תמיכה
ניתן למצוא את כל התוכן הזמין על האופניים שלכם בלחיצה על הקישור להלן:
https://www.supportdecathlon.com
שלדת XCR TRI, מפלצת על גלגלים!
שלדת XCR היא שלדת קרבון בעלת מודול גבוה שעונה על הדרישות של רוכבי האופניים ברמה הגבוהה ביותר.
הטריאתלט השותף שלנו דניס שברוט, פעמיים אלוף אירופה באיש הברזל, רוכב על אופני XCR.
מתוכננים בשיתוף עם Swiss Side, שהמומחיות שלה באווירודינמיקה אפשרה לה לחפש כל הזדמנות לאופטימיזציה ללא פשרות.
כדי לענות על הצרכים התזונתיים של טריאתלון למרחקים ארוכים, מותקנת קופסת בנטו על הצינור העליון שיכולה לאחסן עד 6 חטיפי אנרגיה או ג'לים
מושב XCR TRIATHLON
המיקום הנכון הוא גורם חיוני בביצועים, בפרט כאשר מדובר במבחני זמן.
תכננו מושב שמאפשר התאמות מרובות: גובה, רוחב, עומק וזווית, תוך שימוש במגוון אלמנטים כגון פלטפורמת התמיכה להארכה ומרווחים שונים.
באשר להרחבות, בחרנו בדגם Zipp Vuka Carbon EVO 110 לארגונומיה מושלמת.
הילוכים SRAM RIVAL AXS
בחרנו בהילוכי CLM Triathlon SRAM Rival בשל היעילות והנגישות שלהם:
ידית שמאלית Sram S900 עם קליפר וצינור
ידית ימנית Sram S900 עם קליפר וצינור
מעטפת חיבור Sram AXS Blipbox
לחצני לוויין Sram AXS Blips
לחצני לוויין Sram AXS Clicks
מטען Sram AXS
2סוללות Sram AXS
מעביר קדמי Sram rival AXS
מעביר אחורי 12 הילוכים Sram rival AXS
מחסנית 12 הילוכים Sram rival 10-30
תושבת תחתונה Rival 48x35
מידות ארכובה:
XS/S 170 מ"מ
M/L 172.5 מ"מ
XL 175 מ"מ
גלגלים שוויצרים / צמיגי מישלין
גלגלי Swiss Side הם מהמהירים בשוק, והגיוני לחלוטין שבחרנו בדגמי Hadron² Classic, שהם תקן זהב באווירודינמיקה.
גלגל קדמי: HADRON² Ultimate 625
גלגל אחורי: HADRON² Ultimate 800
עם חישורים וטבורים DT Swiss חסכוניים יותר, HADRON² Classic הם הגלגלים בעלי הביצועים הגבוהים ביותר.
צמיגים 700x25 לצמיגים ללא פנימית Michelin Power Cup
לחץ מומלץ: 5 - 8 בר
אזהרה וכוונון
שימו לב: לעולם אל תלחצו על הבלמים מבלי שהגלגל מחובר, כיוון שאתם עלולים להצמיד את רפידות הבלם זו לזו.
אם הרוטור בא במגע עם הרפידות, להלן הנחיות כיצד לכוונן מחדש את הגלגל והקליפר:
- שחררו את ציר הגלגל
- בלמו בחוזקה והדקו את הציר בו-זמנית
- אם הרוטור עדיין נוגע בבלמים, חזרו על הפעולה ושחררו את הקליפר
- אם אינכם מצליחים לפתור את הבעיה, בקרו באחת מהסדנאות שלנו.
תהליך הרצת הבלמים
הריצו את הבלמים שלכם על כביש שטוח ויבש ללא מכשולים.חשוב לעבור לסירוגין בין הבלמים הקדמיים והאחוריים, ולבצע את השלבים הבאים:
שלב 1: רכבו במהירות של 15 קמ"ש ובלמו בהדרגה כדי להאט עד למהירות של 5 קמ"ש, 10 פעמים ברציפות.
שלב 2: רכבו במהירות של 20 קמ"ש ובלמו בהדרגה כדי להאט עד למהירות של 5 קמ"ש, 10 פעמים ברציפות.
שלב 3: רכבו במהירות של 25 קמ"ש ובלמו בהדרגה כדי להאט עד למהירות של 5 קמ"ש, 10 פעמים ברציפות.
לאחר כל שלב, שחררו את הבלמים ורכבו כמה עשרות מטרים.
עצה לטיפול
שימו לב שחשוב לתחזק באופן קבוע במערכת ההינע שלכם, בפרט אם אתם רוכבים בתנאים קשים (כבישים רטובים ו/או מלוכלכים).
תחזוקה שוטפת תעזור למערכת ההינע שלכם להחזיק מעמד זמן רב יותר.
יש לבדוק בקביעות את השרשרת באמצעות מחוון בלאי השרשרת שלנו.
שזמין באתר שלנו.
איזו מידה?
יש לעיין בטבלת הגיאומטריה של שלדת האופניים.
באופן אידיאלי, אנו ממליצים לבצע בדירת יציבות כדי להפיק את המרב מביצועי האופניים שלכם.
אם אתם מתלבטים בין שני גדלים, אופניים קצרים יותר עדיפים אם אתם מחפשים אופניים תגובתיים ונמרצים יותר. עם זאת, אם אתם מחפשים נוחות ברכיבה למרחקים ארוכים, המידה הגדולה יותר היא ההימור הטוב ביותר שלכם.
דוושות
דוושות אינן כלולות