Hide Filters
הצג סינונים 0
מיין לפי :
סינונים 0

איך לבחור אליפטיקל: כך תבחרו מכשיר אליפטיקל מתאים עבורכם

בקטגוריה: כושר גופני

בחרו את האליפטיקל המתאים עבורכם

כדי לבחור את האליפטיקל המתאים ביותר, בחרו את זה שמתאים לאופן השימוש המועדף עליכם. האם תשמשו בו כדי: לחזור לתוכנית האימונים? לשמור על כושר גופני? לשיקום גופני? כאימון מקדים לספורט אחר? הטיפים הבאים יעזרו לכם לנצל את כל היתרונות הטמונים במכשיר האליפטי הביתי: תוכנית כוללת לאימון קרדיו ועיצוב הגוף, ללא עומס על המפרקים. 

 

אבל לפני הכול, למה להשקיע במכשיר כזה?

מכשיר אליפטי ביתי הוא קל לשימוש על ידי כולם ונפלא לכל המשפחה! זהו מכשיר יציב וחזק שיחזיק מעמד לאורך זמן. אפשר להתאמן בבית, במשך כל השנה ובכל מזג אוויר!

 

מכשיר אליפטי ביתי מאפשר אימון גופני מלא מכיוון שהוא משלב תכנית קרדיו עם תוכנית עיצוב וחיטוב הגוף הן של פלג הגוף העליון והן התחתון. שגרת האימון היא עדינה, ללא עומס על המפרקים.

 

היא מומלצת במיוחד למי שרוצה:

 

לחזור לכושר גופני. זהו מכשיר אידאלי שיעזור לכם להיכנס לכושר או לשמור עליו תוך כדי שיפור הביצועים

לרדת במשקל. המכשיר האליפטי הביתי מסייע בשריפת שומן. בשילוב עם תזונה מתאימה, המכשיר גם מסייע לחיטוב הגוף. להפעיל את הלב בלי מאמץ יתר. עוזר לשפר סיבולת לב-ריאה. בנוסף, הוא מסייע בבניית מסת שריר ללא הסיכון לפגיעה במפרקים.

 

איזה מכשיר אליפטי ביתי מתאים לאיזה שימוש

כל אחד והמכשיר שלו!  ההחלטה איזה מכשיר אליפטי ביתי לרכוש תלויה בשימוש שאתם מתכוונים לעשות בו. במילים אחרות, עליו להתאים למספר מטרות שנקבעו מראש. ככל שאתם מתכוונים להשתמש בו באופן ספורטיבי יותר, הגמישות וטווח התנועה של המכשיר הם מרכיב משמעותי בקבלת נוחות ורמת ביצועים גבוהה.

 

שיקום גופני וחיזוק עדין של השרירים

אם המטרה שלכם היא לחזק את השרירים או אם אתם זקוקים לשיקום גופני, הדגש צריך להיות על נוחות ופחות על רמת הביצועים. הבטחת הנוחות לגב התחתון (האזור המותני) תהיה בעדיפות עליונה לעומת פסיעות חזקות. מכשירי אליפיטקל  של המותג שלנו -DOMYOS מעוצבים כדי לשמור על גב זקוף במהלך האימון. לכן כל הדגמים שלנו מתאימים לשימוש זה.

אימון קרדיו: ביצועים בעצימות רגילה או גבוהה (אימון אינטנסיבי)

אם אתם מחפשים לעשות אימון קרדיו אינטנסיבי יותר, כחלק משגרת אימון בעצימות גבוהה או כאימון מקדים לספורט אחר, תוכלו לשנות מצבים תוך כדי אימון, דבר שמוסיף גיוון ונוחות. במקרה כזה, אנו ממליצים לבחור מכשיר אליפטי ביתי המצויד בידיות ניידות לזרועות ובכידון נייח עם אפשרות לתנוחות שונות. בחרו מכשיר המאפשר פסיעות ארוכות.

שמרו על היציבה:

הקפידו תמיד לשמור על גב זקוף! מכשיר אליפטי ביתי מתוכנן היטב יבטיח שתוכלו לשמור על התנוחה הזאת. בין שאתם מעדיפים להשתמש בידיות הניידות לזרועות או בכידון הנייח, יציבה זקופה תסייע לכם לחזק את שרירי הליבה וכן את פלג הגוף העליון והתחתון. זה גם יאפשר לכם להתאמן לפרק זמן ממושך יותר.

 

המאפיינים והיתרונות – ביצועים

אלו הקריטריונים הקובעים:

 

תנועת הפעלה חלקה

הפעלה נוחה כרוכה בתנועה חלקה ללא טלטולים. משקל הגלגל הוא אחד הגורמים המשפיעים על תנועה חלקה, אך הוא אינו היחיד. הגורמים המשפיעים באופן ישיר על הפעלה חלקה כוללים את משקל הגלגל, חלוקת המשקל בכל שטח הגלגל וגל ההינע.

 

גל ההינע של DOYMOS תוכנן כך שהוא מעניק חוויית צעידה חלקה במיוחד. לכן, גלגל השוקל 3.5 ק"ג עשוי לספק חוויית דיווש נוחה יותר מגלגל השוקל 6 ק"ג. בדקו את המכשיר כדי לבחור את רמת הנוחות ועוצמת ההפעלה שיאפשרו לכם להתאמן לפרק זמן ממושך. 

 

לסיום, בהתאם למטרות שקבעתם, יעילות שגרת האימון שלכם קשורה גם לטווח תנועת ההפעלה, הנקבע על פי קוטר גלגל התנופה. ככל שהגלגל גדול יותר, כך יגדל טווח תנועת ההפעלה (אורך הפסיעות).

 

התנגדות

זהו אחד הקריטריונים החשובים כשבאים לבחור מכשיר אליפטי ביתי. רמת ההתנגדות מאפשרת להגביר או להוריד את המאמץ הדרוש בזמן התרגול. היא גם מספקת יציבות גבוהה יותר.

 

התאמת רמת ההתנגדות מתבצעת באופן מכני או ממונע

אפשר לכוון בקלות את רמת ההתנגדות באופן מכני, בעזרת מנגנון פשוט: סיבוב הגלגל שמושך כבל המזיז מגנט קרוב לגלגל התנופה, דבר שמגביר את ההתנגדות ואת רמת הקושי של ההפעלה.

 

הכוונה ממונעת מאפשרת לקבוע את רמת הקושי ישירות מהקונסולה. יש לכך שני יתרונות. ראשית, זה מאפשר יותר רמות קושי. שנית, זה מאפשר להגדיר תוכניות אימון על המכשיר עצמו וכך לשנות באופן אוטומטי את רמת ההתנגדות במהלך האימון, כדי להבטיח מאמץ מגוון. התוכניות מבוססות על מטרות שונות, כגון שריפת קלוריות, אימון לפני ספורט, וכו'.

 

הקונסולה 

המכשירים האליפטיים הביתיים מצוידים בקונסולה המציגה מידע חשוב לגבי האימון, כגון מהירות, המרחק שעברתם, משך האימון או ממוצע הקלוריות ששרפתם.

בדקו את המדדים המוצגים בקונסולה ואת תוכניות האימון המוגדרות במכשיר עצמו. זה יאפשר לכם לנתח את הביצועים וההתקדמות שלכם, כמו גם את מידת ההתאמה לאביזרים אחרים (שעון כושר או נגן מוזיקה). 

נוחות במהלך האימון

בדקו את רכיבי המכשיר האליפטי הביתי המיועדים לתת לכם חוויית אימון נוחה. 

  • משקל משתמש מרבי- בדקו את המשקל הכולל לעומת משקל המשתמש.  כל המכשירים האליפטיים הביתיים שלנו תוכננו לנשיאת משקל משתמש מרבי של 130 ק"ג.

  • יציבות- בדקו שהמכשיר מצויד במייצבים שיבטיחו שהמכשיר יישאר יציב תוך כדי שימוש, בלי קשר לסוג הרצפה עליה הוא מוצב.

  • להתאים את המכשיר לבית- להזיז את המכשיר: כל מכשיר אליפטי ביתי מצויד במערכת גלגלים המקלה על אחסון המכשיר בתום האימון.

 

יום ראשון יום שני יום שלישי יום רביעי יום חמישי יום שישי יום שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר