Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
  • מגפי הגנה לסוסים - שחור
  • מגפי הגנה לסוסים - שחור
  • מגפי הגנה לסוסים - שחור
  • מגפי הגנה לסוסים - שחור
מגפי הגנה לסוסים - שחור

FOUGANZA

8529059

מגפי הגנה לסוסים - שחור

79.00 ₪
  • מגפי הגנה לסוסים - שחור
  • מגפי הגנה לסוסים - שחור
  • מגפי הגנה לסוסים - שחור
  • מגפי הגנה לסוסים - שחור
מגפי הגנה לסוסים - שחור
מידה :
לא זמין לרכישה אונליין

זמינות

המגפיים הרב-תכליתיים למפרק הכפיתה (הקרסול) של הסוס נוצרו על ידי מהנדסי Fouganza שלנו כדי להגן על גפיו האחוריים של סוסך.

יתרונות

הגנה מפני פגיעה

קליפה וספוג המכסה את הגיד, עמידים לאורך זמן, אשר עוצבו מחדש.

נוחות למשתמש

נוחות אופטימלית, הודות לקצף החלק בתוך הקליפה.

נוחות שימוש

הידוקים רחבים ומתכווננים ההופכים את המגפיים לקלים לנעילה והתאמה.

שימושים מגוונים

רב-תכליתיים באופן מדהים: עוצבו לאימון, פעילות פנאי ותחרויות.

תחזוקה קלה

הברש או נגב בספוג לח להחזרת מגפי מפרק הכפיתה שלך למצב טוב כמו חדש.

מידע טכני

הגנה נוחה:

המעצבים שלנו לקחו על עצמם את האתגר לעצב מוצרים שבהם משולבת יעילות עם נוחות, ובה בעת מובטח כי לסוסך נוח כשהוא מתאמן. לכן הם הגו את המגפיים הרב-תכליתיים האלה למפרק הכפיתה, המתאימים לסוסים מכל צורה או גודל. עם קליפה בעיצוב מחודש, אשר נוצקה מפלסטיק גמיש אך עמיד, ו-6 מ"מ של ספוג רך בחלק הפנימי, מגפיים אלה מקיפים לחלוטין את גפת סוסך, כדי להגן עליה מהשתפשפות ולהפסיק דפיקות בכפיתות ובגידים.

זווג אותם עם מגפי גידים 500 לקפיצות ו/או עם מגפי שפשוף 500:

על מנת להקנות לסוסך את ההגנה הטובה ביותר לגפותיו בעת אימון או תחרות, תוכל גם לזווג את מגפי מפרק הכפיתה שלך עם מגפיים מדגם 500. הם עשויים מאותם חומרים ומציעים את אותן רמות הגנה, נוחות והתאמה לגפותיו הקדמיות של סוסך. תקנות קפיצות הראווה התחרותיות מחייבות את נעילתם של כל מגפי המגן האלה, המוצעים במגוון צבעים. כל מה שעליך לעשות כעת הוא להסתובב במסלול ללא תקלות כלשהן!

הן מעוצבות לכל הדיסציפלינות:

מגפיים למפרק הכפיתה מדגם 500 מהירים וקלים לנעילה, הודות ללשונית נצמדת מתכווננת, וניתן להשתמש בהם לצרכים שונים. הם מגנים על סוסך בעת רכיבה קלה או אימונים במישור שטוח או בקפיצות ראווה. מגפיים אלה תואמים לכלליהן של תחרויות מסוימות לקפיצות ראווה!

לכל הסוסים:

הואיל וכל הסוסים שונים, מגפיים למפרק הכפיתה מדגם 500 עוצבו כך שיתאימו לכמה שיותר סוסים ויאפשרו לכל סוס את רמות הביצועים והנוחות הדרושות. הודות לקצף הסינטטי בחלק הפנימי, שהוא נוח באופן קיצוני, ומערכת הלשוניות הנצמדות המתכווננות, מגפי מגן אלה ננעלות בקרבה רבה לגפת הסוס. הקליפה אף נבדקה במספר רב של סוסים שונים, על מנת להבטיח שהיא תעבוד באופן מושלם!

הגנה על גפי סוסך:

ייתכן שזה לא נראה כך, אך חלקי גוף אלה שבריריים! הגידים ומפרקי הכפיתה הם אזורים בגוף סוסך הזקוקים להגנה טובה! בין אם אתה מתאמן, עוסק ברכיבה קלה או מתחרה, ודא שגפיו האחוריים של סוסך מוגנים בעזרת המגפיים הנכונות או הפריטים העוטפים הנכונים למפרק הכפיתה. קל למדי להיווצר מצב שבו גפיהם של סוסים משתפשפים זו כנגד זו או שטלפיהם נתפסים לגפיהם האחרות, מצב העלולל להוביל לפציעה! מגפי קפיצה מדגם 500 קלים לנעילה במקומן ומספקים הגנה אמיתית.

טיפול קל:

מגפיים למפרק הכפיתה מדגם 500 הם בעלי תכונות טכניות וקשיחות ומעוצבים כך שיתאימו למגוון רחב של סוסים, עם היתרון הנוסף הטמון בכך שקל לנקותם. האם אי-פעם דהרת על סוסך על פני בוץ? תן למגפיים להתייבש ולאחר מכן הברש אותם במהירות, במיוחד בכל אותם החלקים הבאים במגע עם גפי סוסך. ייתכן שיהיה צורך לנגב אותם בספוג לח לפיניש. או אם הנך מעדיף, תוכל גם לשטוף אותם. והנה - המגפיים למפרק הכפיתה מוכנים שוב לשימוש!

3-5 Business days

3-5 ימי עסקים