https://www.decathlon.co.il/iw/8405-bmx

" />
Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

מדריך: איך לבחור אופניים לילדים?

בקטגוריה: אופניים

איך בוחרים את האופניים הטובים ביותר לילדכם? (מדריך לקונים)

זהו שוב הזמן הזה בשנה, חג האופניים מתקרב ואיתו גם הצורך באופניים חדשות, אז בין אם אלו האופניים הראשונים של הקטנטנים או אופניים חדשים כי הילדים גדלו, ריכזנו לכם את כל המידע שתצטרכו.

את האופניים לילדכם כדאי לבחור על פי 3 קריטריונים: גיל ילדכם, גובהם ואופן השימוש באופניים.

 

גיל

 אופני איזון, עם גלגלי עזר או אופני ההרים הראשונים של ילדכם-לנו בדקטלון יש את האופניים לכל גיל ומטרה שתבחרו!

 ילדים יכולים להתחיל ללמוד לרכב על תלת-אופן או על אופני איזון (אופניים ללא גלגלים) כבר מגיל שנתיים. כדי ללמוד לרכוב "כמו גדולים", ילדים בין הגילים שלוש לחמש יכולים להשתמש באופניים עם גלגלי עזר (12 ו-14 אינץ') ובאופני איזון הניתנים להמרה.

גובה

כשבוחרים אופניים לילדים, לא רק הגיל קובע, אלא גם הגודל הינו גורם מכריע. כדי ללמוד בצורה הטובה ביותר, ילדים צריכים להרגיש בנוח על האופניים שלהם. הגודל מופיע באינצ'ים והוא מציין את קוטר הגלגלים של האופניים. 

כשילדכם לומדים לרכב, עליכם לוודא שהאופניים בגודל המתאים מבחינת גובה וגיל הילד. כך תבטיחו למידה מהירה יותר והרוכבים הקטנטנים שלכם ייהנו הרבה יותר :) האופניים מגיעות בגדלים הנעים מ-10 עד 24 אינץ'.

מידות אופניים לפי גובה

גובה הילד

סוג אופניים

בין 100-85 ס"מ

אופני 10 אינץ' (תלת-אופן ואופני איזון)

בין 105-90 ס"מ

אופני 12 ו-14 אינץ' (אופני איזון ההופכים לאופניים אמיתיים)

בין 120-105 ס"מ

אופני 16 אינץ'

בין 135-120 ס"מ

אופני 20 אינץ'

בין 155-135 ס"מ

אופני 24 אינץ'


אופן השימוש באופני הילדים

מגיל שש ומעלה, ילדים משתמשים באופניים בדרכים שונות. בין אם מדובר באופניים היברידיים, אופני הרים או אופני BMX, עליכם לבחור בהתאם לשימוש בו הילדים ישתמשו באופניים.

קיימים סוגים שונים של אופניים היברידיים. האם אתם רוכבים- בעיר או בשטח הפתוח? יש אופניים עם מדרך נמוך או עם אביזרים נלווים כמו סלסלת נשיאה או סל גדול, אוכף נוח, כנפי מיגון נגד בוץ ועוד. 

לרכיבה בתוואי שטח קשוח יותר, אופני הרים הם הבחירה הטובה ביותר.

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר