Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50

DECATHLON

968601

צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50

34.00 ₪
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
  • צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
צינור פנימי לתיקון שסתום Presta עם איטום עצמי 27.5" x 1.90/2.50
מידה :
לא זמין לרכישה אונליין

זמינות

פנימית זו מאפשרת לכם להמשיך לפדל כאשר פנימית רגילה כבר הייתה משתטחת.

יתרונות

אטום למים

הרכב מיטבי כדי להבטיח שהפנימית בעלת איטום טוב.

שימושים מגוונים

גלגלים וצמיגים בקוטר ''27.5 בעלי שסתום Presta (שסתום קטן).
ETRTO 47/64 - 584.

מידע טכני

איך לבחור פנימית?

יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הצמיג (קוטר ורוחב). לדוגמה, 27.5x2.00 משמעותו צמיג עם קוטר של 27.5 אינץ' ש-2.00 אינץ' רוחב .תוכלו למצוא על דופן הצמיג גם את המידות במילימטרים לפי היחידות הבינלאומיות של ETRTO.
לדוגמה, 50-584 משמעותו גלגל ברוחב 50mm עם קוטר פנימי של 584mm (בערך 27x2.00).

הסרת פנימית

הסירו את הפנימית הישנה באמצעות כפות חליצה.

בדיקות שיש לבצע לפני שמתקינים את הפנימית החדשה

יש לבדוק את מצב הצמיג ולהחליף אותו במידת הצורך.
יש לוודא שאין חלקים נעוצים בצמיג.
יש לבדוק את מצב פסי הגומי בחישוקים.
אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים.
יש לוודא שאין בעיה אחרת בחישוק שעלולה לגרום נזק לפנימית.

הרכבת הפנימית

צפו בסרטון שלנו לפני שתתחילו.
נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה למניעת פגיעות.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם.
הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הצמיג כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
הקפידו לא לצבוט את הפנימית כאשר אתם מסדרים אותה.

הרכבת הצמיג

יש להתחיל על ידי הרכבת הצמיג לגלגל מהצד ההפוך לזה של השסתום.
יש לסיים להרכיב את הצמיג בנקודת השסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
אין להרכיב את הצמיג בעזרת מברג או כפות חליצה לצמיגים משום שאלה עלולים להיתפס ולנקב את הפנימית.

ניפוח הצמיג

יש לנפח בזהירות את הצמיג לממדים המומלצים על-ידי היצרן (מופיעים על הצמיג בערכים של PSI או באר, 1 באר = 14.51 PSI).
יש לבדוק בקביעות שהצמיג נמצא בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.

המלצה מהמומחים

כדי למנוע נקב כתוצאה מצביטה וכדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר, מומלץ לבדוק ובמקרה הצורך לנפח את הצמיג הקדמי לפני כל רכיבה.

משקל:

350g

3-5 Business days

3-5 ימי עסקים