על מנת לאמוד את התבלות הצמיגים כדי לדעת מתי יש להחליפם, יש לבחון את דופן הצמיג. סימני בלאי כוללים
:
- התפוררות הסוליה
- הופעת סדקים קטנים ועמוקים
- ניתן לראות שכבה פנימית.
בכל המקרים הללו הצמיג בלוי ויש צורך להחליפו.
כיצד להסיר צמיג
על מנת להסיר את הצמיג, יש תחילה להוציא את האויר מהפנימית עד שלא יוצא עוד אויר.
לאחר הוצאת האויר, יש להשתמש במנוף צמיגים להסרת הצמיג מהחישוק.
כיצד להרכיב צמיג
על מנת להרכיב את הצמיג בחזקה, יש למקם צד אחד של הצמיג בתוך תחתית החישוק. לאחר מכן, נפחו את הפנימית עד כ-30% לפני הכנסתה לצמיג (ניפוחה מראש מפחית את הסיכון לצביטת הפנימית). לאחר מכן, יש למקם את הצד השני של הצמיג בתוך החישוק, התחילו מהצד המנוגד לשסתום. לפני ניפוח הפנימית עד הסוף, יש לוודא שהיא שאינה לחוצה בין הצמיג לחישוק.
כיצד לנפח את הצמיג כראוי
יש לנפח את הצמיג בזהירות. הלחץ המומלץ מוטבע על דפנת הצמיג וכן על דף מידע המוצר (זמין באתר).
בדוק שהצמיגים שלך בנפח הנכון לרכיבה שלך לפני כל יציאה.
טיפ מהמומחים
כאשר אתם מנפחים את הצמיג שלכם, ודאו שאתם מנפחים אותו ללחץ המתאים לקרקע שאתם תרכבו עליה ומעל לכל, לתנאי מזג האוויר שאתם תרכבו בהם. לרכיבה במזג אויר גשום, הנמיכו את לחץ הצמיג על מנת להגביר את כוח הגרירה של הצמיג. מצד שני, בעת רכיבה במזג אוויר יבש, יש להגדיל את מידת הלחץ בצמיג לביצועים טובים יותר.
שם המאפיין
שימוש : שטח יבש ותלול
גודל צמיג : 26x1.95
דפנות : קשיחה
ETRTO : 47-559
TPI : 22
משקל : 840 גרם
טיפ אחסון
זהו צמיג עם דופן קשיח; בכדי שלא יינזק, הימנעו מלקפל אותו. אחסנו אותו בצורה המקורית שלו.
נבחן על ידי
ב-B'Twin אנו יוצרים את צמיגי המחר. מהנדסי המו"פ שלנו מעצבים את הצמיגים שלנו במרכז הראשי הבינלאומי שלנו בליל, צרפת. לאחר מכן הצמיגים נבדקים במעבדות שלנו וכן בשימוש בשטח על ידי צוות הרכיבה המקצועי שלנו על מנת לוודא איכות מצוינת. מומחיות זו מצויינת על מגוון צמיגי B'Twin שלנו עם התווית "עוצב בצרפת".
על מנת לאמוד את התבלות הצמיגים כדי לדעת מתי יש להחליפם, יש לבחון את דופן הצמיג. סימני בלאי כוללים
:
- התפוררות הסוליה
- הופעת סדקים קטנים ועמוקים
- ניתן לראות שכבה פנימית.
בכל המקרים הללו הצמיג בלוי ויש צורך להחליפו.
כיצד להסיר צמיג
על מנת להסיר את הצמיג, יש תחילה להוציא את האויר מהפנימית עד שלא יוצא עוד אויר.
לאחר הוצאת האויר, יש להשתמש במנוף צמיגים להסרת הצמיג מהחישוק.
כיצד להרכיב צמיג
על מנת להרכיב את הצמיג בחזקה, יש למקם צד אחד של הצמיג בתוך תחתית החישוק. לאחר מכן, נפחו את הפנימית עד כ-30% לפני הכנסתה לצמיג (ניפוחה מראש מפחית את הסיכון לצביטת הפנימית). לאחר מכן, יש למקם את הצד השני של הצמיג בתוך החישוק, התחילו מהצד המנוגד לשסתום. לפני ניפוח הפנימית עד הסוף, יש לוודא שהיא שאינה לחוצה בין הצמיג לחישוק.
כיצד לנפח את הצמיג כראוי
יש לנפח את הצמיג בזהירות. הלחץ המומלץ מוטבע על דפנת הצמיג וכן על דף מידע המוצר (זמין באתר).
בדוק שהצמיגים שלך בנפח הנכון לרכיבה שלך לפני כל יציאה.
טיפ מהמומחים
כאשר אתם מנפחים את הצמיג שלכם, ודאו שאתם מנפחים אותו ללחץ המתאים לקרקע שאתם תרכבו עליה ומעל לכל, לתנאי מזג האוויר שאתם תרכבו בהם. לרכיבה במזג אויר גשום, הנמיכו את לחץ הצמיג על מנת להגביר את כוח הגרירה של הצמיג. מצד שני, בעת רכיבה במזג אוויר יבש, יש להגדיל את מידת הלחץ בצמיג לביצועים טובים יותר.