Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

המדריך המלא לבחירת אוהל הטיולים, כך תבחרו אוהל נכון

איך לבחור את האוהל הנכון?

המדריך המלא לבחירת אוהל הטיולים שלכם!
ראשית, ודאו שטיול הקמפינג שלכם יהיה כיפי ומהנה על ידי בחירת האוהל הנכון, תוכלו לעשות זאת בעזרת העצות השימושיות של ז'אן-בפטיסט בונאפוס, מנהל מוצר אוהלים מבית המותג QUECHUA.

ישנם ארבעה קריטריונים עיקריים שיש לבחון בעת בחירת האוהל: 

  1. מספר האנשים שישנו באוהל?

  2. האם אתם מקימים את האוהל באתר אחד או עוברים כל יום?

  3. מזג האוויר

  4. הקמה קלה 

כמה אנשים ישנו באוהל?

אם אתם עושים קמפינג לבד, זוג, משפחה או קבוצת חברים הצרכים שלכם יהיו שונים. יש לקחת בחשבון את מספר המקומות באוהל ומספר מקומות השינה.
באוהל לשלושה אנשים ישנו מקום שינה יחיד, אם כי ייתכן שיש אזור נפרד לאחסון הציוד שלכם, מה שיפנה יותר מקום לשטח מגורים בתוך האוהל. באשר לאוהל משפחתי", יש להם חדר שינה יחיד גדול או כמה.
הרוחב של אזור השינה יכול להשתנות מדגם לדגם, וזה יכול להשפיע על איכות השינה. קריטריונים אלה די חשובים כי אם אתם נוגעים בצידי האוהל בזמן שכיבה, אתם עלולים לגרום לעור הפנימי לגעת בכילה, מה שיגרום ללחות בחדר הפנימי. 

 

האם תקימו את האוהל באתר אחד או עוברים כל יום?

השימוש שתעשו באוהל שלכם הוא אחד הגורמים החשובים ביותר. אם אתם נשארים באותו מקום כמה ימים או שבועות, אנו ממליצים לבחור באוהל לאתר קבוע. בחרו אוהל גדול,  מרווח ונוח מכיוון שהוא צריך להיות כמו הבית שלכם במהלך שהותכם.
באתר הקמפינג אנשים אוהבים להתאסף סביב השולחן, ולכן בחרו באוהל עם אזור מגורים מספיק גדול. קיימים שני סוגים: אלה שבהם אתם יכולים לעמוד וכאלה שבהם אתם צריכים להישאר בישיבה.
עם זאת, אם אתם רוצים לעשות קמפינג במקום אחר כל לילה כדי לטייל בהרים, אתם צריכים לבחור באוהל קל משקל, כי אתם תסחבו אותו כל היום. אנו ממליצים לבדוק את האוהלים הקלים והקומפקטיים ביותר, כמאוהל פתיחה מהירה  שקל להתקנה. אלה בדרך כלל הדגמים שנועדו במיוחד למחנאות בטבע.                        

מה יהיו תנאי מזג האוויר?

רוח, גשם וחום הם אלמנטים שאינכם יכולים לשלוט, יש להם את הפוטנציאל להרוס לכם את הלילה. לכן, ודאו שהאוהל שלכם עמיד במים כראוי כדי להיות מסוגל להישאר יבש בגשם כבד, ובדקו גם את עמידותו בפני הרוח.
כל האוהלים של Quechua מעוצבים כך שיוכלו לעמוד בתנאי מזג אוויר קשוחים. הם עוברים מספר רב של בדיקות, כמו בדיקות מנהרות רוח, כדי לוודא שהם יכולים לעמוד ברוח במהירות בין 50 קמ"ש ל-90 קמ"ש, ואת "מבחן הגשם" כדי לוודא שלא ייכנסו מים לאוהל אחרי ארבע שעות של גשם רצוף במשקעים של 200 ליטר מים/שעה/מ"ר בהתחשב בשימושם, אוהלי טיולים עמידים בפני מים ועמידים לרוח יותר מאשר אוהלים המיועדים לאתר קבוע.
כדי להתנגד לחום, שמעיר לעיתים קרובות את המטיילים עם שחר, בדקו אם באוהל שאתם רוצים יש הרבה פתחי אוורור, כדי שהאוויר יוכל להכנס ולצאת בחופשיות. פתחי אוורור הם דבר טוב, אך במהלך השנים האחרונות צוות  הפיתוח שלנו פיתח את טכנולוגיית BLACK FRESH& להפחתת החום בתוך האוהל, תוך שימוש בבד מבודד קרינת שמש.
חושב לציין כי כדי למנוע עיבוי, בחרו באוהל עם כילה.            

כמה קלה צריכה להיות ההקמה?
להקים אוהל טיולים זה עניין של פילוסופיה, וגם של פרקטיות! אם הקמת האוהל שלכם היא חלק מהכיף במחנאות, לכו על אוהל מסורתי. מוצרים אלה טובים וקומפקטיים ומתאימים היטב לקמפינג בטבע.
אם לעומת זאת אתם חוששים שתצטרכו להתמודד עם מוטות ויתדות, אוהלים עם תכונת הקמה עצמית כגון הדגם 2 Seconds  שפשוט אידאליים עבורכם. אפילו מתחילים יכולים להקים אוהל כזה: זה כמו משחק ילדים. עם זאת, אוהלים אלה מתאימים יותר למי שמשאיר אותו באתר קבוע, מכיוון שהם תופסים מקום רב יותר כאשר הם מתקפלים.
הפיתרון השלישי, פריצת דרך חדשה: אוהלים מתנפחים. לחצו על משאבת היד כמה פעמים והאוהל שלכם יעלה. המוטות מלאים באוויר, מה שהופך אותם לעמידים מאוד לרוח. הם נוחים יותר מאוהלים קלאסיים.

לסיום, עוד כמה עצות לנוחות רבה יותר:

–לזוגות מומלץ לשקול אוהל עם מקום שינה לשלושה, בשביל שטח מגורים נוסף.

–לקבוצות גדולות יותר מתאים אוהל 8 אנשים, דגם עם שתי דלתות יכול להיות מעשי יותר, והוא גם יעניק אוורור טוב יותר.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר