איך לבחור פנימית?
יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הצמיג (קוטר ורוחב). לדוגמה, המשמעות של 24 * 2.00 מטר היא שקוטר הצמיג הוא 24 אינץ' ורוחבו 2.00 אינץ'.
בנוסף, תמצאו את המימדים במ"מ ביחידות ETRTO בינלאומיות.
לדוגמה, 50-507 זה צמיג שרוחבו 50 מ"מ עם קוטר פנימי של 507 מ"מ (או 24 * 2.00).
הסרת פנימית
הסירו את הפנימית הישנה באמצעות כפות חליצה של DECATHLON.
בדיקות שיש לבצע לפני שמתקינים את הפנימית החדשה.
יש לבדוק את מצב הגלגל ולהחליפו במידת הצורך.
יש לוודא שאין עצמים נעוצים בצמיג.
בדקו את מצב פסי הגומי בגלגלים.
אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים.
יש לבדוק שאין בעיה אחרת בחישוק שעלולה לגרום נזק לפנימית.
סידור הפנימית
צפו בסרטון שלנו לפני שתתחילו.
נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה כדי למנוע פגיעה.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם.
הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הצמיג כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
הקפידו לא לצבוט את הפנימית כאשר אתם מסדרים אותה.
הרכבת הצמיג
התחילו להרכיב את הגלגל בשסתום.
יש לסיים להרכיב את הצמיג בניגוד לשסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
אין להרכיב את הצמיג בעזרת מברג או כפות חליצה לצמיגים משום שאלה עלולים להיתפס ולנקב את הפנימית.
ניפוח הצמיג
יש לנפח בזהירות את הצמיג לממדים המומלצים על-ידי היצרן (מופיעים על הצמיג בערכים של פאונד - אינץ' רבוע או בר, 1 בר = 14,51 פאונד - אינץ' רבוע).
יש לבדוק בקביעות שהצמיג נמצא בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
עצה מהמומחים
כדי למנוע נקב כתוצאה מצביטה וכדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר מומלץ לבדוק את הצמיג הקדמי לפני כל רכיבה ובמקרה הצורך לנפחו.