
המשימה שלנו
משימת העל היא להנגיש את הספורט למספר רב של אנשים ככל האפשר. אנו תומכים ומלווים אתכם בחוויות הספורט הפרטית שלכם ומשתדלים לעורר השראה לפעילות ספורטיבית מגוונת.
אנו ב-Decathlon, מאמינים שהקפדה על פעילות גופנית וההתנסות בענפי ספורט חדשים ושונים, עוזרת לנו לשמור על אורח חיים בריא ונכון.

הערכים שלנו
חיוניות
היא החיים והכוח המניע, היא פעילות אינטנסיבית, אנרגיה וחיוּת. אנשי הצוות שלנו מלאים בחיוניות ובאנרגיה, שאותן הם שואבים בעיקר מחשיבה חיובית. הם נלהבים, אוהבים ליצור ולחדש, תמיד שואפים לשפר ולחולל שינוי.
אחריות
היא יותר מאשר גיבוש החלטות והמימוש שלהן. אנשי הצוות שלנו לוקחים אחריות מלאה על ההחלטות שלהם, גם על אלו הנוגעות לעמיתיהם לעבודה וגם על אלו הקשורות בלקוחות שלהם. אך לאחריות יש משמעות נוספת, היא היכולת לחזות מראש את האתגרים שיוצבו בפני החברה שלנו ולנתב את הפעולות שלנו לכיוון של פיתוח בר-קיימא. נוסף על כך, יש לנו גם אחריות להבטיח את בטיחותם האישית של הלקוחות ואנשי הצוות שלנו ברחבי העולם.
Decathlon בעולם:

המחירים שלנו
ברוח הנגשת הספורט להמונים, אנו דוגלים בשמירה על מחירים נמוכים ככל שניתן במטרה לאפשר לכל אדם באשר הוא לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים. השליטה הבלעדית בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים, מאפשרת לנו לתמחר את מוצרינו כך שיתאימו לכל כיס, בכל מקום בעולם.

חדשנות, מחקר ופיתוח
אצלנו, הלקוח תמיד נמצא בלב העשייה. ברוח גישה זו, אנו מתבוננים בספורטאים במהלך הפעילות שלהם ומקשיבים להם, כדי שאנשי המכירות, מנהלי הייצור, המעצבים והמהנדסים שלנו יוכלו לדמיין את מוצרי המחר. מוצרים אשר יתרמו לאימונים, לנוחות, להנאה ולבטיחות של משתמשי הקצה. בזכות חוות דעתם של הלקוחות, אנו מסוגלים להמשיך לפתח מוצרים קיימים או לדמיין את חידושי העתיד.

מעבדות
מאחורי כל מוצר עומד רעיון, צורך, ציפייה ואינטואיציה שנשאבו מספורטאים, מלקוחות או בעקבות שיתופי פעולה. כדי ליצור 2,800 מוצרים חדשים מדי שנה, בממוצע, נדרשים הרבה רעיונות ועלינו לחשוב ללא הרף על האבולוציה של הספורט. 30 המעבדות שלנו הממוקמות סמוך לאזור הספורט המתבקש, כוללות יותר מ-150 מהנדסים, הבודקים מאות אלפי מוצרים מדי שנה. אנו גם נעזרים בשיתופי פעולה עם רשת של 120 מעבדות חיצוניות ב-16 מדינות שונות. המטרה שלהן היא להמציא מחדש את תנאי השימוש של מוצרים כדי לחשוף חולשות פוטנציאליות ולמצוא להן פתרונות.

איכות המוצרים
במשך 40 שנה, צוותי העיצוב והייצור שלנו לא מתפשרים על איכות! יחד עם קבוצות מיקוד מקצועיות אנו בודקים את המוצרים במעבדות לפני יציאתם לחנויות. תהליך זה מאפשר להשיג את בקרת האיכות הטובה ביותר. מטרתנו העיקרית, היא להפוך את העיסוק בספורט לקל, נגיש וליצור חוויה חדשנית ומעניינת דרך המוצרים שלנו.


Decathlon - 40 שנה של עשייה ספורטיבית
-
1976מייסד Decathlon מישל לקלרק, פותח את החנות הראשונה בצרפת.
-
1986השקת המפעל בו מעוצבים ומיוצרים המוצרים שלנו.
-
1996יצירת מותגי הבית: Tribord ו - Quechua.
-
2003השקת סניף במזרח הרחוק - שנגחאי.
-
2005יצירת קרן Decathlon לסיוע בהנגשת הספורט להמונים.
-
2015יצירת Decathlon Creation לחדשנות בעולם קמעונאות הספורט.
-
2016יותר מ-1,095 חנויות ברחבי העולם!
-
2017פותחים את הסניף הראשון בישראל - ראשון לציון!
-
2018-2019ממשיכים להתרחב- ת"א, ביג קריות ונתניה.
חבר מועדון של Decathlon
ללא עלות וללא התחייבות!
חבר המועדון מאפשר לכם לחלוק איתנו את התשוקה לספורט, בקלות ובנוחות.
למה כדאי לכם?
-
אתם בידיים טובותאנו גאים באיכות המוצרים ובשירות הלקוחות שלנו, לכן חברי מועדון רשאים להחזיר או להחליף מוצרים למשך 365 ימים בשנה! ולא נלאה אתכם בבירוקרטיות.1
-
לעשות ספורט יחדבשבילנו, המילה 'תשוקה' היא לא רק סיסמה אלא הבנה עמוקה של הערך שיש לפעילות גופנית משותפת. לכן, אנו שולחים לחברי המועדון הזמנות לאירועי הספורט שלנו ולאימונים משותפים.2
-
בלי ניירת מיותרתהיסטוריית הקנייה נשמרת לא רק באתר, אלא גם בקופות ולכן אין צורך לשמור קבלות או להיסחב איתן לחנות. הכול מתועד דיגיטלית בחשבון שלכם, כולל תקופת אחריות ופרטים רלוונטיים אחרים. אז קחו איתכם את מספר הטל' של החנות. טיפ מאיתנו : שמרו אותו באנשי הקשר בנייד שלכם.3