Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

מדריך: איך לבחור נעלי ריצה

בקטגוריה: ריצה

?איך בוחרים נעלי ריצה

סינדרלה יודעת את זה הכי טוב מכולם: לנעל מתאימה יכולה להיות השפעה מרחיקת לכת על חייכם. בין אם רק התחלתם לרוץ ובין אם אתם רצים ותיקים שכבר חרכו מאות קילומטרים - בחירת הנעל הנכונה לריצה היא חשובה ביותר, אז מזל שאנחנו כאן כדי להביא לכם את העצות של מומחי הריצה שלנו כדי שתוכלו למצוא את נעלי הריצה המושלמות עבורכם.

הכירו את Kalenji, מותג הריצה שלנו. הצוות של Kalenji, המורכב ממומחים בכל סוגי הריצה (כביש, שטח ועוד), שמח להביא לכם מספר עצות שימושיות לבחירת נעלי ריצה:

כלל האצבע לגבי העלי הריצה שלנו הוא שבגדול, כל סוגי הנעליים שלנו מתאימות לכל סוגי הריצה. יש כאלו שמתאימות יותר לריצות ארוכות ותדירות בעוד אחרות מעוצבות לריצה בקצב מתון או איטי יותר, אבל ברמת המקרו, כולן יכולות לשמש אתכם באימון הריצה שלכם. אם אתם בכל זאת מחפשים התאמה טובה יותר לאופי האימון שלכם, בחנו את המדדים הבאים:

  1. תדירות אימוני הריצה שלכם (כמה פעמים בשבוע אתם רצים)

אם אתם רצים יותר משלוש פעמים בשבוע אז קודם כל - כל הכבוד לכם!  זה לא פשוט בכלל להתמיד בשיגרת אימונים, ובטח בשגרת אימונים תדירה כל כך. ובחזרה לנעל: גם אם אתם רצים כדי לשמור על הכושר וגם אם אתם מתאמנים לתחרות, אם אתם רצים שלוש פעמים בשבוע או יותר אתם זקוקים לנעליים בעלות ריפוד משמעותי ואיכותי שיבלום את הזעזועים ויאפשר לכם לרוץ בנוחות מרבית.

  1. אינטנסיביות אימוני הריצה שלכם

לריצות ארוכות או לתחרויות במהירות שבין 10 עד 12 ק"מ לשעה: האם שלוש ריצות ארוכות בשבוע במהירות של עד 12 ק"מ לשעה זו השגרה שלכם? אם כן, בחרו נעליים בעלות ריפוד איכותי שיפחיתו ויבלמו זעזועים ויבטיחו לכם נוחות מרבית. יציבות הנעליים היא גורם חשוב להבטחת תמיכה בכפות הרגליים שלכם למשך זמן ארוך יותר.
לריצות ותחרויות מהירות יותר (במהירות מעל 12 ק"מ לשעה): אנחנו ממליצים לנעול נעלי ריצה קלות, בעלות מבנה דינמי יותר, להשגת האצה מוגברת.
כדי להגיע לשיאים אישיים במהירויות מעל 14 ק"מ לשעה: אם אתם נהנים לרוץ מהר ומחפשים תמיד איך לשבור את השיא של עצמכם, סביר להניח שתרוצו במהירות שעולה על 14 ק"מ לשעה. אתם זקוקים לנעלי ריצה קלות במיוחד, מהירות ובעלות מבנה דינמי. כמובן שאין צורך להיצמד לזוג אחד של נעלי ריצה – אולי תרצו להתאמן עם נעלי ריצה מרופדות יותר או קלות יותר, בעוד שלתחרויות תעדיפו לנעול נעלי ריצה קלות ובעלות מבנה דינמי יותר.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר