פנימית תיקון עצמי 26

8009080

B'TWIN

מיועד ל מונע פאנצ'רים. מאפשרת לכם להמשיך לרכב בזמן תקר בפנימית רגילה.
פנימית לתיקון עצמי 26x1.7 עד 26x2.2 עם שסתום Schrader. החומר האוטם בתוך הפנימית מתקן באופן אוטומטי תקרים.

- המוצר אינו זמין במלאי -

לקניה
     בחנות

צפייה בכל החנויות

יתרונות‎
תאימותשסתום 26" תוצרת Schrader (שסתום גדול) לצמיגים וגלגלים.
עמידות בפני ניקובהנוזל שבתוך הפנימית סותם נקבים קטנים (קטנים מ3 מ"מ).
עמידות בפני מיםהחור נאטם בזמן הרכיבה.
אחריות2 שנים
שאלות ותשובות

1
איך לבחור פנימית
יש לבדוק את כל הפרטים המופיעים על דופן הגלגל (קוטר ורוחב). ). לדוגמה, המשמעות של 26X2.20 היא שהצמיג בקוטר של 26 אינצ'ים ורוחבו 2.2 אינצ'ים. בנוסף, תמצאו את המימדים במ"מ ביחידות ETRTO בינלאומיות. לדוגמה, 50-559 זהו גלגל ברוחב 50 מ"מ עם קוטר פנימי של 559 מ"מ (או 26X2.00).
2
הסרת פנימית
הסירו את הפנימית המשומשת בעזרת כפות חליצה תוצרת B'Twin (קוד פריט 8047839).
3
מה צריך לבדוק לפני שאתם מתקינים את הפנימית החדשה
בדקו את המצב של הצמיג שלכם והחליפו אותו אם יש צורך. . ודאו שאין חלקים נעוצים בצמיג. בדקו את מצב פסי הגומי בחישוקים שלכם . אפילו התעקמות קלה של החישוק יכולה לגרום לתקרים. בדקו שאין בעיה אחרת בחישוק שלכם שיכולה לגרום נזק לפנימית.
4
סידור הפנימית
צפו בסרטון שלנו לפני שתתחילו. נפחו מעט את הפנימית לפני ההרכבה למניעת פגיעות . יש להרכיב את השסתום ולוודא שאתם משתמשים בשסתום הנכון עבור החישוק שלכם. הכניסו את הפנימית בשלמותה לתוך הגלגל כך שהיא תתאים בתוך החישוק. הקפידו לא לצבוט את הפנימית כאשר אתם מסדרים אותה.
5
הרכבת הצמיג
התחילו על ידי הרכבת הצמיג לגלגל מהצד ההפוך לזה של השסתום. סיימו להרכיב את הצמיג בנקודת השסתום כדי להימנע מצביטת הפנימית. אין להרכיב את הצמיד בעזרת מברג או מנוף צמיגים משום שאלה עלולים להיתפס ולנקב את הפנימית.
6
ניפוח הצמיג
נפח בזהירות את הצמיג שלך לממדים המומלצים על-ידי הייצרן (מופיעים על הצמיג בערכים של פאונדאינץ' רבוע או באר, 1 באר = 14.51 פאונדאינץ' רבוע). בדקו בקביעות שהצמיג שלכם בתנוחה הנכונה בזמן ניפוח הצמיג.
7
המלצה מהמומחים
כדי להימנע מתקרים הנגרמים מצביטה וכדי לקבל ביצוע מיטבי של הצמיגים, אנו ממליצים לך לבדוק את לחץ האוויר בצמיג ולנפח אותו במידת הצורך.
8
משקל :
320 גרם
מידע נוסף
הרכב
ממברנה : 100.0% גומי - איזובותילן איזופרן גומי (IIR) - בוטיל

מבחן
הפנימיות שלנו נבדקות כל הזמן על ידי צוות המומחים שלנו, למשל צוות מירוץ U-19 PRO וצוות מירוץ אופני הרים.

מבחן מוצר
כדי להבטיח איכות אופטימלית, 100% מהפנימיות שלנו מנופחות למשך 8 שעות.

טיפים לאחסון
יש לשאת את הפנימיות בתוך מיכל כדי להגן עליהן מפני ניקובים (תיק כלי עבודה, אריזה מקורית וכו').

טיפים לאחזקה ושימור
המידה של הגלגל מופיעה על דופן הצמיג שלכם. קחו עמכם תמיד פנימית רזרבית ומשאבה.
סדר לפי
Failed to self-seal
Used for עד שבוע
Punctured on only my second use (on not particularly rough roads/tracks). Self repair failed to work and I had to walk home and resort to the good old puncture repair kit.
תגובת המותג
I'm sorry to read that the innertube did not seal itself. Holes made by thorns, small pieces of flint or small pinch flats should seal up with no issue as long as you keep on riding (important not to stop riding), the motion of the wheels spinning plugs the hole. If you continued to ride and the puncture persisted, the hole may have been too large.
If you believe the item to be faulty then please feel free to return it to us for a refund or an exchange.
Regards,
Peter Lazarus, National Cycling Manager, DECATHLON
  • 1
הצג תוצאות עבור