייה הינה אישית ואינה ניתנת להעברה לאחר.

  5. 8.5. מימוש הזכייה בפרס הינה באחריותו הבלעדית של הזוכה.

  6. 8.6. תשלום כל מס אשר יחול, ככל שיחול על הפרס ישולם על ידי הזוכה.


  1. פרסום

  1. 9.1. חברי מועדון זכאים להטבה בלעדית של החזר כספי או החלפת מוצר מעבר לתקופה לה המחויבת על החברה תפרסם את התקנון באפליקציית החברה, אתר החברה ובסניפי הרשת.

  2. 9.2. לאחר המועד האחרון לקבלת הפרס (כמפורט בסעיף ‏7.2 לעיל) תפרסם החברה את תוצאות ההגרלה באפליקציית ואתר החברה ובכל דרך אחרת המותרת על פי דין, תוך ציון שמם המלא של הזוכים בפרס ששוויו הכולל מוערך של 3,000 ש"ח בהתאם להוראות ההיתר.

  3. 9.3. בכפוף לאישור הזוכה, תהיה החברה רשאית לעשות שימוש בפרטיו של הזוכה ותמונתו (או כל פרט מזהה אחר שלו) לצורך פרסומים וקידום מכירות מטעמה בכל אמצעי שתבחר, מבלי שהזוכה יהיה זכאי לכל תשלום או תמורה בגין זאת.


  1. פיקוח

  1. 10.1. ההגרלה תיערך בפיקוח מפקח ההגרלה או מי מטעמו.

  2. 10.2. המפקח יהיה אחראי לטיפול בפניות המשתתפים בהגרלה, להכריע בכל מקרה של אי הבנה, ספק או קושי לרבות בפרשנות התקנון וכן להכריע בכל מחלוקת בין עורכת ההגרלה לבין זוכה, מועמד לזכייה, טוען לזכייה ומשתתף בהגרלה.

  3. 10.3. החלטת המפקח הינה סופית ומחייבת והמשתתף מוותר מראש על כל טענה או תביעה בקשר להכרעת המפקח.

  4. 10.4. בתוך 60 יום ממועד ביצוע ההגרלה האחרונה ישלח מפקח ההגרלה דו"ח סיום של ההגרלה לרכז ההגרלות לפרסומת מסחרית במשרד האוצר.

  5. 10.5. דו"ח המפקח יהיה פתוח לעיון הציבור במשרדי המפקח בשעות העבודה המקובלות.

  6. 10.6. המפקח על ההגרלה מוסמך ליתן כל הוראה לגבי אופן ניהול המבצע וההגרלות, בכפוף להוראות תקנון זה ולהוראות ההיתר הכללי.

  1. פיקוח

  1. 11.1. כל משתתף או זוכה מתחייב לפטור את החברה, המפקח או מי מטעמם מכל טענה או תביעה בכל הקשור להגרלה למעט התחייבות החברה לערוך את ההגרלה וכן לאחריותה למסור את פרסי ההגרלה לזוכים אשר זכאים לכך, הכל בהתאם להוראות תקנון זה.

  1. פיקוח

  1. 12.1. בכל מקום בתקנון זה שבו האמור נכתב בלשון זכר, נעשה הדבר מטעמי נוחות בלבד ומתייחס לזכר ונקבה במידה שווה.

  2. 12.2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי תקנון זה ואת תנאי ההגרלה מפעם לפעם והכל בכפוף לאישור המפקח על ההגרלה ולהוראות הדין החלות על המבצע.

  3. 12.3. מבלי לגרוע מכלליות האמור בסעיף ‏‏‏12.2 לעיל, החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את המבצע ולעכב או לבטל את מסירת הפרסים, לפני תום מועד הפעילות האחרונה כל אימת שתתרחש תקלה או אירוע שאינו בשליטתה או שאינו מאפשר את עריכת המבצע בהתאם להוראות תקנון זה.

  4. 12.4. החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא להעניק את הפרס למשתתף שזכה במידה ואותו משתתף נהג במרמה או שלא בדרך שנקבעה בתקנון זה (בין במישרין ובין בעקיפין), או שקיים חשש כי נהג כך, לרבות במקרים המפורטים בסעיפים ‏4.3 ו-‏4.6 להלן. בנוסף, תהיה החברה רשאית למנוע מאותו משתתף את זכייתו (אפילו אם אותו משתתף היה זוכה בהגרלה, לו היו הנסיבות שונות).

  5. 12.5. כל שאלה או טענה או דרישה בקשר למבצע יש להפנות בכתב למפקח על ההגרלה. ככל שהטענה או הדרישה כאמור עניינה בתוצאות ההגרלה יש לפנות אל המפקח על ההגרלה בתוך 14 ימים ממועד בו יידעה החברה את הזוכה על זכייתו. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים בדבר המבצע, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

  6. 12.6. מבצע ההגרלות נערך בהתאם להיתר הכללי ולתנאי תקנון זה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים, יגברו הוראות תקנון זה.

  7. 12.7 על הוראות תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. כל סכסוך או תביעה הנובעים או הקשורים בהוראות תקנון זה יידונו בבתי המשפט המוסמכים בעיר תל אביב-יפו, בלבד.

נספח א' – רשימת הפרסים

מוצר מחיר כמות
שובר מתנה למימוש בחנויות דקטלון 1000 X3

תקנון שובר מתנה

  1. שובר מתנה זה ניתן למימוש בחנויות DECATHLON ישראל בלבד. בירור יתרת הכרטיס - בשירות הלקוחות של דקטלון ישראל בטלפון - 077-9829305.
  2. שובר המתנה ניתן לשימוש ברכישה עד לגובה הסכום אשר טעון בו במועד ביצוע העסקה, ועד לפקיעת תוקף שובר המתנה. הלקוח יוכל להשלים את הרכישה על ידי אמצעי תשלום אחר עד למימוש היתרה או עד תום תוקף הכרטיס, לפי המוקדם מהשניים. שווי שובר המתנה כולל מע"מ כדין.
  3. תוקף שובר המתנה הוא לשנתיים בלבד ממועד רכישתו. שובר מתנה שלא ינוצל עד למועד פקיעתו, יפוג תוקפו, יתרתו לא תכובד, והוא לא יקנה למחזיק בו כל זכות הטבה או דרישה.
  4. במקרה של אובדן או גניבה החברה תפעל, ככל שניתן, לשחזור היתרה הצבורה בשובר, ככל שקיימת, ובלבד שניתן לזהות את פרטי השובר וכי הוא הונפק עבור הפונה.
  5. אי כיבוד שובר המתנה כתוצאה מתקלות תקשורת לא תשמשנה כעילה או טענה כנגד החברה.