Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0
  • חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור
  • חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור
  • חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור
  • חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור
חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור

DOMYOS

8484547

חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור

34.00 ₪
  • חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור
  • חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור
  • חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור
  • חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור
חזיית ספורט עם תמיכה קלה, דגם 100 - שחור
צֶבַע :
מידה :
לא זמין לרכישה אונליין

זמינות

יצרנו חזיית ספורט לפעילויות בעצימות נמוכה: אימון כוח, פעילות גופנית קלה, מתיחות, פילאטיס.

יתרונות

תמיכה בחזה

קלילה: מפחיתה את תנועת החזה* ב-16% במהלך פעילויות בעצימות נמוכה.

נידוף לחות

בד נושם שמתייבש במהירות ושומר על יובש הגוף במשך האימון.

ניתן להתאמה

חזיית ספורט ללא אפשרות התאמה.

גמישות

קלות תנועה הודות לאלסטן בבד.

עיצוב החזה

ניתן להתאים לחזיית הספורט קאפים נשלפים להדגשת החזה.

מידע טכני

קאפים רכים עם אפשרות להוסיף רפידות ספוג.

חזיית הספורט עם תמיכה קלה מדגם 100 מעוצבת עם קאפים רכים ללא ריפוד.אפשר להוסיף רפידות ספוג דרך הפתחים המיוחדים בדגם זה.

חזיית ספורט שעוצבה לפעילות כושר בעצימות נמוכה

חזיית הספורט עם התמיכה הקלה מדגם 100 תתאים במיוחד לפעילות כושר בעצימות נמוכה*, כמו מתיחות ואימוני כוח. רמת התמיכה מתאימה במיוחד לחזה קטן.
אפשר להוסיף רפידות ספוג דרך הפתחים המיוחדים בדגם זה.*מפחיתה את הזעזועים ב-16% בהשוואה לחזייה רגילה, במהלך פעילויות כושר בעצימות נמוכה.

פריט חובה לספורט, להגנה על החזה

בזמן האימונים, מופעל עומס רב מהרגיל על החזה, שנתמך בעיקר על ידי העור. בכל גיל ובכל מידה, התנועות והקפיצות של החזה במהלך הפעילות הגופנית עשויות ליצור כוח בשיעור של עד פי חמש ממשקלו האמיתי. חזיית ספורט תספק את התמיכה והנוחות שדרושות במהלך פעילות גופנית. היא מגנה על החזה מזעזועים, מכאב ומצניחה מוקדמת.

בחירת התמיכה המתאימה: לא חלשה מדי, לא חזקה מדי

התנועות במהלך פעילויות ספורט מותחות את העור ואת רצועת החזה. ללא תמיכה נאותה, אתן עלולות להתנסות בכאב או בצניחה מוקדמת. אבל גם תמיכה רבה מדי עלולה להזיק במשך הזמן: החזייה חייבת להתאים באופן מושלם למידת החזה ולעוצמת האימון. המטרה היא להגן על החזה מבלי לשנות את התנועה הטבעית שלו.

שלוש רמות תמיכה לפי סוג האימון

עיצבנו את חזיות הספורט שלנו בשלוש רמות תמיכה לפי סוג האימון: תמיכה קלה לפעילויות עם תנועות חזה קלות (פילאטיס, מתיחות, אימוני כוח); תמיכה בינונית לפעילויות עם קפיצות ברמה בינונית ללא חזרות (ריקוד אירובי, אימונים אירוביים); תמיכה גבוהה לפעילויות עם תנועה אינטנסיבית (מדרגה, ריצת הליכון, טרמפולינה).

בחירת המידה הנכונה של חזיית הספורט

אם החזייה מתאימה היטב, תוכלו להיות בטוחות שהיא תתמוך בחזה ושיהיה לכן נוח. כדי לבחור את המידה הנכונה, יש למדוד את היקף החזה עם סרט מדידה (ללא חזייה): עמדו מול מראה; החזיקו את סרט המדידה במאוזן בגב העליון, בקרבת הקצה התחתון של השכמות;
הקיפו את החזה בחלקו המלא ביותר; מדדו מבלי להדק יותר מדי; ניתן לעיין בטבלה בהמשך כדי למצוא את המידה שלכן.

איך מעוצבות חזיות Domyos?

חזיות הספורט של Domyos עוצבו על ידי צוות הספורט שלנו כדי לאפשר נוחות טובה יותר ולמנוע בעיות בריאותיות. אנחנו לא משתמשים בברזלים כי הם עלולים לגרום לפציעות וללחוץ על בלוטות הלימפה, אנחנו משתמשים במעט תפרים סביב הפטמה כדי למנוע גירויים ובוחרים ברכיבים מנדפי זיעה לנוחות רבה ולהפחתת הסיכון לגירוי בעור.

כיצד נבדקות חזיות Domyos?

כל הדגמים שלנו מאומתים במעבדות באמצעות הבדיקה שלנו לתמיכה בחזה, שמודדת את יכולתם להפחית את האצת החזה במהלך פעילויות גופניות*. בהתאם לתוצאות, הם מדורגים בסולם של 1 עד 5: 1 לתמיכה קלה, 3 לתמיכה בינונית ו-5 לתמיכה גבוהה.*חזיות הספורט של Domyos מבטיחות הפחתה בהאצת החזה בשיעור של 10% לפחות (רמה 1) ועד 50% (רמה 5) בהשוואה לחזייה רגילה.

האם מוצרי Decathlon נבדקים לפני שהם נמכרים?

כמובן! כל הבדים שלנו חייבים לעבור בהצלחה בדיקות מעבדה מחמירות כדי לוודא שהם נוחים ובטוחים. אנחנו בודקים את עמידות הצבע שלהם, עמידות בכביסות חוזרות, נידוף זיעה ועוד - אנחנו קוראים להם "מבחני שטח".
ואחר כך? ספורטאים כמוכם, בודקים את המוצרים במהלך הפעילויות הגופניות שלהם. אנחנו מקשיבים למשוב שלהם, מנתחים אותו ומתקנים את מה שדורש שיפור, כדי שתוכלו ליהנות מהמוצרים החדשים!

Domyos מחויבת לכדור הארץ

עיצבנו את המוצר הזה מ-70% פוליאסטר ממוחזר. למה זה חשוב? מפני שבנוסף לכך שהמוצר שימושי מבחינה טכנית, הוא גם מעוצב באופן ידידותי לסביבה. כך זה מבוצע: חוטי פוליאסטר מיוצרים מנפט.השימוש בפוליאמיד ממוחזר מאפשר איסוף ושימוש חוזר במוצרים שנועדו להשלכה, כמו שאריות ייצור ובקבוקי פלסטיק, במקום להשתמש במשאבי נפט חדשים. וזה צעד בכיוון הנכון!

3-5 Business days

3-5 ימי עסקים