Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור בגד ים?

person Posted By: בקטגוריה: שחייה

בחרו את בגד הים המתאים לכן 

גלישה, גלישת גוף, גלישת עפיפונים, גלישת רוח או כל פעילות גופנית אחרת על החוף; בקיץ הזה תלבשו בגד ים. כל הזמן. אבל איך תדעו איזה בגד ים מתאים לכן? 

בגדי הים שלנו מעוצבים כך שלא יזוזו מהמקום, לא משנה מה מבנה הגוף שלכן או על אלו גלים אתן גולשות.

 הוא לא יזוז ממקומו.

הבדים שלנו נבחנו בבריכות שחייה ובים כדי לבדוק את עמידותם בגלים.

אנחנו מעצבים בגדי-ים שישארו איתכן על הגלים. כדי לבחון את עמידותם אספנו פאנל של 12 גולשות בעלות מבנה גוף שונה. הן עברו מבחן בריכה במרכז העיצוב שלנו בהנדייה (דרום-מערב צרפת) על פי פרוטוקול המבחן שלנו. מטרת הפרוטוקול היא לשחזר את החוויה של הגולשת בזמן שהגלים מטלטלים אותה. אם תוצאות מבחן הבריכה חיוביות וחד-משמעיות, הבודקות יוצאות לגלוש בים כדי לבדוק את בגדי הים בתנאי שטח אמיתיים על פי הקריטריונים הבאים:

- לא זזים בזמן חתירה.

– לא זזים בעת העלייה לגלשן.

– לא זזים בעת נפילה מהגלשן.

– לא זזים כשאתן מבצעות צלילת ברווז או גלגול צב (מעבר מתחת לגל עם גלשן קצר או ארוך).

בגדי הים שלנו מעוצבים בהתאם לגלים עליהם אתן גולשות והמטרה היא שישארו במקום. הדרישה הבסיסית ביותר היא עמידות מול העוצמה המופעלת על ידי גלים עולים. בגדי הים שלנו מתאימים לכל הנשים הפעילות ואוהבות הים: גולשות גוף, גולשות סאפ, חותרות בקיאקים, צוללות עם ציוד מלא או שנורקל ואפילו גולשות רוח או עפיפונים. בגדי הים שלנו מותאמים לתנאי הים השונים כדי שתוכלו למצות את החוויה שלכן במלואה.

הכירו את המומחית : אליז, מעצבת בגדי הים של OLAIAN

בגדי הים שלנו מעוצבים כך שיתאימו לכל מבנה גוף. חזה גדול או חזה קטן - בגדי הים שלנו מסוגלים לתמוך בכל סוג חזה מול כל סוגי הגלים. אבל איך תדעו איזה בגד-ים הכי יתאים לכן?

 "יש לי חזה שופע"

המידות לא נגמרות באות D. חלק מהדגמים שלנו עוצבו במיוחד כדי להדגיש את קימורי החזה במידות גדולות מאוד.

העדיפו בגד-ים עם עצם ורצועות שאפשר להסיר. בגד הים הזה יספק תמיכה מצוינת לבעלות חזה בינוני וגדול, עם תחושת נשיות מושלמת.

– גזרת המינימייזר היא פתרון מושלם לנשים המחפשות לייצר אשליה של חזה קטן יותר העטוף בצורה נוחה ומלטפת. 

– לנשים שאינן חובבות חזיות עם עצם, גם בגדי ים ללא תמיכת עצם מציעים כיסוי נדיב באיזור החזה ואחיזה מצוינת הודות לגומי האלסטי הרחב שמתחת לחזה.

– בניגוד למה שאתן אולי חושבות, המחשוף העמוק המזוהה עם רצועות רחבות, כמו בדוגמת הצעיף, מחמיא במיוחד לחזה גדול.

"יש לי חזה קטן"

 איזה בגד ים מתאים לחזה קטן? משולשים, סגנון רצועה, פוש – אפ מיועדים לחזה קטן. אם מתחשק לכן, שלפו את קלף הסקסיות בעזרת בגד הים השלם שלנו מדגם ISA, בעל מחשוף עמוק במיוחד.

"מה זה אפקט הפוש-אפ?"

הקאפים שלה החזייה משולבים בחלק העליון של בגד הים ודוחפים את החזה מעלה לקבלת מראה נשי יותר, כך שהחזה מורמם ומדגיש את המחשוף. זה נקרא "אפקט הפוש-אפ".

"מה היא מסגרת החזייה?"

המסגרת מחזקת את החזה לקבלת תמיכה מרבית. על פי צורת המסגרת, אנחנו יכולים לעצב מגוון מוצרים שונים בעלי מחשוף פתוח למדי.

"מה הם קאפים של חזייה?"

הקאפים מובנים בתוך החלק העליון של בגד הים. פתרון זה מדגיש את קימורי החזה וחושף שדיים עגולים ללא סימני תפירה ועם הגנה בפני גירוי, בניגוד לכריות הגזורות והתפורות בתוך הבד. במותג שלנו OLAIAN חושבים עליכן ועל הנוחות שלכן, לכן אנחנו מעדיפים להשתמש בקאפים ברוב הדגמים. אפשר להסיר אותם ולהגדיל או להקטין את גודל החזה בחצי מידה.  אפשר להתאים את גודל הקאפ לקבלת פוש-אפ מרבי (קאפ A ו-B) או פוש-אפ קל, במידות גדולות יותר.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר