יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הגלגל (קוטר ורוחב). ).
לדוגמה, משמעות 26 x 2.20 היא שהצמיג בקוטר של 26" ורוחבו 2.2.
בנוסף, תמצאו את המימדים במ"מ ביחידות ETRTO בינלאומיות. לדוגמא, 50-559 אומר שהצמיג ברוחב 50 מ"מ עם קוטר פנימי של 559 מ"מ (בערך 26 X 2.00 אינץ').
הסרת פנימית
B'Twin (מק"ט 8047839). הסירו את הפנימית הישנה באמצעות מנופי הצמיגים של.
בדיקות שיש לבצע לפני התקנת פנימית
בדקו את המצב של הצמיג שלכם והחליפו אותו אם יש צורך. .
ודאו שאין חלקים נעוצים בצמיג.
בדקו את מצב פסי הגומי בחישוקים שלכם
.
אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים
.
בדקו שאין בעיה אחרת בחישוק שלכם שיכולה לגרום נזק לפנימית..
הרכבת הפנימית
נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה למניעת פגיעות
.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם.
הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הגלגל כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
תבדקו שאינם צובטים את הפנימית בזמן שאתם מסדרים אותה..
הרכבת הצמיג
התחילו על ידי הרכבת הצמיג לגלגל מהצד ההפוך לזה של השסתום.
סיימו להרכיב את הצמיג בנקודת השסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
לעולם אין להרכיב צמיג עם מברג או עם כפות לצמיגים כי אלו עלולים לצבוט ולנקב את הפנימית.
ניפוח אוויר בצמיג
נפחו את הצמיג בזהירות על פי לחץ האוויר המומלץ על ידי היצרן (ניתן לראות את דופן הצמיג ביחידות PSI או בר; 1 בר = 14.51 PSI
.
בדקו בקביעות שהצמיג שלכם בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
המלצה מהמומחים
כדי להימנע מתקרים הנגרמים מצביטת הפנימית, וכדי לקבל ביצוע מיטבי של הצמיג, אנו ממליצים לבדוק את לחץ האוויר בצמיג ולנפח אותו במידת הצורך לפני כל רכיבה.
כדי להבטיח איכות אופטימלית, 100% מהפנימיות שלנו מנופחות למשך 8 שעות..
הרכב
חלק עיקרי : 90.0% גומי - איזובותילן איזופרן גומי (IIR) - בוטיל, חלק עיקרי : 10.0% פליז
בחירת פנימית
יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הגלגל (קוטר ורוחב). ).
לדוגמה, משמעות 26 x 2.20 היא שהצמיג בקוטר של 26" ורוחבו 2.2.
בנוסף, תמצאו את המימדים במ"מ ביחידות ETRTO בינלאומיות. לדוגמא, 50-559 אומר שהצמיג ברוחב 50 מ"מ עם קוטר פנימי של 559 מ"מ (בערך 26 X 2.00 אינץ').
הסרת פנימית
B'Twin (מק"ט 8047839). הסירו את הפנימית הישנה באמצעות מנופי הצמיגים של.
בדיקות שיש לבצע לפני התקנת פנימית
בדקו את המצב של הצמיג שלכם והחליפו אותו אם יש צורך. .
ודאו שאין חלקים נעוצים בצמיג.
בדקו את מצב פסי הגומי בחישוקים שלכם
.
אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים
.
בדקו שאין בעיה אחרת בחישוק שלכם שיכולה לגרום נזק לפנימית..
הרכבת הפנימית
נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה למניעת פגיעות
.
יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם.
הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הגלגל כך שהיא תתאים בתוך החישוק.
תבדקו שאינם צובטים את הפנימית בזמן שאתם מסדרים אותה..
הרכבת הצמיג
התחילו על ידי הרכבת הצמיג לגלגל מהצד ההפוך לזה של השסתום.
סיימו להרכיב את הצמיג בנקודת השסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית.
לעולם אין להרכיב צמיג עם מברג או עם כפות לצמיגים כי אלו עלולים לצבוט ולנקב את הפנימית.
ניפוח אוויר בצמיג
נפחו את הצמיג בזהירות על פי לחץ האוויר המומלץ על ידי היצרן (ניתן לראות את דופן הצמיג ביחידות PSI או בר; 1 בר = 14.51 PSI
.
בדקו בקביעות שהצמיג שלכם בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
המלצה מהמומחים
כדי להימנע מתקרים הנגרמים מצביטת הפנימית, וכדי לקבל ביצוע מיטבי של הצמיג, אנו ממליצים לבדוק את לחץ האוויר בצמיג ולנפח אותו במידת הצורך לפני כל רכיבה.