Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור כדור כדורגל? כך תבחרו נכון

בקטגוריה: כדורגל

כיצד לבחור כדור כדורגל?

 

אין כדורגל בלי הכדור! וחשוב לבחור את הכדור על פי סוג הכדורגל שאתם משחקים.

מותג הבית שלנו KIPSTA מציע מגוון רחב של כדורים שיתאימו לכל סוגי משחקי הכדורגל, החל מבעיטות סיבוביות ומשחקים עם 11 שחקנים בקבוצה או בקטרגל שיש 5 בקבוצה. איזה כדור יתאים הכי טוב לסוג הכדורגל שאתם משחקים?

מותג הכדורגל שלנו

מותגי הכדורגל של Decathlon מציעים עצות שימושיות לשיפור האימונים שלכם.

ב-KIPSTA, יש לנו ארבעה סוגי כדורים:

  1. כדורגל של כדורגל- למשחק על הדשא

לצורך משחק על דשא, תזדקקו לכדור למתחילים השומר על צורתו, בעל איכות ניתור טובה בזמן שאתם משחק.

 

לצורך משחק על דשא וחול תצטרכו כדור נוח וקליל יותר שכואב פחות לבעוט בו בכפות רגליים יחפות.

 

לצורך משחק על כל משטח אחר, תזדקקו לכדור עמיד ביותר העשוי מחומר גומי.

  1. 11 שחקנים בקבוצה (אימונים ומשחקים)

למשחקים עם 11 שחקנים בקבוצה (בתי ספר לכדורגל), אנו ממליצים לבחור כדור עמיד עם ליבה מגומי בוטילי כדי להבטיח שהכדור ישמור על צורתו ועל איכות הריבאונד.

לוחות הכדור עשויים לכלול תפרים שונים (תפירה ידנית, תפירה במכונה, אורבה תרמית) המסייעים גם לכדור לשמור על צורתו העגולה ועל התנגדותו.

כל כדורי KIPSTA ל-11 בקבוצה, נבדקים באמצעות מבחן בן 7 שלבים (משקל – צורה – היקף – ירידת לחץ – ספיגת מים – ריבאונד עקבי) כדי להבטיח איכות מיטבית.

לבסוף, ישנן מידות שונות של כדורים לבחירה: לשחקנים הקטנים ביותר, בחרו בכדור בגודל 1 או בגודל 3 (קל יותר ונוח יותר לילדים). לילדים מתחת לגיל 8 בחרו כדור 4, לילדים מגיל 8 עד 12 בגודל 4 וכדור בגודל 5 לילדים מעל 12 שנים. מידת הכדור כתובה על גבו.

למתחילים ולמשחק מזדמן

אם אתם רק מתחילים ומשחקים מדי פעם, אתם צריכים כדור עמיד. אנו ממליצים על כדור תפור במכונה (כדור מסוג זה שומר על צורתו ואיכות הריבאונד במהלך המשחק).

לאימונים ולמשחקים באופן קבוע

אם אתם מתאמנים ומשחקים באופן קבוע, אתם זקוקים לכדור עמיד שיישאר מנופח היטב ויספק נוחות משחק גבוהה. לשם כך אנו ממליצים על כדור מטווח HYBRID. כדור מסוג זה כולל מבנה היברידי מהפכני, עם תפרים נסתרים בחלקו הפנימי של הכדור לעמידות נוספת ושכבת קצף המספקת נוחות משחק רבה.

למשחקים על בסיס שבועי

אם אתם משחקים על בסיס שבועי, אתם זקוקים לכדור עמיד שישמור על צורתו ויספק דיוק משחק אופטימלי (כדורים העומדים בתקני FIFA). לשם כך אנו ממליצים על כדור ארובה תרמית. מבנה הכדור מעניק לו צורה עגולה מושלמת ותכונות עמידות בפני מים, ואילו מרקם החומר שלו מספק דיוק אופטימלי.

  1. קטרגל ו-5 שחקנים בקבוצה

קטרגל

בשביל קטרגל, אנו ממליצים על כדור מידה 4 כבד יותר עם ריבאונד נמוך יותר. יכולת ניתור של כדור כזה ניתנת לשליטה יותר בקלות.

5 בקבוצה

למשחק 5 בקבוצה על משטח דשא סינטטי, אנו ממליצים על כדור כדורגל עם יכולת ניתור בינונית.


יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר